Gå til innhold

Styggeste navnene dere vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer mine..

Guttenavn: Erling, Ludvik, Jone, Ulvar

Jentenavn: Vanja, Margit, Hermine, Målfrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øhhhhh frekk du er da ......... fuck off .....

Skrevet

Gina Cassandra og ellers alle tunge og lange og ikke minst unødvendige dobbeltnavn..

Håvard Krisander. Grøss..

Skrevet

Hvorfor er det frekt å spørre om det da?

Skrevet

Jeg ber på forhånd om unskyldning om noen av dere/barna deres heter:

Tone, Tora, Undis

Harry, Sigvart

(det er nok heller min assosiasjoner til navnene jeg ikke liker)

Skrevet

Ikke den som svarte tidligere her, men det er jo veldig subjektivt da, og det blir bare krangel av det:P

Skrevet

Synes du Erling er stygt?? Det er jo et ganske "vanlig" navn, eller..? Men jaja.. Synes mer sånne Oddveig og Hagbart er stygge jeg da.

Skrevet

Jeg tror jeg velger å la være å svare på dette jeg i frykt for å fornærme noen, hehe.. Skjønner godt at folk trykker på anonymknappen:)

Sikkert mange som ikke liker navnet til lillegutten min også!

Skrevet

Tone?? Det er vel ikke stygt vel!!?

Skrevet

Unn.. det mangler liksom noe..

Skrevet

Fordi det alltid vil være noen her inne som heter det selv, har ett barn som heter det eller er glad i noen som heter det.... og da er det helt unødvendig å remse opp. alltid noen som blir lei seg av slike tråder ..... derfor er det frekt .....

Skrevet

Jeg liker ikke sånne fornorska amerikanske/engelske navn som Signy, Debrah, Daisy, Dolly. Mange av mammas slitsomme venninner har sånn navn..

Og sånne pusenavn som Lillemor, Tuppen og Tulla.. Altså,, De heter faktisk Lillemor, Tuppen og Tulla.. TULLA? Hehehe..

Skrevet

ååå nei, eg heter Tone.. den stakk litt altså..

men hver sin smak.

Skrevet

liker ikke

Hedvig

Gerd

Marion

Ludvig

Finn

Peder

Per

kan ramse opp mangen. men gjer meg med desse..

Skrevet

signy er faktisk et norrønt navn...

kjenner ei som heter det

Skrevet

Godt mulig det altså:) Jeg elsker Signe da. Bare én bostav unna, men likevel..

Skrevet

Ronny

Oddvar

Jarle

Siggurd

Tom Arne

Oddrun

Målfrid

Runa

Olava

Sonja Marí (kult navn til en katt, men stygt)

kan bare ikke forestille meg en baby som heter disse navnene.

Jeg fikk tips om å kalle sønnen min for PER OMAR.

DET ER STYGG KOMBI

Skrevet

Det meste som slutter på -(s)ander, og da fortrinnsvis de "nye" overfeminine poppisnavnene som nærmest kastrerer guttene fra de er døpt.

Skrevet

hadde egentlig ikke tenkt til og svare her fordi jeg synes denne tråden var teit, men må bare si at min døde mor, het Tulla.

Jeg synes det er veldig frekt, unødvendig, og lite gjennom tenkt og starte en tråd som denne.

Skrevet

Trym. Høres ut som noe man har harket opp og spyttet ut.

Skrevet

Min sønn heter Sander. Det er et gammelt slektsnavn i min slekt, og ikke det minste feminint. Mente du det også?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Du lenger opp med den døde moren..Min mor er også død og jeg regner med at hennes navn kan komme opp her en eller annen gang.. Du bør ikke ta deg nær av sånt. Det er alltid noen som ikke liker navn.

Jeg for min del kan ikke fodra chrisander, carosander, alvarin, leah, sivert eller heidrun

Skrevet

SERIØST tåler ikke folk å høre at navnet på barnet, samboer, mor, far eller dere selv for den slagskyld er styggt.. herre gud, ta dere sammen.

syns det er gøy med en sånn tråd jeg. viss ikke dere liker det så LÆVÆRE å lese da for fanken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...