Gå til innhold

Vi har en diskusjon. Hva gjør DU???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 1...Synest det er ekkelt og bruke handuken 2 ganger!! Selv om jeg er ren etter en dusj..Men uansett..EKKELT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2 bruker det flere ganger, tenker på miljøet og strømregningen. Er rein når en kommer ut sv dusjen. Har jeg mensen tørker jeg meg med papir.

Skrevet

Nr 2 selvfølgelig... og hvis man er redd for at du tørker deg i ansiktet der du har tørket rompa, så bruk 2 håndkler da? et til håret og et til kroppen=)=)=)

Skrevet

Herregud så krokka folk er i hodet sitt... Håndkledet er virkelig ikke møkkete etter èn gangs bruk!!! Og du som snakker om bakterievekst, hva er det du snakker om? Jeg har hygiene og mikrobiologi som fag i noen år,og dette blir bare for dumt!! Da håper jeg dere alle skifter sengetøy daglig også,for det er endel eklere enn håndklær!!

Skrevet

Etter trening hiver jeg til vask to håndklær, et til apparatene, et til dusjen etterpå, fire treninger i uka blir åtte håndklær.

Dusjer i tillegg hjemme hver morgen, der bruker jeg et til håret/ ansikt og et til kropp, begge byttes ca annenhver dag, noen ganger hver dag, det blir vel rundt åtte i uka der også...

Og så ett håndkle daglig til sønnen min ca...

Hmmm... ser at jeg har et lite forbedringspotensiale her:)

Skrevet

Jeg henger det opp og bruker det en gang til.

Prøver å lære samboeren min det også, noen ganger er han flink, andre ganger ikke, hehe...

Skrevet

bruker håndkleet mere enn en gang ja.

alt i fra 2-4 ganger. har en egen til hår og ansikt, da håret er så langt at jeg må tulle den rundt hodet etter dusj.

men har jeg mensen tørker jeg meg nedentil med papir, så dermed er ikke blod på håndkleet noe problem her.

Skrevet

nr 2.

men har en ende jeg bruker til ansiktet og overkroppen, og den andre enden brukes til bein, og nederst går til f***a. har et merke på toppen som viser hvilken ende som skal til hvilken del.

Skrevet

1-2: jeg bruker 2 håndkler. 1 til håret og 1 til kroppen. Det jeg da tørker med nedentil med tørker jeg også tærne og gulvet med etterpå og hiver det til vask. Det andre henges opp. Samme gjelder for ungene

mannen varierer. som regel til vask

Skrevet

Vi bruker selvfølgelig håndklærne flere ganger. Er opptatt av miljøet, og dessuten har jeg nok klær å vaske om jeg ikke skal provosere fram mer. Vi synes nemlig det er bedre å slite ut håndklærne enn å vaske de i stykker...

Skrevet

jeg og han jeg bor sammen med gjør nr 2. etter vi er dusjet, er vi fakatisk rene, og håndklet blir ikke skittent:) er ikke miljøsvin..

Skrevet

2.

Blir nok klesvask om man ikke i tillegg skal vaske en full maskin med håndklær hver dag på toppen.

Bruker et håndkle 2-3 gang..

Men de små som vi tørker hendene med etter håndvask skifter jeg ut hver dag. an da er de jo brukt endel ganger også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...