Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #26 Skrevet 21. mai 2008 Prekæs, du har hørt om fartsgrenser? Litt bekymra her nå!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #27 Skrevet 21. mai 2008 Ja, Prækes... =/ Det høres bare for sykt ut... Jeg har kjørt i den retningen mang en gang, og det går virkelig an å komme inn til Oslo på under en time. Du må kjøre helt villt farlig!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #28 Skrevet 21. mai 2008 www.gulesider.no sier at det skal ta 1 time og 18 minutter fra Oslo (by) til Fredrikstad (by).... Under en time?
Jodasåneidaså Skrevet 21. mai 2008 #29 Skrevet 21. mai 2008 1 time og 18 minutter kan stemme, men selv da kjører ikke jeg lovlig hele tiden.
prekæs Skrevet 21. mai 2008 #30 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bor på rette siden an Fredrikstad. Mao. Bor man på feil side av byen og skal ut på E6 bør man beregne minst 20-30 minutter mer inn. Og skal man til IKEA som jeg pleier, så tar det ikke så veldig mye lenger tid i hvertfall. Og hvem kjører i 100 på E6, liksom? Jeg er gæærn nok til å strekke meg til 110:)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #32 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har vært på Greåker! Wæææ.... Det tok sinnsykt langt tid å kjøre tid - husker det med skrekk og gru....
AnnePanne<3 Skrevet 21. mai 2008 #33 Skrevet 21. mai 2008 ja, fysj for en liten plass.. men det er vel bare hmm.. 15 min fra fredrikstad? det er heldigvis snart 10 år siden .
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #34 Skrevet 21. mai 2008 Ja, var kjempe stygt der. Et blokksamfunn med kjempe stygge blokker, åkrer og en Lidl butikk eller noe sånt. Helt satt ut. Eller kanskje det het Grålum - var like ved Greåker i hvert fall. Holdt med det ene besøket der.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. mai 2008 #35 Skrevet 21. mai 2008 det var jo ikke så dyrt heller, fdet var fint og men likte ikke fargen på skapene på Kjøknet. Tror jeg hadde blitt noe sprø og stressa med den fargen. hehe
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #36 Skrevet 21. mai 2008 Veldig koselig og fin hage. Men ikke noe særlig inne, og fikk litt hyttefølelse. (Jeg liker ikke hytte-traumatiske barndomsopplevelser)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #37 Skrevet 21. mai 2008 Lurer på dette vi: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13516705&sid=xz5cbaJy8ts924713&WT.svl=Bilde
AnnePanne<3 Skrevet 21. mai 2008 #38 Skrevet 21. mai 2008 volda altså. der er samboeren min fra kjempe fint hus! overkommelig pris også.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #39 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er alltid fascinert på en etnoOslosentrisk måte over folk som seriøst skal kjøpe noe på mindre steder. Nærgransker Finn for å se om det er noe jeg kunne funnet på å gjort, flyttahjem lissom, boihagan, besteforeldre og min egen natur og sånt. Men jeg klarer det ikke. Kanskje hvis jeg hadde funnet huset i HI sånn ca hjemme.
Süsse Skrevet 21. mai 2008 #40 Skrevet 21. mai 2008 Kan vi ikke kjøpe det der og dra dit når vi trenger det? Jeg pusser opp badet, hehe.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #41 Skrevet 21. mai 2008 JAAAA! Men det er adgang forbudt for menn.
ragna Skrevet 21. mai 2008 #43 Skrevet 21. mai 2008 om du kjøper dette luten, skal jeg love deg ikke bare en ting, men mange ting; jeg skal lese obstfelder-dikt til deg på benken ved "dammen", i soloppgang, i solnedgang, under paraplyen ved regnfulle dager, under stjernehimmel en vinternatt. jeg skal fortelle deg om menneskers ubevisste sjeleliv, og lese Hamsun i rom bedekket av grønt. jeg skal fortelle deg hvorfor nynorsk er helnorsk, og det eneste ekte språket i norge, mens vi nipper til teen på kjøkkenet som alldeles ikke tenger noe annet en hvite dører "nedentil". jeg skal sitte i vinterhagen med deg å se snøfnuggene treffe rutene mens vi nyter en kakao-kopp stappfull med fløte - toppet av historien om Henrik Ibsen, vår tids største kvinneforkjemper, og hans infløkte, skremmende korrekte tolkninger av kvinnetsinnet. jeg skal gjøre alt, hvis du bare kjøper. kjøp kjøp kjøp!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #44 Skrevet 21. mai 2008 Jeg ringer banken, sparker ut mannen og iler til megler! Dette er et tilbud man ikke får mer enn en gang i sitt liv, jeg er dypt rørt! Ja, det er en hage til å lese Obstfelder i, tenk deg den dammen i skumringa da...
ragna Skrevet 21. mai 2008 #45 Skrevet 21. mai 2008 ja tenk! glitrende vannplett duggvått gress stillhet stjerner frostrøk det eneste lyset øynene dine og det at vi kan må klare å glemme at vi somme tider ikke er som vi burde være mot hinanden.
ragna Skrevet 21. mai 2008 #47 Skrevet 21. mai 2008 jeg er helt gratis men bare for deg men pokker heller luten - det der er selve hovedbetydningen av ordet frihet! (huset og hagen og området) dæven døtte!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #48 Skrevet 21. mai 2008 Ikke sant? Og siden det bare er sånne avvikere som oss som synes det så burde vi ha den...
ragna Skrevet 21. mai 2008 #49 Skrevet 21. mai 2008 jeg skjønner ikke at det er mulig - ja det å ikke finne eiendommen (inkludert huset) praktfull. skal jeg si deg en hemmelighet? huset og hagen er en allegori (om jeg kan bruke ordet i denne settingen) på mitt barndoms-hjemsted. fantastisk å vokse opp i vilter natur.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 21. mai 2008 #50 Skrevet 21. mai 2008 Å, for en nydelig tanke... det er jo et sånt Astrid Lindgren/Carl Larson/alle somre i alle år-sted... du var heldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå