Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Stakkars barn som må vokse opp med en mor som har psykiske problemer..Skikkelig trist..På lik linje som om et barn skulle vokse opp med en rusmiskbruker.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hva er alvorlige psykiske problemer? Har du åpnet for at slike forhold kan inntreffe også etter at man har fått barn og at dette kan skje selv deg?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Er fullstendig klar over at slikt kan oppstå etter at man har fått barn. Det er jo trist..En kan jo bli narkoman også, ingen garanti. Men de som sliter med psykiske problemer burde først og fremst bli friske før de tenker på å få barn! Tenkt å vokse opp med en mor som ofte er deprimert? en mor som har slik angst at hun ikke kan dra på butikken?
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Kjør på,noen flere du har lyst til å tråkke på i samma slengen. Hmm,også lurer jeg egentlig på hva DU bedriver tiden din med,ettersom du har nok av tid til å skrive inn innlegg her i hytt og pine.Tøff bak tastaturet,det skal du ha.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Både angst og depresjon kan kureres. Jeg ser ikke det som en grunn til å ta abort, om det er slik at man ønsker seg et barn.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jo, det kan kureres. Men mener uansett at en burde være frisk før en bestemmer seg for barn. Tragisk å tenke på alle de barna som vokser opp med en mor som har det forferdelig med seg selv.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Dette handler da ikke om å tråkke på noen!! Jeg sier dette for at jeg virkelig mener det!! Akkurat nå er jeg på jobb!! Du da?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er forholdsvis enig i at det nok kan være en fordel om man greier å bli frisk før man får barn.
The most famous Ludder Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Mye kan kureres på 9 mnd, og gleden av å få et barn likeså :-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Jo da, er sant det.Men burde man ikke vente til man er frisk da? og ikke ta en sjangs på at alt er bra når barnet kommer til verden?
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Du vet vel at jeg er ei feit trygdesnylter,nå må du jo hvertfall klare å huske på hvem du har tråkka på og ikke da. Skriv opp en plass eller noe. Og hvis du er på jobb(noe jeg tviler på),burde du hvertfall jobbe og ikke holde på innpå her.Ellers blir du fort trygdesnylter du også vettu,men da for arbeidsledighet og ikke pga sykdom.Begyner å bli trøtt på deg.
The most famous Ludder Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Jo mulig det, kommer vel an på type sykdom. Depresjon trenger ikke gå ut over et barn uansett :-) Er vel bare rundt 50 % av svangerskapene som er planlagt, og jeg ville ihvertfall aldri tatt abort om det var meg det gjaldt...
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Og si meg en ting,nå skal du begynne å bli seriøs og spørrende,kanskje du har lært da:) 1-0 til oss
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Tenker på planlagt svangerskap. Ikke på de som føler seg litt deppet noen dager i året, men de som virkelig sliter med å leve "normalt"..
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 ja eller ignorante småborgelige høner som proklamerer mental-hygiene på dib......lista kan bli laaaaaaaaaaaaaang.....folk med astma; de klarer jo ikke løpe etter ungene sine.....som mest sannsynlig når riksveien før morra....eller baktunge folk....de kan jo sette seg på ungene sine......eller folk som har hatt halsbetennelse.....de kan jo få det igjen....og smitte ungen.....eller folk som peller seg i nesa.....verden hadde sikkert vært fri for nesepillere om disse menneskene hadde hatt forbud mot å formere seg.....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 De aller fleste damene får jo tross alt psykiske problemer etter at de har fått barn:-) Dette skyldes fedme, dårlig ektefelle/sambo, konsulenter ved nav (som ikke forstår dem) unger som skriker, reimadresser, forovervendte barnestoler. Det er faktisk bevist at de som kjøper bakovervendte lider av pipolar lidelse:-) Og for mye tid på DiB er også så klart en medvirkende årsak til at kvinner får lettere psykiske problemer:-) jeg er glad for at jeg er mann!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Hehe, så sant så sant.. Glad jeg ikke er en av dem!!
blond Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 Utrolig at folk klarer å engasjere seg i dette igjen. Ikke veldig lenge siden spørsmålet ble tatt opp sist. Jaja.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #24 Skrevet 19. mai 2008 ahaaaaaaa.. GJETT om:-) Du annonserer deg jo som en skikkelig "hottie" og jeg er tross alt bare en mann:-)
herethereandeverywhere<3 Skrevet 19. mai 2008 #25 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er tildels enig med deg, men nå er det sånn at det også finnes VELDIG mange som ikke har psykiske problemer og som på papiret er helt friske som overhodet ikke skulle fått barn.... Hvem skal vurdere om du er "frisk" nok til å få barn???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå