Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.MAI 2008 =)


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Tone: Okei.. Men fikk høre at man kunne f.eks fårepølse så længe d va god holdbarhet! Hehe man blir no så redd før å spise ting, altså at man ikje kan spise d og d :-)

 

Vi tænkte også å kanskje kjøpe den fibermadrassen på sjarmtroll te 499, men har ikje bestemt oss enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

THihiiihihihihii!!!

No har vi vært oppe på loftet å henta fram alle babytingan! Æ har leita fram alt det småtte tøyet vi hadde, å gubben har montert bilstolen så den e te babya igjen!! Utrolig arti!!

Har no en diger pose med klær fra str 56 å opp te 62 å kluta å ska vask, å æ gleda mæ!!! Fant fram alt te sprinkelsenga å, så no e d bare at den bli montert å madrassen innkjøpt...

 

Sjubidua!! Da vet dokk ka som bli å skje i vågen framover! Her bli det vasking!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den va en svane eller jenssen madrass, huska ikke helt. Å sku ifølge reklamen vær anti sopp, anti basseluska å anti alt. Virka jo bra den, men som en madrass så va den like god å kjenne på den på sjarmtroll! Æ e ikke helt for det her med at ting ska vær så motstandsdykti, kroppen treng å måtte "slåss" litt innimella!! Det e ikke sunt å vær beskytta for alt... Men det e jo min mening da!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønne.. Vi så også på en på sjarmtroll, en fibermadrass te 499.

Virka heilt ok den.. :-)

E d bra eller ikje no vits å ha en overmadrass over? (dæm hadde en overmadrass på sjarmtroll og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, e så deilig vær ute :) Sees på treff idag jenter!

 

Vi har ikke kjøpt overmadrass hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenten!!

 

No syns æ d e lenge sia æ har sett dåkker!

 

Glede mæ til SOLTREFF på paletten om straks!! :0) ÅÅÅÅ, den som kunne ha tatt sæ ei utepils no ja.... HeHe. Men ikkje så lenge til no da...

3 UKE....uææææ (skjønne ka du mene Tone, d blir et helt nytt liv etter fødselen. Kommer nok til æ være litt i sjokk de første uken, men så kommer man sæ vel litt inn i ting å da blir d kos, me trilletura å grilling i bukta! )

 

See you soon.! (Og bæretreff høres supert ut, æ e med ;0) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blit veldig glad om det ble bære treff etter tirsdag den 27... For da har jeg eksamen. Og frem til det så har jeg litt å gjøre liksom =)

 

Gleder meg til den er ferdig, for da kan og vil jeg være med på treff, gåturer og det som er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...