Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.MAI 2008 =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NICK/NAVN/TERMINLISTE:

Mallis: Marlen, termin 11 juni!:-)

Nættemor: Annette Helen 20 juni

GravidTone: Tone, termin 24.juni

AS: Ann S, termin 30 juni

Junibaby08: Pia, termin 1. juli

¤Nurk¤ Elise termin 2 juli

Olaug: Maria, 7 juli.

Mzme: Anette termin 8 juli

Aurora med jenta i magen: Aurora, termin 18.juli

pusi85: tove, termin 19 juli

Angående treff på fredag på Jekta - passe supert for mæ kl. 13! Men det går jo an å legge ut treff kl. 12 også kan æ bare komme etter. Sukk... e kvalm idag. Hadde satt på brødbakemaskina igår så æ skulle våkne te ferskt brød. Men den gang ei, hadde glemt den tingen som elte deigen! :( Så va ikke my te brød når æ våkna nei! Å det snøværet ute, e det mulig! Lei no ja...

Sees på Knoll og Tott idag da =)

hei hei jenter=)

Ja, åååååh... sier jeg bare! Slenger meg med på din observasjon, Nættemor. Snødde tykt i natt. Var jo på et av mine nattlige toalettbesøk, og fikk sjokk av hvor mye snø som faktisk har kommet og blir liggende. Jaja, som du sier, slik er det å bo i Nord-Norge. Bare dumt at vi har skiftet til sommerdekk! Jaja.. får se hva samboeren finner ut om den saken, når han våkner..

Ser forresten for meg Sigurd, som er redd for at lilleBrøster skal overta senga hans. Nei, dere må vel montere sprinkelsengen, ja=)

Tone.. Slik brødbakemaskin høres genial ut, ja vel og merke når en husker alle finessene som skal stilles inn og slikt=) Ei venninne har et slikt vidunder, og er visst strålende fornøyd med den der greia=) Nybakt brød... hm.....

Ellers, så ser jeg dere planlegger treff! til min store fortvilelse, så er feberen og hosten kommet tilbake. Jeg som ikke har tid i det hele og store, og som faktisk var syk for kort tid siden. Lenge siden jeg har vært forkjølt/influensasyk før den tid, men likevel.. PASSER IKKE DETTE, men men.. sykdommen den kommer, enten en vil eller ikke. Så, nå ligger jeg på sofa på natten. Vel og merke etter eget ønske, for sengen blir for myk når hosten angriper meg for fullt.

Nurk : Håper du er blitt helt frisk og at lillesnuppa også er på bedringens vei. Dere fikk virkelig gjennomgå dere!

Mzme : Hva angår sengetrekk til dynenen til babyen, så har jeg kjøpt de jeg likte, jeg. Fant to sett ( ett til vogn og ett til seng) på princess og to sett på Kid. Starter med det, så ser vi hvor det bær hen=) Tror ikke det er noe som er " best".. Som regel er det vel bare å prøve seg fram, kjøpe det en liker og slik :D

Annonse

Ja den snøen altså!!!!

Her er snupp hjemme i dag, og sambo fikk streng beskjed om å la bilen stå! Han sa bare: "neeida, det går så bra..." Så ringte han en kolega å spurte hvordan føret var.. OIDA!!! "IKKE føre for sommerdekk" var svaret han fikk!! Så han ble heldigvis henta av han =)

AS=)

Du og.... Nei her blir jeg hvist ikke frisk =( Ble litt bedre et par dager, men nå er det tilbake. Kjempe vondt i halsen, og opp mot øra. Trøtt og slapp. Ganske lei nå!

Og jeg har heller ikke tid til å være syk... Har vært inne nå i en hel uke, passer på at jeg holder meg varm, går med sjerf i halsen, å gjør alt i min makt for å bli frisk. Ingen ting hjelper =/

Heia :) Har lest ferdig ei veldig fornøyelig bok - En djevel i Prada (laga film også fra boka - The devil wears Prada). Anbefales på det sterkeste! Lettlest underholdning om å jobbe under sjefen fra helvete og andre hverdagsproblemer. Også har æ bestått ADDIS-eksamen! Fikk beskjed idag =)=) Da slipp æ å tenke på det. Herlig.

Huff, ellers har dagen startet dårlig. Vaset ned te bussen i all snyen og ble våt pga. gikk en snarvei. Når bussen kom fant æ ut at æ hadde busskortet i den andre jakka, så måtte betale :( Ganske svimmel, kvalm og slapp idag... Ringte lege og er 50% sykmeldt igjen. Skal jobbe stort sett halve dager, klarer ikke å være på jobb fulle dager så har brukt endel avspasering frem til nå. Va nok litt for optimistisk når æ tenkte å jobbe fullt dessverre.

Vi har heldigvis ikke skiftet til sommerdekk enda, klok av været i Nord-Norge. Tenkte å gjøre det over 17.mai, den snøen må no forsvinne en dag! Så kjipt at dåkk e syk alle mann da nesten! Æ glede mæ no te treffet på torsdag, kunne tenke mæ å møtes kl. 15 æ da siden vi begynne med sommertid no fra torsdag! Har dåkk mulighet te det?

Angående vasking av klær - det holder å vaske klærne en gang ja? Hører noen som vasker de både to og tre ganger, tror ikke æ gidd det altså...

Huff Ann S og Elise, trasig at dåkker e syk!

Dåkker får pleie dåkker godt, bli frisk fort å komme på treff når dåkker kan.

Å KA E D ME VÆRET??!! Kjenne æ blir IRRITERT!

Jaja, kanskje like greit at man ikkje får på sæ bunaden hvis d blir sån her skitvær på 17.mai....

Men til dåkker andre som skal på treff i dag, Glede mæ!

Sees om ca en time! ;0)

Hei Hei Jenter...

Får klage litt på været æ og da, hehe... :-)

Møkkalei den hær snøen, men så bor vi jo i Nord så :-)

AS: Ang sengeklær ja, så får man vell bare finn d ut selv :-) Alt etter va man liker og sånt!! Så trasig å høre at du e blitt sjuk igjen! Håpe du snart blir frisk!

Nurk: God bedring te dæ og!! Håpe du også snart blir frisk!

Ha en fin dag jenter, i d fine været :P Hihi...

Ja...og så får man heller ikke gå på ski, for man er jo blitt HØYGRAVID da - så da er det bare å holde seg sykklende (helligvis ikke rustet om til sommerdekk enda), magedans og litt plasking i vann.

ønsker dere god bedring!

NICK/NAVN/TERMINLISTE:

susitromso: Susanne, termin 30.juni

NICK/NAVN/TERMINLISTE:

ebenholts: Siv, termin 30.juni

Annonse

Tone: Grattis med eksamen!!!! =)=)=)=) Supert det da!! Så slipp du å gjør det om igjen!

Hvis æ kommer mæ avgårde på torsdag så møtes æ gjerne kl tre, passe bedre sia æ da rekk å hilse på Sigurd før han legg sæ.. =)

Neimen Nurk å AS... Ligg dokk mye ute å sola dokk me rumpa bar eller nå sånt i dette været sia dokk e så uheldig me forkjølelsa å alt?? Ikke bra! Kan det vær nåkka virus som kan fikses på a lege??

Hatt så vondt i dag i mine "unevnelige" deler.. Oppi der.. Flere ganga har æ bare måtta stoppa opp å pusta mæ gjennom det.. Ikke som rie, slett ikke å hurra for det, bare vondt!! E vel denne modninga eller bekkenet som tulle..

Grattis me eksamen Tone...

Hmm lure litt æ, kordan str ska man liksom kjøpe i amme-bh? Lurt å kjøpe kanskje et nr større enn d man bruke no eller?

Dumt spørsmål kanskje ja, dumme mæ!!

Va sånn 50 % på barnevarer på Kid... Ja va en del ting å finne dær :-)

Jeg var syk ei uke, og når jeg var på bedringens vei... da ble snupp syk, så hun smitta meg vel =( Skulle vel ikke så mye til med det ødelagte imunforsvaret mitt da!! Og så tror jeg jo hele tiden at *I morra da blir det bedre* men neei, har tatt feil så langt!!

Men I MORRA, da blir det bedre *HÅPER*......

Mzme...

Ang amme BH, så kan du vel regne med litt større size ja.. Må huske at det skal inn ullinnlegg og andre innlegg der i tillegg til melkefulle pupper;-) Men egentlig vanskelig å forutse hvor mye større du trenger. Kanskje greit å kjøpe en, og heller vente med å kjøpe flere til du vet size?

Nættemor...

Jeg har og noe rare stikkende greier nedentil...

Ikke direkte vondt, og ikke rier eller noe sånt, men det stikker, og presser på en måte.. Jeg tror nå det er positive stikkinger, og at det er modninga som har begynt!

Sist hadde jeg ikke sånt, men da var jeg jo heller ikke moden før de provoserte frem fødselen...................

Næi æ kan liksom ikke husk sist at det va sånn, hadde ikke nåkka som æ syns gjorde vondt anna enn bekkenet.. Så e litt rart! Men man vet jo... Ingen svangerskap e lik!! :-)

E jo litt arti at det kan være modning da! Men da begynne den sanneli lenge før gitt!!!! =)

Ang ammebh: kjøp en myk en uten spile, de har nån greie på Cubus som virke veldig stødig og grei, æ va å kjøpt en sånn.. For sia dem e så myk så treng man ikke kjøp en giganstørrelse, å man vil få plass inni te innlegg.. Dem va ikke så vannvitti dyr heller.. Æ måtte bruk litt bh på natta sist, så æ bli å invester i et par sånne myke, å en eller to "fine" som æ bli å kjøp etterpå!

Å de myke kan man å strekk litt på ved å kjøp sånne ekstra festegreier te å ha på i festet te bhen, å selve cupen vil jo alltids gi litt etter.

NICK/NAVN/TERMINLISTE:

Mammamia77: Janne, termin 23. juni

ebenholts: Siv, termin 30.juni

hei hei jenter=)

tusen takk for god-bedrings ønsker.. Immunforsvaret mitt er jo tydeligvis totalt fraværende ( var jo syk for 3 uker siden og lå da langflat i 1 uke), så det har vel tatt ferie flere uker før tiden. Jaja.. lite å gjøre med det, dessverre!

Nå skinner sola og det er så nydelig så. Flott om det blir slik når dere om noen timer står opp=) Ønsker dere en flott dag=)

Oi, det var tidlig AS...

Trodde det var jeg som var morra fuglen her jeg.. Men i dag fikk jeg sove lenge, helt til klokka 7 =P Må liksom opp å si hade før de drar.....

Men det var godt å få ligge å dra seg litt nå som jeg ikke er helt i form =)

Godt å se sola i dag!

Har hatt en pyton natt me så vondt i magen at fy.. Men virke som det e bare den "vanlige" magen som tulle, å som ikke kan oppfør sæ.. Vært oppe i timesvis me bøtte å det hele foran mæ, men ikke kommet nåkka som helst. Så aner ikke ka d kan være. Men no klar æ iallefall å sitt oppreist!

Tidlig AS! =) E du mårrafugel eller hadde du ikke lagt dæ?? =) Men ja, deilig me sol idag... Den snøen som kom i helga har no fått fart på sæ igjen, å godt e det!

Hei Hei Jenter...

AS: Ja d va tidlig :-) Trur æ va langt inni i drømmeland da, når kl va d... :-)

Ja endelig e sola hær igjæn, får håpe d hold sæ sånn!!

Nættemor: Uff da, trasig me magen din. Får håpe d gir sæ fort!

Ha en fin dag da jenter... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...