Gjest Skrevet 6. mai 2008 #51 Skrevet 6. mai 2008 Vi klarer oss fint med en god solkrem og litt sunn fornuft vi De to små mnd det er sommer her i landet skal snuppa få nyte solen på kroppen å springe rundt splitter pine (JA jeg sa nettopp det) eller til nøds ha på seg en badetruse hehe Hadde jeg bodd i et land hvor det var sterk sol og sommer året rundt så kunne jeg nok ha vurdert det. Har vært i syden med snuppa to ganger allerede og hun har ikke væt solbrent en eneste gang, vi har smurt med faktor 30 og det ser da ut til at det holder i massevis Fin brunfarge fikk hun..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mai 2008 #53 Skrevet 6. mai 2008 vi kjøpte en på www.barnegarderoben.no og der er det 50% på hele butikken nå;o)
Silker Skrevet 6. mai 2008 #54 Skrevet 6. mai 2008 Disse uv draktene, tørker de veldig fort? Må de skiftes etter bading?
Mille** Skrevet 6. mai 2008 #55 Skrevet 6. mai 2008 Jepp, tørker fort. Må ikke skiftes etter bading, vi har pleid å ta den av og vri den opp bare. Kjøpte vår på tax free i fjor, bestilte den på forhånd sånn at den stod i flysetet vårt da vi gikk ombord flyet til Kreta. )
Eve Dallas Skrevet 6. mai 2008 #56 Skrevet 6. mai 2008 De tørker kjempefort og må ikke skiftes etter bading. Kjøpe min på trollungen,no
Dudelidum Skrevet 6. mai 2008 #57 Skrevet 6. mai 2008 2-åringen min ble skikkelig solbrent på ryggen i fjor etter en dag med t-skjorte i barnehagen - her i Norge. Leste like etterpå at en hvit t-skjorte faktis bare tilsvarer solfaktor 4. Så smør med solkrem under! Vel, kjøpte UV genser til ham etter dette og er veldig fornøyd. Hadde UV dress med til syden men fikk bare tak i en som var kortermet og som gikk til knærne. Selv om vi var flink til å smøre ble han veldig solbrent utenfor drakten. I år blir det heldekkende drakt. Han liker jo å ha det på også.
Elletuppa Skrevet 6. mai 2008 #58 Skrevet 6. mai 2008 Anbefaler å uv drakt, var nettopp i syden og hadde den til miste mann. Genialt. Han mellomste hadde ikke, og de er ikke det samme å bade i bomull når man blir litt rød. Tørker kjempe fort, og miste brukte den nesten hele tia. Skal ha sånn te alle neste gang vi drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå