Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mai 2008 #51 Skrevet 5. mai 2008 Det hørtes bra ut.. en sånn hvor dere bestemmer selv altså. Om har får hovedansvar på papir bør dere skrive en avtale slik at ikke du mister rettighetene dine om noe skulle skje. Og slik at du kan ha jentene når det passer.
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 6. mai 2008 #52 Skrevet 6. mai 2008 Noen som er ute etter meg eller? Flere andre som skriver akkurat det jeg mener ,men som ikke får pes. Jeg har ikke sagt at faren ikke bør ha samvær, men at man bør være forsiktig med å gi fra seg rettighetene sine for man vet aldri! Men det høres ut som om dere har funnet en bra løsning på det. Jeg tar ikke ALLE over en kam selv om broren min ikke får se sønnen sin, men det skader vel ikke å ta forhåndsregler?? Det stod tross alt lenger oppe at bf KREVDE omsorgsretten. Det er forferdelig for de som ikke får se barna sine i de hele tatt selv om de bor rett borti gata, mora, sønnen og den nye "faren" syklet forbi ha på sykkelstien uten å stoppe og broren min ropte hei t.... Mora har i ettertid fortalt at sønnen sa; mamma jeg tror den mannen kjente meg. Helt forferdelig! Alle er ikke lykkelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå