Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.MAI 2008 =)

Anbefalte innlegg

Tone: Okei.. Men fikk høre at man kunne f.eks fårepølse så længe d va god holdbarhet! Hehe man blir no så redd før å spise ting, altså at man ikje kan spise d og d :-)

Vi tænkte også å kanskje kjøpe den fibermadrassen på sjarmtroll te 499, men har ikje bestemt oss enda..

Fortsetter under...

THihiiihihihihii!!!

No har vi vært oppe på loftet å henta fram alle babytingan! Æ har leita fram alt det småtte tøyet vi hadde, å gubben har montert bilstolen så den e te babya igjen!! Utrolig arti!!

Har no en diger pose med klær fra str 56 å opp te 62 å kluta å ska vask, å æ gleda mæ!!! Fant fram alt te sprinkelsenga å, så no e d bare at den bli montert å madrassen innkjøpt...

Sjubidua!! Da vet dokk ka som bli å skje i vågen framover! Her bli det vasking!!! =)

den va en svane eller jenssen madrass, huska ikke helt. Å sku ifølge reklamen vær anti sopp, anti basseluska å anti alt. Virka jo bra den, men som en madrass så va den like god å kjenne på den på sjarmtroll! Æ e ikke helt for det her med at ting ska vær så motstandsdykti, kroppen treng å måtte "slåss" litt innimella!! Det e ikke sunt å vær beskytta for alt... Men det e jo min mening da!! =)

Annonse

Heia jenten!!

No syns æ d e lenge sia æ har sett dåkker!

Glede mæ til SOLTREFF på paletten om straks!! :0) ÅÅÅÅ, den som kunne ha tatt sæ ei utepils no ja.... HeHe. Men ikkje så lenge til no da...

3 UKE....uææææ (skjønne ka du mene Tone, d blir et helt nytt liv etter fødselen. Kommer nok til æ være litt i sjokk de første uken, men så kommer man sæ vel litt inn i ting å da blir d kos, me trilletura å grilling i bukta! )

See you soon.! (Og bæretreff høres supert ut, æ e med ;0) )

Jeg hadde blit veldig glad om det ble bære treff etter tirsdag den 27... For da har jeg eksamen. Og frem til det så har jeg litt å gjøre liksom =)

Gleder meg til den er ferdig, for da kan og vil jeg være med på treff, gåturer og det som er ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...