:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #51 Skrevet 21. mai 2008 det var en fin hage og en fin utsikt. om du fikser hagen så kan jeg fikse middagen(?) hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #53 Skrevet 21. mai 2008 fantastiks! for jeg har aldri klippet et gress eller en busk i mitt liv. men jeg kan hjelpe til og plukke epler og slikt!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #54 Skrevet 21. mai 2008 Og så kan du sitte med Ragna og meg ved den lille dammen etter alle ungene er lagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå