Gjest Skrevet 5. mai 2008 #76 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, ja det skal være visst :-) Kan jo opplyse om at det er et eldgammelt norrønt navn som betyr ulvejeger. Ulvar Johannes er ihvertfall verden fineste gutt, og jeg er sikker på at ingen kommer til å dømme ham utifra navnet hans. Utenom enkelte mødre kanskje, men de har forhåpentligvis vett til å holde det for seg selv :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #77 Skrevet 5. mai 2008 Pussig at DU av alle syntes synd på barn som har mødre som mobber.. Du har da strengt tatt et veldig godt kjent alter ego her inne som slenger dritt til alt og alle. Digg med to brukerkontoer? En snill og en bitchy?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #78 Skrevet 6. mai 2008 I Nord-Norge uttales Anders rett frem, med D'en. Andre steder (i Sør-Norge) uttales ikke D'en, og det synes jeg ikke høres særlig bra ut. (Anners). Hilsen gift med en AnDers.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #79 Skrevet 6. mai 2008 Sander er vel ikke mer pompøst og komplisert enn Knut og Trond.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. mai 2008 #80 Skrevet 6. mai 2008 nakker om navn i dialekt.. Kjenner ei som heter Maren og vi oppi Trøndelag sier det navnet rett frem.. Men hadde ei i klassen som var fra Østlandet og hun uttalte det; MAARN! :-0
kath gutt07 & jente10 Skrevet 6. mai 2008 #81 Skrevet 6. mai 2008 Alle sier; det er ikke personlig. Jeg mener at de fleste navn man synes er mindre pene har noe sammenheng med at man misliker mennesker som har eller man forbinder med de navnene. Så personlig er det nok, bare ikke mot ALLE personer med det navnet. Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #82 Skrevet 6. mai 2008 Bestemor mi sa alltid: NAMNET SKJEMMER INGEN, SA MANNEN; DEI KALLA HAN FOR TJUV... (signere m anonym pga eg ikkje har endra innhaldet på "mi side" enno - lenge sidan eg har vore inne på DiB)
Willy Wonka Skrevet 6. mai 2008 #83 Skrevet 6. mai 2008 Er Carosander virkelig et navn?? Aldri hørt det før..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #85 Skrevet 11. mai 2008 Julius må vel være rimelig "up there".... For meg er fortsatt Julius en apekatt,med en egen sang..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #86 Skrevet 11. mai 2008 heidi (grøsssssss) men sikkert fordi jeg kjenner opp til fler megger som heter det... også inge hehe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #87 Skrevet 11. mai 2008 Karen (han var fin, han karen...) Hilde Anette Bjørg Kjellrun o.l. Even Ronny Roger Jonny Raymond Roy Tony Gunnar Kåre Trygve
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #89 Skrevet 11. mai 2008 elias oliver magnus marcus/markus matthias lukas sigbjørn rolf erling tom arild nikolai bjørn harald tore torgeir trym tormod kasper aleksander joakim ++++ emma elida evelyn edith marga henny mathilde mathea liv synne signe ann anne gunn anita berit linnea vilde trine turid helga olga +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå