Gå til innhold

Her vil jeg bo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var Jo en veldig flott utsikt da. Du kunne kjøpt nabohuset mitt. Tipper det er Fredrikstads mest vedlikeholdte hus med parklignende hage. Bare noen få hundretusen mer. Fin byggestil også. Så hadde du fått utsikt til meg fra stua di:)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Nydelig hus, og nydelig hage... og utsikt... for mindre enn jeg får for leiligheten min.

Hm, kanskje jeg skal bli Hun I Nabohuset Som Stirrer På Deg? Har du finnkode (pm?)?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Det må jeg si, ikke ueffent nei! (Litt vanskelig å få inntrykk med så mye møbler, men jeg falt litt allerede på vaskerommet - å ha en grovkum ville gjort livet ca 83% lettere!) Veit om en i familien som gjerne vil bo nede hos dere, i alle fall, så...

Skrevet

Du ser forresten bare hengeren min på utsikten her. Ikke noe mer:)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Forresten, sååå fint bak huset med berg og sånt.. sukke.

Skrevet

Jøss, det er nesten så jeg kunne vurdert å bli østlending selv!

Utrolig fin hage. Og huset trengte i grunnen bare maling innvendig..

Skrevet

det må være feil. billig var det..

smeis så fint det var! :)

*skrive ned når det var visning*

Skrevet

Eidsvoll?

Nei, der har jeg vært en gang - på fest faktisk - og det er ikke tull, men det var sånne låvedans aktig... Sykeste jeg har vært med på!

Greit, hagen var til å dø av - veldig fin... Den grønnfargen på det ene rommet er av en type man kommer til å klikke av, for et forferdelig slitsomt kjøkken - var ikke en gang sjarmerende, badet ser ut som noe de kunne hatt i en barnehage, Stuen trenger noen strøk med maling for å si det sånn - ubehandlet trepanel med litt guffen grønn baki der?

Men hagen var fin, veldig fin.

Skrevet

Når huset koster 1,450000, kan du pusse opp for minst 300 000. kanskje bygge på litt?

det er ment som hytte, er det ikke?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Hytte????

Jeg pusser ikke opp. Prinsipielt. Jeg kan strekke meg til et spann maling om jeg må, og skifting av utgått el. og vvs. Men ingenting mer.

Kan jo ikke bo på Eidsvoll, men huset...

Skrevet

Var ikke så sjarmerende inni - men utenfor skal jeg si meg enig.

Skrevet

Nei, jeg tulla..

Jeg har ikke råd til en hytte for over 1 mill. Vurderer å kjøpe campingvong.

Fint, fint hus :)

Hvor langt er Eidsvoll fra Oslo sentrum da?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Godt vi ikke skal bo sammen, for jeg ville ved nærmere ettersyn ikke gjort noe som helst inne.

Skrevet

Ja, men jeg ser alltid oppussingsbehov der ingen andre ser det, så det er kanskje ikke så rart. Jeg kunne aldri bodd der, da hadde jeg blitt kvalm. Jeg blir kvalm av stygge ting.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Grønn vegg er sommerlig. Jeg slåss til døden for min grønne vegg.

Og ville ikke valgt sjøl å ha furuhelvete for det stjeler lys, men måka på med maling den dagen jeg virkelig følte for det...

Skrevet

Jeg har grønt rom hjemme hos moren min - og grønt kan være fint det, men akkurat den fargen er den type farge man blir veldig, veldig, veldig lei av. Alle fargene var det.

Oppussing trengs - du hadde innsett det med tiden selv.

Skrevet

...og da kan hun likegodt flytte nabo med meg. Blåser inn til Oslo på under timen.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Men feiring er jo langt pokker i vold da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...