Gjest Skrevet 16. mai 2008 #51 Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer Becca! Det er så gøy med alle disse positive testene! Jeg som ikke skal lete etter symptomer dene pp kjenner ting skje med kroppen min likevel. I dag har jeg hatt mye krampe i magen, spesiellt på høyre side. Har mye utflod, og 2 åringen som var med meg på do inne på kjøpesenteret i dag sa høyt og tydelig: "Nei, mamma rota trusa!" Hehe, litt flaut da! I et par dager har jeg vært kvalm, men det kan umulig være pga av graviditet så tidlig det!? Uansett så skjer det virkelig noe med kroppen min disse dagene, om det er et lite egg som klamrer seg fast der inne eller ikke tørr jeg ikke tenke så mye på enda. For det er fortsatt en uke til IKM
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #52 Skrevet 17. mai 2008 Hei og gratulerer med dagen alle sammen! Noen som har testet i dag? Skal fortsatt ikke teste før IKM (23), så jeg trenger litt at dere andre tester slik at jeg selv greier å la være
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. mai 2008 #53 Skrevet 17. mai 2008 Jeg gjør som du jeg! Skal heller ikke teste før etter ikm dagen. Tr kommer jo uansett om man tester tidlig (hvis man ikke er gravid) så det hjelper ikke enn hvor mange tester jeg brenner av før ikm..hehe. Selv om jeg kunne ha ønsket det!Jeg har ikm 21, og har begynt å kjenne slike mensen smerter, så kroppen forteller meg nok ar tr er på vei og at jeg ikke må ha så store forhåpninger(selv om det har jeg hver bidige gang!!!) Ellers så har jeg veldig mye vann i munnen, litt sånn man kjenner rett før man skal spy, bare at jeg ikke må spy.... rart å få forklart det. Ellers så fryser jeg som en is pinne, men kanskje ikke så rart, ser jo ut som ei flis..hehe huff;) Ellers har jeg ingen gravititets symtomer... men håper de sniker seg inn etter hvert!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 17. mai 2008 #54 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen alle sammen! Artig at det alt er noen med positiv test. Jeg har IKM fredag 23. så her er det alt for tidlig å teste enda, har lært meg det etter 2 år at teste det gjør man etter IKM for negative tester er så deprimerende at vil helst ikke ha flere enn nødvendig (så det er ikke så mange tester jeg har brent opp faktisk). Jeg har en veldig god følelse akkurat nå, har gått på pergo og bruker da å spotte fra dag 10 og i dag er det dag 11 og jeg er helt tørr (ørlite grann gulaktig krem). Dessuten hadde jeg en tempdip i går som kan være en festedip for i dag er tempen oppe igjen. Så nå håper jeg at vitaminer, mineraler og babyklister har gjort susen for meg altså. Krysser alt jeg har for at jeg kan lykkes etter 2 år og 3 mnd med prøving:-DXXXXXXXXXXXXXXXXX
Paprikka Skrevet 17. mai 2008 #55 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen! Har IKM 22, og da har jeg tenkt å vente med testingen til da. Har en del EL stipes tester, så jeg prøver de hver dag (de er uansett ubrukelige for å teste EL ). Kanskje jeg klarer å vente til dagen etter IKM med testen, så vi får se
Mayken Skrevet 17. mai 2008 #56 Skrevet 17. mai 2008 Hei, og gratulerer med dagen Hvor har det blitt av alle som skulle teste i dag? Mener å ha lest om flere som har ikm rundt nå, eller er det dere som alt har fått bekreftet graviditet? Jeg må nok fint vente, tok en test i dag, men den var negativ. Men skal ikke ha mens før rundt 22-27 mai så det er jo alt for tidlig. Siden dette blir 1.mens etter p-pille slutt så vet jeg ikke helt. Før jeg begynte på igjen på pillen etter mitt forrige svangerskap hadde jeg en syklus på rundt 26-28 dager. Sambo har bursdag den 23.mai, så tenkte å ta en test da og se hva resultat er. Hadde vært en fin bursdagsgave å gi en positiv test:) Har kjøpt en cb digital, den kan jo tas intil 4 dager før, så da blir det innen for tiden uansett. I det siste så fryser jeg mye. Har vondt nederst i magen. Har flere ganger trodd at "nå har jeg fått mensen" bare for å gå på do og finne hvit utflod i trusen. Murrer mye i ryggen. Er veldig trøtt Og skikkelig irritabelt humør. Småkvalm og mye sulten. Alt dette kan være tegn på at tr er på vei eller at jeg burde ta en ny B12 sprøyte, lenge siden sist. Men håper jo selvsagt at det er pga av spire.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. mai 2008 #57 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen jenter! Jeg har også fryst mye i det siste, eller har nesten hatt sånne varmetokter, varm så kalt og så varm igjen.....så driver jo å kler på og av meg på jobben<: Sitter her å prøver å huske tiden med det første "sukssfull" svangerskapet mitt.. men kommer jo ikke på noe særlig. Husker jeg hadde ømme pupper, og det var før ikm, det har jeg ikke nå, ikke enda i hvertfall. Men de jeg kjenner, som også kan være tegn på tr: # Mye vann i munnen # Rar smak i munnen #Stikker litt i puppene av og til #Fryser mye #Utflod, som er litt krem aktig #Mens murringer # Klør mye på magen(kanskje huden er tørr) # Og et trykk nederst i bekkenet?Klarer ikke å forklare det. # Vondt i ryggen( kan ha noe med at jeg går på flate sko) Men først og fremst har jeg en rar følelse om at alt er anderledes denne gangen.. rart.. men Skulle ønske det var som før, da jeg ikke viste hva jeg skulle lete etter og da man tok en test der det klart lyste opp "gravid" til oss ETTER ikm. Og da mitt sinn var ungt og navit da jeg trodde jeg aldri kom til å oppleve å miste..det sinnet er forlengts blitt voksent og erfaren.. det er nok det jeg gruer meg til neste gang en test lyser fint "gravid" til meg. Vil jeg klare å slappe av, og nyte tiden, jeg tror jo det nå, men når tiden er der vil jeg da tenke på det?!? Godt å få masse rare lange tanker ut...puhh... Ellers er det noen som skal teste 22 mai om ikke tr er kommet??
*Januarbaby*09 Skrevet 17. mai 2008 #58 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har IKM 22. mai, og skal prøøøve å vente med å teste til da;) tvilsomt at det går, er jo så spent=D Vet jo at TR kommer uansett testing eller ei, men mååå bare vite det liksom=) Føler jeg har noen symptomer denne syklus, dvs. denne syklus og!! Hadde mange symptomer i forrige syklus, var helt sikker på at det var full klaff, men nei=( Så prøver å ikke tolke så mye denne mnd.
Paprikka Skrevet 17. mai 2008 #59 Skrevet 17. mai 2008 Til (Januar)baby09: Hvis du ikke klarer å vente, når har du tenkt å teste da? Har IKM samme dagen, men også veeeldig utålmodig. Samtidig er jeg redd å teste for tidlig siden det kan være negativ resultat ikke fordi man ikke er gravid, men fordi man har testet for tidlig
Amazing Skrevet 17. mai 2008 #60 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen, jenter!! ) Jeg har svidd av et par tester i dag gitt, hehe.. Skulle kanskje ut i dag, så måtte bare. Har IKM på mand den 19.! Fikk svaaakt positivt på begge.. Den som jeg tok senere på dagen var litt sterkere enn den andre. Brukte stav fra billigetester.no, så klarer ikke stole helt på dem. Så kommer nok til å kjøpe en CB på mandag, og prøver å ikke ta gleden på forskudd! )
blåpingvin Skrevet 18. mai 2008 #61 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ingen symptomer, og det er litt trist. Jeg tenker litt sånn at ingen symptomer = ikke gravid. Er det flere som tenker slik?
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 18. mai 2008 #62 Skrevet 18. mai 2008 hei blåpingvin Tenke bare jeg skulle få opp håpet ditt litt Er gravid, men har INGEN, INGEn symptomer. Så hold håpet oppe Sender masse babystøv
blåpingvin Skrevet 18. mai 2008 #63 Skrevet 18. mai 2008 Takk, takk:) Akkurat det jeg ville høre. Det er jo så mange her som har symptomer, men de som ikke har noen hører man ingenting ifra.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 18. mai 2008 #64 Skrevet 18. mai 2008 det har du helt rett i.. Trodde jo noe var galt siden jeg ikke merka noe, mens alle andre hadde "alle" symptomene Lykke til:) Håper du får et blått kryss snart
Amazing Skrevet 18. mai 2008 #65 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har heller ingen symptomer, og det hadde jeg ikke med første jeg fikk heller. Ikke før litt senere uti svangerskapet jeg fikk litt ømme pupper og var litt svimmel.. Ellers ingenting! ) Håper det samme skjer nå, og at jeg har en liten spire i magen min! ) Klarte jo ikke å la være, så testa i dag tidlig også... Den var også svakt positiv!! ) *håper, håper, håper* Noen som har testa svakt positivt som ikke var gravide alikevel her?
¤A-09¤ Skrevet 18. mai 2008 #67 Skrevet 18. mai 2008 Testet med EL-test i morgenurinen i dag. Tenkte jeg skulle spare graviditets-testene. Fikk en svak svak teste- strek så får bare vente å se om TR kommer tir/ons Har egentlig "mistet" symptomene så velger å tro det bare er mens-symptomer. Spennende å følge med på alle sammen her:-) Lykke til videre dere som fortsatt er usikre, og gratulerer til dere som har klart det:-D
JulieF*Victoria* Skrevet 18. mai 2008 #68 Skrevet 18. mai 2008 Jeg blør litt!!!!Har IKM neste helg, dvs ca 24 mai!! Hmm....nå begynner jeg å bli rimelig spent;) Tenk om det er en festeblødning?!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. mai 2008 #69 Skrevet 18. mai 2008 Her inne er det i hvertfall ikke mangel på spenning. Det nærmer seg testing for mange her inne nå! Tipper noen stormer apotekene i morgen for å sikre seg noen gr.tester..heheh.. Denne ikm uke(21) har vært en bra uke for mange. Mange som har testet positivt, og er gravide:) Det er kjempe bra!! Håper så mange som mulig kan flytte over til 1 trimester!!
MilleMamma84 Skrevet 18. mai 2008 #70 Skrevet 18. mai 2008 Ja du sier noe der=) Har vært så moro med alle som tester positivt og svakt positivt. Får motet litt opp her inne=) Testa selv negativt i mårrest men har ikke ikm før torsdag. Ingen symptomer, og ingen følelse av å være gravid heller... men men... håpet er der så tester igjen på torsdag=)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #71 Skrevet 18. mai 2008 JulieF: Jeg blør også i dag! har IKM 23. Jeg blør ikke midt i syklusen til vanlig, men gjorde det sist pp også. Og håpte som deg at det var festeblødning. Om det var det så greidde iallefall ikke egget å klore seg fast, for jeg ble ikke gravid. Så jeg har ingen forhåpninger iforhold til denne blødningen nå heller. Men lykke til uansett og så håper vi at det er et egg som virkelig sitter! Hvordan blør du forresten? Jeg vil kalle det en mild mens. Friskt blod og det holder med et truseinnlegg. Sist pp varte det i 3 dager og TR kom 9 dager etter.
magefølelse :) Skrevet 18. mai 2008 #72 Skrevet 18. mai 2008 Hei alle sammen.. Første gang på BIM... Er på 2 pp, og har begynt og kjenne ting jeg ikke har kjent før. Er uggen, mye spytt og rar smak i munnen, fryser, har halsbrann og små menslignende smerter nederst i magen. Jeg skal prøve å vente med å teste til IKM som er 23. mai Veldig spente..
Mayken Skrevet 18. mai 2008 #73 Skrevet 18. mai 2008 usj....vurderer nesten å begynne på igjen med p-pillen Har så vanvittige humørsvingninger og tårene sitter løst, gråter for nesten alt jeg ser på på tv. Og nå er jeg lei av å ha menssmerter. hatt dem siden 6.mai og jeg kan ikke teste før til helgen?? Hvordan skal jeg holde ut.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #74 Skrevet 18. mai 2008 Det med å være så lett på grinærn syns jeg er pyton også, men det har jeg vært helt siden jeg fikk jr. Griner for alt mulig! Håper alt er verdt det for deg og at det ikke er dumme pms-plager du har!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. mai 2008 #75 Skrevet 18. mai 2008 Hei magefølelse Velkommen hit. Det var som om jeg skulle skrevet det selv, har det akkurat som du!! Har kanskje ikke hatt så mye oppgulp da, men alt det andre! Jeg har ikm 21 og kommer ikke tr da tester jeg dagen etter!!Gudd som jeg håper!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå