Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Har det skjedd noe spennende siden sist? positiv test foreksempel...

Har ikke vært her på noen dager, og det er jo lenge i BIM tidsregning! =)

Har du fått brevet mitt forresten?

Her er det "fruktbar periode" for tiden, så det er travelt for å si det sånn..hm... =) Blir vel lite søvn ut uka, også får vi satse på at det holder. Jeg reiser jo bort på søndagen, så da blir det ingen flere sjanser denne perioden. ;-)

Tror egentlig at EL er rundt 27.mai, men det vet man jo aldri helt sikkert. Så er det jo ganske ok med den prøvinga også da...uansett om det er EL eller ikke! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp

Skrevet

Hei du:o)

Ikke så mye på nettet om dagen jeg heller. Har begynt i jobb, så er ganske sliten om dagen... er vel en slags tilvenningsfase.

Hmmmmm... jeg har sendt deg mail tilbake jeg... har den ikke kommet frem?

Så moro med fruktbar periode da:o))) jeg har tantebesøk jeg da. Hun kom på tidlig morgenen den 17. mai, så da kan du tenke deg det var ei fornøyd og blid dame som styret med alt mulig på morgenkvisten;o) huff... var noen skikkelig kjipe timer på morgenen, men vi koset oss utover dagen da!

Hadde dere det koselig da? Snødde høs dere kanskje? detvar jammen ikke langt unna her heller... snødde faktisk 1 mil herfra;o)

Så deilig å vite at man har EL da...merker du det godt du eller? Jeg merket det for første gang ikke den ppen som var nå, men forrige... blir spennende å se om jeg kjenner det neste gang. har kjøpt meg Wild Yam nå, så får vi håpe det funker like bra som sist gang;o) Ble jo gravid på første forsøk med wild yam!

*fnis* jasså, det libr lite søvn om dagen;o) Kan ikke skjønne det... hihi...Vi får satse på full klaff for dere! :o) vel fortjent etter en sånn innsats... ;o)

Sånn ellers da? alt bra med deg?

Skrevet

Har sendt deg PM nå, jeg! =)

si ifra om du får den da.

Skrevet

Hei du....

La meg tidlig i går jeg;o) MEN det ser ut som om vi må skrive her.... har ikke fått PM fra deg... virker som om det er noe galt...

Nå... har du hatt en fin dag??? jeg har hatt en fin dag:o) Vært på farta. I det jeg parkerte bilen her ute så spydde lillegutt som en gal. Rakk akkurat å fåhan ut av bilen. Så det forklarer jo den dårlige matlysten hans i dag da... 39,5 i feber og... skikkelig pjuskete. Sjelden han har tid til å ligge helt stille og bare koooose med mamman sin, men det gikk fint nå. Jaja, da blir det vel kort dag på jobb for meg i morgen. Kan jo ikke sende han i bhg når han har kastet opp og har feber nå i kveld!

kan du ikke skrive det du skrev på PM her i denne tråden da? eller så har jeg profil på facebook og... har du? Liker ikke legge ut for mye på disse sidene, så alle kan lese;o)

Skrevet

Argh! det var det jeg skjønte, posten kommer ikke frem! =(

har sendt DE lange mld, men de er tydeligvis borte...

Liker heller ikke å skrive så mye her, som du sier; alle kan lese det.

Ang 17.mai så hadde du helt rett, her snødde det som bare det. Vi var en frossen og snørrete gjeng som hutret oss avgårde i toget...

Dagen har vært fin den, vasket noen golv og vært på besøk. Tatt livet med ro. Skulle jo forplante oss litt på formiddagen også, men så ramlet det inn noe besøk, så de planene måtte skrinlegges. =)

Jaja, får ta det nå på kvelden! (må bare vente til fotballkampen er over, og kompisene er ute av døra...hmprf!)

Åja, så lillegutt ble syk. Kjedelig når de små er syke. Spesielt de som er så små at de ikke klarer å fortelle hvor de vondt. =(

Har han nettopp begynt i bhg? Vår gutt var syk "konstant" de første 3 mndne i bhg. Han begynte i september, og til jul hadde vi begge brukt opp alle "barn-syk" dagene...

Hvor er det du jobber hen da? Jeg jobber som miljøarbeider, jeg er i pleien. Har jobbet med det i 1,5 år og trives. Før det drev jeg på med noe helt annet.

Skrevet

Dytter denne opp jeg...

så skal jeg prøve å få svart deg så fort jeg har tid:o) Det er fullt tuuuut og kjør om dagen skjønner du:o) går i et:o)

Alt bra med deg?

nå må jeg ta kvelden. akkurat kommet hjem fra jobb, og når lillegutt har begynt å våkne 6, så er det bare å være klar;o)

Håper alt er bra med deg?:o)

Skrevet

Hei igjen:o)

Hvordan er det med deg??? er det blitt noe fart i sakene? ikke noe fart her iallefall. tror ikke vi har "hygget" oss på 2 uker nå jeg! Sånn er det med teite arbeidstider, tantebesøk osv osv... menvi får vel komme igang snart. Tenkte begynne på wild yam i morgen. Så er det vel tut og kjør igjen tenker jeg... hihi...

Fy søren... det må ha vært en kald opplevelse på 17. mai altså! Glad vi i det minste slapp snø;o) hihi...

Hahaha... måtte le av de morsomme beskrivelsene dine:o) forplante dere... hahaha... skikkelig morsomt ordvalg! Og så måtte planene skrinlegges:o) *knis* må si du har en festlig måte å skrive på:o))) Det ordnet seg vel tilslutt vil jeg tro? hvilken dag er du på i syklusen nå da?

Jada, lillegutt ble syk vettu:o( Men er bra igjen nå, heldigvis! Huff.. ikker si det... håper ikke han blir såveldig mye syk stakkars. Får så vondt av han! Himmel, hva gjorde dere da dere hadde brukt opp alle sykt barn dagene??? Jada, det stemmer... han har nettopp beynt i bhg! huff... håper vi slipper en sånn runde som dere hadde!

Jeg jobber i næringsmiddelindustrien:o) foreløpig. Har søkt meg på sykepleien til høsten, med planer om å gå videre til jordmorstudier:o) (usikker på om jeg har fortalt det)

Så godt at du trives med pleie da! På eldrehjem da eller? Har jobbet både på eldrehjem og en god del med psykiske og fysiske funksjonshemmede jeg da, men bare som assistent da...

nå får jeg følge mannen min i seng. Han skal tidlig på jobb i morgen:o) Kanskje det blir litt kos for en gang skyld;o) Problemet er bare at når det er sent og jeg har kommet hjem fra jobb nå som jeg jobber kveld, så er det ikke det jeg tenker mest på.. men vi må jo få litt fortgang i dette da;o)

Sov godt da frøken:o)

Håper alt er bra med deg?

Skrevet

Da ligger det svar tiul deg oppi her,o)

Skrevet

Heeei!

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Joda, det går bra her. Nå er EL vel overstått for denne gang, og venter i spenning på resultatet... Hm...

Skal ha mensen sånn ca 9.mai. =)

Og joda, det gikk bra den gangen, vi fikk "ordna oss" på kvelden, kneggkneggknegg! =)

Enn dere da, lever vel i forplantningens ånd nå, dere da? hahaha...

Så du likte ordvalget mitt? =) Tja, jeg prøver jo å gjøre meg finere enn jeg er! ;-D

Ja de ungene er mye syke i starten altså! Vi var "heldige" sånn sett, for i januar begynner man jo på nytt, med nye "barn-syk" dager. Så vi berga oss på den måten. Man har jo ikke krav på sykepenger når det er barna som er syke, selv om man har brukt opp sine dager. Ganske urettferdig, for enkelte unger er jo enormt mye syke!

Ellers så er det endelig blitt bart i hagen min, og fritt for hundemøkk. Så nå kan alle sammen trygt spasere rundt huset, uten å stå ifare for plutselig stå i hundedritt opp til knærne! =)

Jeg får se hvor mye jeg orker å gjøre i hagen nå framover, er litt hektisk for tiden (jobb osv).

Nå må jeg gå, må stelle pent med mannen, til tross for at det ikke er EL. Ellers begynner han vel å føle seg som en "avlsokse" snart...Tjihi!

Snakkes!

Skrevet

Hei igjen:o)

Så det er ikke bare jeg som er dårlig på å komme meg inn på nettet nå i det herlige været:o) Er det bra hos dere eller?

Jammen godt dere fikk ordnet dere altså:o))) Kanskje det det er en liten spire som er på vei til å vokse og gro hos deg nå:o) Joda, vi lever vel i forplantningens verdenvi og. tror faktisk jeg har EL i dag. Ikke godt å si med disse syklusene mine, men ejg har iallefall El-slim og murringer i dag... og på dag 15 av alle dager:o))) Forventet ikke det før dag 35 eller noe vet du;o) Så i kveld blir det vel litt kos;o) Prøver ikke ha så veldig fokus på at vi "prøver" om dagen... det er nemlig ikke like populært;o) apropo avlsokse;o)Satser på fullklaff for oss denne ppen altså! Du må gi beskjed hvordan det går!

Huff... ja du sier noe... det er jammen ikke mange dagene med "barn-syk" altså! Noen barn er jo enormt mye syke det første året i bhg. de blir jo disponert for veldig masse rusk... og er man rikitg uheldige så blir foreldrene syke og.. så da løper sykedagene fort!

Hahaha... så flott å høre at det ikke bare er vår hage som er full av hundemøkk! Vi har jammen litt å rydde opp i vi og;o) Klippet gresset i går, og det var ikke akkurat delikat... hahaha... så jeg må på en plukkerunde jeg og, men jeg må si jeg er flink til å utsette slike drittjobber! Flink du er som har ordnet i hagen altså! Deilig å være ferdig tenker jeg...

Håper du har hatt en herlig helg!? her har det vært bursdagfeiring i dag... har smelt en ballong i øyet, og gått med lapp og greier... trodde jeg var blitt blind! Heeeeelt for***** vondt! Men nå er det heldigvis bedre. Så nå får jeg vel pakke ting til bhg i morgen, og smøre matpakke så jeg slipper det klokken 5 imorgen tidlig!

Sov godt!

Skrevet

Huffda! Hørtes ikke godt ut med det øyet! Men det gikk vel bra håper jeg? ingen varige mèn?

Må du opp og avgårde så tidlig om morgenen? Herregud...jeg er jammen glad jeg ikke trenger å stå opp før 6 jeg! =) Er det pga kronglete reisevei til jobb, eller begynner du bare så tidlig på jobb? ,Eller er du en sånn som liker å stå opp før hanen? (hihi)

Været har vært fint i helga, fått litt sommerfølelse ja... Og lengter da enda mer etter ferien selvfølgelig... =) Åh, bare 45 dager igjen til ferie!!! Skal bli bra herlig, selv om vi ikke har de helt store planene. Har ryddet og styrt i helga, kastet masse gammelt "ræl". Helt utrolig hva vi (JEG) har spart på, og endatil så lenge!!! Kastet masse klær fra 10-12 år tilbake... Du skal tro det var mye "lækkert" der ja...

Men du, nå må jeg gå. Fikk ikke skrevet alt jeg ville, men jeg tar det en annen dag.

Natta!

Skrevet

Hei igjen du:o)

jada, det gikk bra det... fin igjen nå! det kjennes bare ut som om jeg har noe i øyet nå.

Ja, jeg må opp klokken 5, begynner klokken 6. Så det er tiiiiidelig! Og NEI, tro det eller ei, jeg er B-menneske;o) SÅ det er ikke akkurat drømmejobben... *fnis*

Ja, ikke sant sommerfølelsen er kommet for fullt! Herlig altså!!! bare nyyyyter dagene altså! Lillegutt har fått basseng, så han sitter og plasker og koser seg. Ellers så blir det en del besøk nå på sommeren, så da sitter vi på terrassen og koser oss! Herlig altså!

Så du har 45 dager til ferie du;o) Jeg har ferie i begynnelsen av juli jeg og... det blir godt! hva jobber du med igjen? Mulig du har sagt det før, men jeg husker eventuelt ikke for øyeblikket...

Så deilig å få ryddet opp litt da! Godt å bli kvitt sånt skap-og plassfyll! Det er, som du sier, helt utrolig hva man samler på altså! Deilig tenker jeg... får vel ta en sånn runde snartt vi og!

Ellers så tror jeg at jeg har hatt/har EL nå om dagen;o) Så i dag skal jeg vente til mannen kommer hjem fra jobb med å legge meg;o) klarer nesten ikke holde øyene oppe da men:o/

Du da? noe nytt? alt bra med deg?

Skrevet

Hallois!

Joda her går det så det suser!! Stort sett bra da. =)

Nå har jeg bedre tid til å skrive laaangt, jobber kveld i morgen så nå kan jeg rangle.

Jeg jobber med psyk utv.hemmede, tror ikke jeg har nevnt det før nei. Er egentlig hjelpepleier, men går nå som miljøarbeider. Det er forsåvidt det samme, men er liksom ikke i pleien på DEN måten lenger. (sykehus, eldrehjem osv)

Har dere skikkelig sommer der nede nå? Googlet Tønsberg, og det så jo så pent ut der. Jeg må innrømme qt jeg blir skikkelig værsyk til tider... Nå har det regnet siden søndag, så det er så dritt! =( Uten å overdrive så er det ikke antydning til at løvet skal sprette fram på trærne! GRRRR! Ungene bruker fortsatt allværsjakkene sine, og jeg har såvidt fritatt de for å bruke strømpebukser nå...

Hvor faen blir sommern av???! (den ene dagen i helga teller ikkelenger, vræææl!)

Ja det er herlig når man får ryddet opp. Det var nærmest med sorg i hjertet jeg kastet 3 søppelsekker med baby og barnetøy... Masse klær med masse minner, huff... Skikkelig sentimental ja... Men, jeg måtte bare gjøre meg hard. Det var klær som var utvasket, stivt, flekkete, ute av fasong, klær som jeg aldri har syntes var fine/behagelige, osv. Som jeg vet at jeg ikke ville brukt på evnt neste barn, uansett.

Ikke orket jeg å prøve å gi de bort heller, for jeg synes ikke flekkete utvaska klær er noe å gi bort... Her hvor vi bor har vi heller ikke fretex og sånne som tar imot.

Men det ble fint etterpå da! =)

Jeg var så flink til å sortere, med størrelse på klærne, og gutt/pike på eskene. Så oversiktlig og fint! =)

Hvordan ble det med deg, begynte du med wild yam?

Tar du temp eller EL stix? Jeg gjør ikke, jeg går bare utifra at jeg forstår kroppens signaler. Og regner med EL kalkulator. Men denne PP er jeg litt usikker på om det ble treff, fordi jeg ikke gidda å stresse med sex. Enkelte kvelder var jeg bare helt gåen, og da er det ikke noe særlig å prøve engamg... Hihi... Men det kan jo hende et ble noe for det altså, eller nettopp derfor, at jeg ikke stressa så veldig med det. Men hvis EL var forsinka ifrhold til mine beregninger så har vi bommet kraftig!

Pyttsann... Hadde jo vært moro selvfølgelig, men... (prøver som du skjønner å psyke meg selv ned nå...)

Nå sitter jeg egentlig og lurer på om jeg skal gå utifra en syklus på 28 dager, eller 32 som det var sist. Tror egentlig jeg har ca 28 til vanlig, mener at jeg "alltid" får mensen noen dager før den forrige datoen, hvis du skjønner hva jeg mener. Ble litt tullete forklart her... Det jeg mener er at hvis jeg feks hadde fått mensen 5. , januar ville jeg fått den igjen ca 2-3. februar. Greia er jo at jeg er helt syk etter å teste, og hvis jeg går utifra 28 dagers syklus, så er "IKM" den 5.... =) Men sånn ellers hadde jeg egentlig tenkt å vente til 9 juni med å teste. For da er jeg ihvertfall over IKM, uansett hvordan jeg ser på det. Får se, men jeg tipper jeg står på apoteket i morgen ja... =)

Hadde en så pussig opplevelse her på søndagen... Ble plutselig så sentimental etter en runde i sengehalmen! Tårene trillet og det var ikke måte på. Og på mandag holdt jeg på å begynne å grine fordi jeg følte at samboeren min hadde vært så sur og gretten hele helgen... Jeg er vanligvis litt mer avbalansert enn som så. =)

Og da var jo min første tanke: "GRAVID???!"

Akk ja, så mye for den nedpsykinga...! =)

Jeg skal nok holde deg oppdatert, skal skrive inn resulatet på denne tråden, uansett hva det blir. Og når jeg tenker meg om , så blir det vel til at jeg tester på torsdag morgen ja. Tror jeg har bestemt meg for det nå... =) En test fra eller til...kremt.... Håper bare at jeg ikke er så uheldig som sist. Da var jo 2 av testene ugyldige- kom ingen kontroll strek opp! =(

Men nå skal jeg finne sengen, så jeg ikke blir helt døgnvill. Vi snakkes snart igjen!

Skrevet

dytter denne opp til TusseMor =)

Skrevet

Hei på deg:o)

Takk for koselig melding:o)

Jeg skal prøve å skrive til deg i kveld, men jeg er heeeelt knekt. Såååå trøtt at jeg tror jeg døøøør;o) kommer nok aldri til å bli vandt med å stå opp klokken 5, og når jeg tror jeg har EL i disse dager, så måtte jeg jo vente til mannen kom hjem fra jobb 2230 i går. Så da blir det liten tid med søvn, såjeg føler vel egentlig at ikke hjernen fungerer i dag:o( hihi... Men du skal vite at jeg har sett at du har skrevet, og at om jeg ikke svarer i kveld, så svarer jeg i morgen:o) ha en deilig kveld!

klem

Skrevet

og forresten... masse lykke til med testing:o) !!!! Krysser fingre for et kryss jeg;o)

Skrevet

Heisann! klarte selvfølgelig ikke å dy meg, men testet med det samme jeg kom fra apoteket... =)

men tror du ikke testen var ødelagt? Begynner faen meg å lure på om det er jeg som ikke kan pisse på en pinne altså!!! Det har aldri skjedd før i min testekarriere, før vi begynte å prøve den her gangen... Eller er testene blitt dårligere enn de var før?!

Jaja, det som skjedde var at det kom en HALV loddrek strek i testvinduet, og ingen strek i kontrollvinduet...

Tror du jeg er GAL av nysgjerrighet og håp nå eller???? =)

I morgen tidlig kl 5 blir det testing igjen. Da må jeg stå opp faktisk, for en gangs skyld... *grueseg*

Snakkes!

Skrevet

Hei!!! Ja da var testen tatt, og er......POSITIV!!!!!!!

Streken er vel og merke svak, men den er der! Denne gang er det ikke en skyggestrek, ønsketenkning eller sytråd strek, den er bred og jevn, men svak i fargen. ÅH...er det mulig.... sitter og gliser her nå.... =)

Satser på at det er er et lite frø der, har en god følelse på at testen er "rett" osv. =)

Må ta en ny på lørdag, og er den negativ da så griner jeg!

Åh, surrete-i-hodet-fødmaskin må gå og spsie frokost, skal på jobb 06.15 idag. BLÆH!

SNAKKES!!!! =)

Skrevet

Først og fremst...

Jippi!!!!!!!!!!!

Gratulerer såååå mye! Ble helt satt ut når jeg så du hadde skrevet POSITIV... hohoho...

Så herlig nyhet altså! Kan tenke meg det har vært en rar dag for deg i dag;o) Hvordan går det med deg? hihi... igjen, gratulerer så mye fødemaskin! Du skal bli mamma igjen;o)))))

Nå skal jeg seg hva du har skrevet oppover her, så svarer jeg på vært innlegg, for jeg må liksom se hva du har skrevet for å huske å svare på alt;o)

i mens så roper jeg HURRA for deg fødemaskin:o)

Skrevet

Hei igjen...

Det blir nok veldig rotete det her, men jeg må liksom se det du har skrevet for å kunne svare deg;o)

Så du jobber med funksjonshemmede.. det er jo en interessant jobb:o) Jobbet med det i flere år selv jeg! Trivdes godt med det, men fikk en udugelig sjef som drepte hele motivasjonen min på det området.... Så da jobber du turnus du da... hvor mye jobber du da? jeg har 100% stilling der jeg jobber... synes det blir litt mye jeg da... iallefall når en har fåt barn og sånt...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... her er det SOMMER! Huff... var jeg slem nå eller? hihi... jaja, du får positiv test og jeg ligger på stranda etter jobb;o) Det er helt fantastisk vær her om dagen.Lillegutt bader ibassenget sitt, det er nærmere 30 grader i skyggen og 21-22 i vannet. Måtte bare en tur på stranda i dag:o))) herlig altså! Du skal se at finværet kommer oppover til dere snart og fødemaskin;o)

Så flink du har vært altså! Jeg er helt enig at det er vemodig å kaste gamle klær... og jeg skjønner godt at det blir ekstra ille å kaste babytøy... hmmmm... jeg synes jo det er grusomt å pakke det vekk bare... hihi... sippeguri som jeg er;o) *knis*

Jeg bruke rikke EL-stix eller temper nei. har prøvd EL-stix, men det blir jo en formue med så lange sykluser som jeg ikke aner når EL er i;o) Nå hiver jeg innpå en tab. pyridoksin, to wild yam, to omega3 og en foalt hver dag, så får vi se om det utgjør noe action i sikringsboksen min:o) hihi

Moro at det klaffet for dere altså!!! Og så moro å se at det nok en gang klaffer når man faktisk roer den litt ned og bare har sex når man orker! Skikkelig god nyhet det her altså! .o) Du traver vel over til trimesteret du nå da? Eller blir du her inne litt kanskje? Håper jeg følger etter deg snart altså!!! Når er foreløpig termin da?

Hahaha... ser jo ut som hormonene har begynt å slå litt floker og;o) Tenker på runden i halmen... jaja, det er iallefall godt for noe! :o)

Hvordan har dagen din vært da mor?

nå får jeg ta kvelden her! Opp klokken 5 i morgen og... *gjesp*

Vi snakkes;o)

Sov godt og drøm søtt!

Skrevet

Foreløpig termin er 14. februar, selveste valentins-dagen!

=)

Skrevet

Moro:o)

Gratulerer så mye:o)

Du har sett jeg har skrevet til deg litt lenger opp?

kose deg!

Skrevet

Hei igjen ! Hadde ikke tid til å svare ordentlig igår, så det ble bare til at jeg skumma igjennom her.

Joda, jeg begynner sånn smått å tro på testen nå...spesielt siden jeg har tatt enda en, og den var likedan. KANSKJE litt sterkere enn den igår. (med litt godvilje)

Så nå må vi se oss om etter 7 -seters bil.... Det kan jo bli spennende nok , bare det... hihi!

Jeg jobber i 80% stiling, men med ,uligheter for ekstravakter. Så det vrierer litt. Tror ikke jeg hadde klart å jobbe 100%, det blir for lite fri, rett og slett! Jeg synes det er herlig med en ekstra fridag i uka. Men nå som jeg (muligens virkelig) er gravid igjen, så skal jeg nok jobbe litt ekstra. For å ha mer i grunnlaget for permisjonspenger.... Det er også stor sannsynlighet for at jeg blir sykmeldt midtveis i sv.skapet, pga bekkenplager. Så sånn er det...

Jeg flytter nok ikke ut herfra riktig enda, venter enda en uke før jeg tør å løsrive meg herfra... også må jeg jo følge med hvordan det går med deg da!! =) Du skal vel begynne å kunne teste om ca ti dager? eller 14 dager? Blir spnnende å se om du har noe action i boksen ja! =)

Jeg har det flotters om dagen jeg, skulle da bare mangle... =) kjenner etter om det er noe antydning til noesomhelt symptmer, men nei. Litt murringer kanskje, og da blir jeg jo helt sånn: "hjelp! er det mensen som kommer, viste testen feil?!" Så er jeg tidvis svimmel, og VEEELDIG varm, med svettetokter... Så jeg hadde visst litt forandringer i kroppen likevel! hihi...

Her har sola endelig kommet frem igjen, og det er begynt å komme grønne skygger på trærne, så nå begynner sommeren å nærme seg. Ferien er bare 5 uker igjen til ferie, og det blir så heeerlig! =)

Du din heldiggris har jo allerede sommer! Her blir det aldri sånne temperaturer i vannet, men vi bader for det i. Eller UNGENE gjør, jeg vasser hvis jeg MÅ... Ligger helst på stranda jeg da...

Men måtte le litt av den "jeg

ligger på stranda, og du er gravid!" Jeg skjønner jo at jeg ikke har noe å klage på da...hehe.. =)

Hvordan går det i Tønsberg da?

Masse EL action, og krysingav fingre og tær?

KOs dere i helga og nyt finværet (og hverandre, hehe)!

Vi snakkes snart igjen!

Skrevet

Hei!

Har svart deg lenger oppe, måtte jo også ha ditt svar framfor meg for å kunne svare... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...