Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 1. Kaster håndkledet til vask når du har tørket deg etter en dusj. 2. Henger det opp til tørk, for å bruke det neste gang du dusjer.
Sivalur Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 2, selvfølgelig!!!!!!!! Vasker ikke mer enn nødvendig i disse miljø-tider.. et håndkle kan fint brukes flere ganger før det må til vask.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg bruker det igjen, sambo hiver det til vask. JEG tar klesvasken.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Nr. 1! Synes det er EKKELT å bruke det om igjen. Sjansen for at du tørker deg i ansiktet med det du tørket deg med i rompa sist, liksom... Yack!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Nr. 2! Er jo helt sjukt å hive noe som er rent i utgangspunktet til vask.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Herregud nr 2 selvfølgelig. Med mindre folk ikke kan vaske seg ordentlig når de dusjer. Etter en dusj å ordentlig vask så er du jo da faen med helt rein, hva er vitsen med å kaste et nesten helt rent hånkle på vask da????????????????
Edelweis Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 denne har vært opp til debatt her inne før. og som sist må jeg si at her i huset annser vi oss som rene etter en dusj, så handduken er jo ikke skitten i den forstand, bare våt. jeg bruker den 2 ganger jeg altså, og kan godt henge den opp igjenn for så å bruke den på gulvet når jenta bader etter det igjenn. tar ikke mer klesvask enn nødvendig her i huset, har nok av det=)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Her bruker vi hånkle flere ganger. Har nok vask som det er, om at jeg ikke skal få 4 hånkler ekstra hver dag også. Miljø og økonomi er andre årsaker, dessuten er vi rene når vi tørker oss, så hånkle blir ikke møkkete av en gangs bruk. Tenker dere ikke på barna som kommer etter oss? Jeg for min del ønsker i alle fall å bidra så godt jeg kan for å ikke ødelegge miljøet for barna mine som kommer etter meg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 hvis man kaster et håndkle til vask etter at man har dusjet fordi det er ekkelt å bruke et håndkle flere enn én gang, så er det de som er ekle fordi de ikke vasker seg ordentlig! når man kommer ut av dusjen er man faktisk ren. dessuten kan man ha et håndkle til ansiktet.. jeg dusjer om kvelden og om morgenen vasker jeg alltid ansiktet, så derfor har jeg to håndkleder.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Men hvis man blir helt ren etter å ha dusjet, og håndkle ikke blir skittent etter en gangs bruk, hvordan kan det da bli skittent etter to ganger? Eller tre, eller fire? I forhold til de argumentene trenger man jo aldri å bytte til nytt håndkle!
camilla^ Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Meg og gubben henger det alltid til tørk, når vi har brukt det noen ganger ender det på gulvet til tørk av ben når vi kommer ut av dusjen. Før de ender i vask. Ungene bruker de som oftes bare en gang, eller jeg finner ikke alltid honklene med en gang. (under senger og alle andre utenkelige steder. Så da går de rett på vask)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Jøss... Blir litt imponert jeg over spørsmålet!! Tenkte det var en selvfølge at man hengte opp håndduken sin!!! Jaja.. Så feil kan man ta... Vi bruker våre håndduker fire-fem ganger ca, og jeg har en egen liten håndduk til håret som jeg tørker meg i ansiktet med. Jøss igjen.
scoobidoo Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Selvfølgelig henger vi de opp igjen. Alle i familien gjør det. Det må da være det minste man kan gjøre i disse "miljøtider". Bruker de i ca 1 uke, før de går til vask.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Bruker et hånkle stort sett minst 2 ganger og opptil 4 ganger før det kastes i vask.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 2, jeg vasker meg nemlig så jeg blir ren før jeg tørker meg
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Nr 2, gjelder alle i huset.. Vi har heller en liten klut/lite håndkle som vi tørker underlivet med. Jeg er enig i at et håndkle fint kan brukes flere ganger, vi er 4 i huset og det blir mer enn nok klesvask om ikke vi skulle kjøre 2 ekstra maskiner i uka med hånkler som er brukt 1 gang..
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 Tørker gulvet med det;) Mannen min henger det opp foresten (og så tar jeg det ned igjen..)
Nemofish Skrevet 20. mai 2008 #22 Skrevet 20. mai 2008 Signerer Småsporvinj gjeng på tryne til punkt og prikke! ;O)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 Jer gjør som i alternativ to. Sambo pleide å kaste til vask ed en gang, men han er nå med på å bruke det to ganger. Ingen av oss bruker det mer enn to ganger.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #25 Skrevet 20. mai 2008 bruker samme 2 ganger. men tørker meg i underlivet med en klut første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå