Gå til innhold

Likestilling i Norge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skreiv ikke selvmord. Skreiv voldtekter og vold. Og ja, vet om skytevåpen, men det er ikke så utbredt her i norge. Ikke iforhold til vold og voldtekter. Selvmord kan ha masse med psyke og gjøre, og faktisk så kan gutter slite mer med depresjoner enn jenter. Kanskje det har noe med det og gjøre? Dessuten ser jeg ikke noe på SSB om dette. Ser bare frem til 2005. Og om du ser nøye, har den statestikken betydelig nedgang, mens kvinner sin statestikk har relativt høy oppgang. Så spør meg om 2 år. da ligger statestikken for i år ute, og selvmord statestikken har sikkert gjevnet seg betraktelig innen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære sønn har lyse klær med bamser på, og han har fått seg en dokke han steller med, han vasker opp med meg, og skal kjøpe en dokkevogn til dokka hans:0)

 

Han får øve seg før nr.2 kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...