knøtta Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #51 Skrevet 19. mai 2008 Tror du skal ta i bruk dine egne råd litt oftere selv, for du virker ikke akkurat om den skarpeste kniven i skuffen.
Lova Skrevet 19. mai 2008 #52 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kunne kuttet deg opp i småbiter, anyday, ihvertfall.
niania Skrevet 22. mai 2008 #53 Skrevet 22. mai 2008 For en vanvittig bitching det er fra de som er født på 70-tallet her! Helt absurd å lese innlegg fra 30-åringer som bruker tiden sin på å irritere seg over yngre mødre i vanskelige situasjoner når de heller burde prøvd å hjelpe. Det er vel alltid vanskelig i etableringsfasen. Selv om du, knøtta, har levd etter boka og aldri kunne befinne deg i en sånn situasjon selv så skader det deg ikke å være hakket mer ydmyk. Høy utdannelse og materielle investeringer er vel og bra, men det blir litt hoven argumentasjon spør du meg. Hvor bunner denne irritasjonen fra tro? Er det misunnelse eller forargelse over tapt ungdom eller hva? Hva er vitsen med å skryte av sommerhuset og hytta si, og presisere for nestemann at du, du og du får neppe lån! Dere tar jo motet fra enhver førstegangsgravid i tjueårene. Alle klarer seg! Hva så om barnet eksempelvis er fem når mor og far kjøper seg inn på boligmarkedet? Er det fullstendig krise at ikke sommerhuset står klart ved fødsel? Sånn i farta kan jeg anbefale A-vitaminkrem fra apoteket mot rynkene, kanskje det får dere opp på riktig bein en annen dag.
Ikkelektuell Skrevet 22. mai 2008 #54 Skrevet 22. mai 2008 A-creme eller noe slikt, er det ikke? God anbefaling, håper det kan hjelpe dem. Mora mi bruker den også.
niania Skrevet 22. mai 2008 #55 Skrevet 22. mai 2008 "Du får ikke lån på dette, og dermed er dette en langsiktig dårlig løsning. Selv har jeg blitt mer og mer opptatt av de siste årene at ungene mine skal sitte igjen med noe. Som de gjør, siden vi eier både hus og sommersted..." Sitat JAPP Hahaha, jeg måtte vise dette innlegget til samboeren min og nå ler vi godt. Det må være det mest klysete innlegget noensinne. Det er godt for barnet ditt at det sitter igjen med et hus og sommersted når moren selv tydeligvis ikke kan kompensere på andre måter for store mentale mangler.
niania Skrevet 22. mai 2008 #56 Skrevet 22. mai 2008 Jess. Skulle vært gratis A-creme til alle oldiser som sitter så fint i det, men på den annen side har de vel råd til å kjøpe inn nok med partier fra apoteket selv.
Lova Skrevet 22. mai 2008 #57 Skrevet 22. mai 2008 For "oldiser" som sitter fint i det er det nok kun La Mer som duger. På den annen side skal det nok mer til en kremer med A vitamin for å jekke ned en del av damene her.
knøtta Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #58 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har ikke skrytt av sommersted, vi er heldige og har det også, men det er noe vi har arvet og ikke jobbet for, hadde heller ikke hatt råd til å kjøpe det her på sørlandet. Rynkekrem har jeg heller lite erfaring med, bedre å bruke rikelig med solkrem på denne årstiden for det er soling som gir hudskader og derved rynker. Er noe å tenke på for dere smårips som soler dere mørkebrune og tror der er lekkert, fint nå ja, men gud som dere kommer til å se ut i tredve-førti års alderen. Vi kan jo meldes med om et par tiår, når dere har ansiktshud som pungskinn, mens vi andre har normale aldersrynker.
Bare™ Skrevet 23. mai 2008 #59 Skrevet 23. mai 2008 Så bra at jeg kan underholde BÅDE deg og samboeren din på engang, niania?? Interessant med store mentale mangler. Det kjenner jeg ikke til, men du som "ny" bruker kjenner meg tydeligvis svært godt..
knøtta Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #60 Skrevet 23. mai 2008 Du får bære over med henne japp. Så på profilen hennes at hun er født i 1984, men lurer på om det kan være skrivefeil, at det skulle stått 1994?. Er jo tidlig å bli gravid som 14 åring, men mentalt virker det som om det stemmer bedre.
Bare™ Skrevet 23. mai 2008 #61 Skrevet 23. mai 2008 Ok, så de mentale manglene var ikke hos meg?? Ble sååå pissredd... lizzm
Lova Skrevet 23. mai 2008 #62 Skrevet 23. mai 2008 Knøtta is still going strong, ser jeg. Niania går jo deg en høy gang når det gjelder modenhet. synes hun fikk sagt det jævlig bra, men du følte deg vel truffet...(som du så fint påstår at alle som ikke er enige med deg gjør).
knøtta Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #63 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er i en ekstremt god helgemodus så si hva du vil, gjør hva du vil for jeg kunne ikke bry meg mindre. Til opplysning tror jeg ikke alle føler seg truffet som ikke er enig med meg, men tror det er mange her som ikke har baller til å innrømme at jeg har berørt et ømt punkt. God helg til deg også med ønske om masssssse sol og varme.
Lova Skrevet 23. mai 2008 #64 Skrevet 23. mai 2008 Oj, jammen bra at helgemodusen har tatt seg opp den siste timen. Med ønske om en fortreffelig helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå