magefølelse :) Skrevet 18. mai 2008 #76 Skrevet 18. mai 2008 Tusen takk Ja, det er veldig spennende.. Jeg kjenner hvertfall ting som jeg ikke kjente ved forrige pp, så kan kanskje tyde på at det er noe. Med mindre det bare er ønsketenkning Er du født i 84 eller?? Jeg også Masse lykke til...
Mayken Skrevet 18. mai 2008 #77 Skrevet 18. mai 2008 NewMom: jeg har også hatt lett for å ty til tårer og være overfølsom etter at jeg fikk datteren min, men ikke så ille som nå, begynte på Yasmin pillen for en del år siden for å få bukt med humør-svingningene og det hjalp, men nå har jeg jo sluttet på dem og fått de tilbake:( Håper jeg slipper en pp til, snuppa satt på første forsøk sist, men da hadde jeg sluttet på pillen 2 mnd før vi prøvde.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #78 Skrevet 18. mai 2008 Ojojoj, dette er jo et godt tegn da! Gråt i vei du, og så ser du når uke 21 er over om det var verdt det
JulieF*Victoria* Skrevet 18. mai 2008 #79 Skrevet 18. mai 2008 NewMom- Jeg blødde bare så det dekket trusen på en måte, og fikk en del på pairet. Gikk og skiftet truse, og etter det har det ikke blødd noe mer. Har aldri opplevd det før, så syns det var snodig. Men det passer jo perfekt til å være en festeblødning, siden det er 1 uke siden EL og 1 uke til IKM:) Men, har ingen forhåpninger...det har jeg lært meg til å ikke tillate meg etter 9pp! hehe, men det er litt vanskelig:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. mai 2008 #80 Skrevet 18. mai 2008 Ja jeg er 84 modell! Har bendt meg mange ganger med å tro at : nå er jeg gravid, denne gangen da?, i hvertfall denne gangen..hehe så slik lurer kroppen min meg! Men syns det å ha masse vann i munnen pluss litt små uggen er mistenksomme,men som sagt så er min kropp utrolig flink til å lure..heh. Har vært/er forkjølet så klarer ikke teste lukte sansen min! Sikkert like greit:)
*Januarbaby*09 Skrevet 18. mai 2008 #81 Skrevet 18. mai 2008 Til Paprikka: Vurderer å bruke en test i morgen faktisk;) men tror eg må vente til tirsdag ihvertfall. Helst torsdag, men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg denne gangen;) Noen symptomer hos deg hittil da? Andre som har IKM 22. mai? når tester dere??
¤A-09¤ Skrevet 18. mai 2008 #82 Skrevet 18. mai 2008 Hei dere.... Hva betyr 1 negativ gravid-test og tre positive EL-tester 2-3 dager før IKM? Skikkelig forvirret!
Tingenes Herre Skrevet 18. mai 2008 #83 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer til alle de som er gravide!! Utrolig at det er så mange som får positive tester. Kjempegøy og veldig motiverende! Jeg har testet igjen...jeg er blitt en ekte testoman. Nå skjønner jeg hvor viktig dette er for meg, det er rart, jeg ante ikke hvor mye jeg virkelig ønsker å være gravid før jeg tok en test som var svakt positiv! To vanlige cb: en svak blå strek på begge. Merkelig nok var den siste testen jeg tok svakere enn den første, noe jeg tolker som et dårlig tegn. I tillegg har jeg testet med to billig-staver, hvor begge to hadde en svak rosa strek. Men streken på billigtestene kom etter at tiden var ute, så de gjelder vel egentlig ikke. Nå sitter jeg bare og venter på mensen og er super-negativ. Tror ikke på de testene, liksom, det må være en feil. Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn, kanskje for å beskytte meg mot evt skuffelse? Har veldig mensmurringer særlig på venstre side, så jeg regner med at tr kommer snart. Har ikm imorgen eller tirsdag tror jeg. Vi får se. Jeg blir bare gal av å vente. Skulle nesten ønske mensen bare kom så jeg ble ferdig med å spekulere....
Amazing Skrevet 19. mai 2008 #84 Skrevet 19. mai 2008 Hei Odontina!! ) Dette lover jo veldig bra for din del da synes jeg!! ) Jeg har også testet med flere billigtester og fått svakt positivt..Har IKM i dag! Og jeg har også fått et litt svakere resultat på den ene.. Men tenker at når det ennå er så tidlig så spiller det mye inn på hvor mye HCG vi har i urinen. F.eks kan du ha drukket litt mer før du tok test nr. 2. Jeg vil tro det kan spille inn på hvor sterk testen blir!! Tror ikke du? Når skal du teste igjen a? Jeg skal innom apoteket og kjøpe en CB digital etterpå når jeg skal levere lillegutt i barnehagen.. Er så spent altså...
MilleMamma84 Skrevet 19. mai 2008 #85 Skrevet 19. mai 2008 Uff, TR kom fire dager før IKM... Hopper videre og prøver neste måned. Når hun først skulle komme var det vel like greit at hun kom tidlig. Det betyr vel at syklusen min er blitt kortere og at jeg hadde EL tidligere enn beregnet...? Lykke til videre dere andre=) Blir å snike innom her for å se hvordan det går med dere i hvert fall=)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #86 Skrevet 19. mai 2008 Tråden hadde kommet så langt ned at jeg måtte bare skrive noe. Endelig har uke 21 komme tog det er vår tur. Gratulerer så masse til de som har testet positivt og lykke til i neste pp til dere som har fått TR!
Mayken Skrevet 19. mai 2008 #87 Skrevet 19. mai 2008 Lovet meg selv at jeg skulle ta det med ro. Men jeg holder ikke ut denne spenningen!!!! Kan ikke denne uken gå litt fortere?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #88 Skrevet 19. mai 2008 I know! Jeg har bestemt meg for å glede meg til fredag for da er vi invitert i 30 årslag og det er derfor fredag må komme raskt. Det at jeg skal teste på fredagsmorgen er bare som en forsikring på at jeg kan drikke og ikke hovedgrunnen til at jeg gleder meg til fredag.... yeah right
Tingenes Herre Skrevet 19. mai 2008 #89 Skrevet 19. mai 2008 He he, ja selvbedrag tror jeg det er nok av på denne siden! Jeg har gitt meg på vårrengjøring, så nå vasker jeg alt jeg kommer over bare for å gjøre noe som kan få tankene mine bort fra testing og få tiden til å gå. Det er spennende tider, men for min del er de LITT for spennende. Nå vil jeg bare at dagene skal gå uten at jeg får besøk.
Amazing Skrevet 19. mai 2008 #90 Skrevet 19. mai 2008 I dag testet jeg tydelig positivt med CB-test, så da hopper jeg videre til 1. trimester! ) Masse lykke til til dere som fortsatt venter på positiv test! Håper dere alle har kommet etter om ei ukes tid!! )
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 20. mai 2008 #91 Skrevet 20. mai 2008 Hallo Ladies! Nå er tiden inne her inne for mange, mange spente sjeler..hehe Ønsker alle en god testing, og håper alle vil få positive tester!! Noen som har klart/klarer å vente til ikm eller over ikm?? Noen som har symtomer?? Om så ,hva???
Paprikka Skrevet 21. mai 2008 #93 Skrevet 21. mai 2008 Jeg klarte nok ikke å vente, og testet i dag med CB -fikk en svak kryss som etter 4-5 min ble ganske tydelig,- så tolker det som et positiv tegn! Tok en billigstrimmel EL test (den siste jeg hadde), og da ble teststreken mye tydeligere enn kontrollstreken (da fikk jeg bekreftet at EL tester gir utslag på graviditet også. Kjøpte en CB digital i dag, så den tar jeg i morgen tidlig:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. mai 2008 #94 Skrevet 21. mai 2008 Å så gøy! Prøver meg på et lite gratulerer, håper jeg kan sende et større i morgen:)
JulieF*Victoria* Skrevet 21. mai 2008 #95 Skrevet 21. mai 2008 Æsj, jeg får vel kaste inn håndkle for denne gang:( Det jeg håpet var en festeblødning økte bare i mengde, og nå har jeg blødd av og på i 4 dager...Med andre ord, TR kom visst 1 uke før tiden. Bedre lykke neste måned til dere andre som heller ikke fikk det til denne perioden,
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #96 Skrevet 21. mai 2008 Usj da, det var synd JulieF! Jeg starta å blø sammen med deg, men har stoppa nå. Men som jeg har skrevet før så hadde jeg en slik blødning sist pp, og har ingen forhåpninger om at det er festeblødning. Lykek til neste pp!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. mai 2008 #97 Skrevet 21. mai 2008 ....enn så lenge.. krysser fingrene!Prøver å være litt diskrè da noen av vennenne mine er på 1 trim og 3 trim! Jeg er driit nervøs!!!!Håper sånn at det er min tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå