Slalotte Skrevet 20. mai 2008 #51 Skrevet 20. mai 2008 Hvis samboern min hadde vært utro så hadde det ikke holdt.. Ikke hvis jeg hadde vært utro heller.. Sex er hellig for oss.. Men det er bra det er noen som ikke er så sta og sjalu som oss Ønsker dere alle lykke! Vis han at du virkelig elsker han!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #52 Skrevet 20. mai 2008 Hei HI. Ville bare si att jeg syns det er kjempe fint att det ordnet seg.., Ikke noe er bedre enn det:) Har selv vært i samme situvasjon, og jeg ble tilgitt.. Vi har vært samboere i 6 år, og har det fortsatt kjempe bra! Så det er absolutt mulig å jobbe seg gjennom det.. Ikke lett, men vil man så kan man.. Til dere andre som skriver att hun ikke kan elske mannen sin bare fordi hun har vært utro.. For noe TULL! Sex er bare en handling mellom to mennesker.. To dyr.. ALLE har sex.. Bare oss mennesker som legger så mye følelser i det.. Er fint mulig å ha sex med noen man ikke elsker! Er bare sex.. Hvis man virkelig elsker hverandre er det hundrevis av måter å vise det på... Det att HI var ærlig med mannen sin, er f.eks ett sånt tegn.. Hadde ho ikke elska han, hadde ho ikke trengt å si no.. Stå på HI.. Også håper jeg du ikke gjør samme feilen igjen:) Masse lykke til:)
Jodasåneidaså Skrevet 20. mai 2008 #53 Skrevet 20. mai 2008 HI er patetisk, mannen hennes dum, og man kan ikke bli irrasjonelt kåt når man er i sorg? Wow. Det er sikkert derfor det slett ikke finnes noen som får latterkrampe i begravelser heller. My god, hvor dyrker de egentlig frem disse innsiktsløse, skinnhellige surnepene som denne tråden er full av? (Menneskehjernen kan faktisk være rimelig komplisert, liksom, selv om deres åpenbart ikke er det.)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #54 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er bare nysgjerring, hva i all verden får folk til å legge ut om livene sine på slike forum som dette, kommer jo frem enormt med både intime, personlige og triste detaljer her! Hvis jeg hadde vært Hi hadde jeg faktisk følt meg enda værre og angra skikkelig på at jeg sa så mye her, for det er litt av noen svar hun får, noe som er forstålig, alle har forskjellige meninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå