Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #51 Skrevet 4. mai 2008 Jessica Vanessa Cassandra Sandra Kenneth Tommy Carosander Chrisander o.l.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #52 Skrevet 4. mai 2008 Jo, jeg synes Tone er stygt ---- Den mest kyniske (og styggeste) kjærringa jeg vet heter det og det navnet gir meg dårlige assosiasjoner. Dessuten synes jeg det er et ord for noe mer enn et navn...... som tonedøv, hører du tonen.... finner dere tonen med hverandre osv....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #53 Skrevet 4. mai 2008 Gutten min heter Ludwig. Er veldig fornøyd med navnet. :-) Lurer litt på hva dine heter... ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #54 Skrevet 4. mai 2008 Falk og Balder. Det heter barna til søskenbarnet mitt. Grøss
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #55 Skrevet 4. mai 2008 Falk og Balder er jo superflotte navn! Sterke og individuelle. Liker ikke dillete navn som Leander osv.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #56 Skrevet 4. mai 2008 Jeg synes egentlig ikke så mange navn er stygge,men jeg synes navn kan bli stygge på dialekt... F.eks i Hedmark: Irene- Irrrrene Anite- Annnita Sofie - Sofffie Renate- Rennnate Anette- Annettte Karina- Karrrina Trøndelag: Kristine- Kresstine Andreas- Annndreas Kristian- Kresstian Nord Norge (der har de i tillegg uvanen med at de legger til han eller ho foran navna) Evy- Ho Eeeeeeevyyyyy Anders- Han AnDers Sigmund- Han Segmoind
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #57 Skrevet 4. mai 2008 Hehe, morsom tråd. SElv heter jeg Tone, og synes Linus, Tomine og Storm er nydelige navn, er visst helt off jeg... eheh
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #58 Skrevet 4. mai 2008 Kevin Aron Eskil Fredrik Julian IDA Sofie Norah/Nora Victoria Jeanine Nathalie Ellinor Tilde Tinde Frderikke Ulrikke Henrikke Tomine Alle guttenavn en lager om til jentenavn.
brummemamma- Skrevet 4. mai 2008 #59 Skrevet 4. mai 2008 Ikke overraskende er det usedvanlig mange anonyme på denne tråden- så kanskje noen føler at det er litt frekt
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #60 Skrevet 4. mai 2008 Jiiiiz. Så begynte dialektdiskrimineringen igjen. Tåpelig.
Willy Wonka Skrevet 4. mai 2008 #61 Skrevet 4. mai 2008 Ingen har nevnt navnet til gutten min.....men han heter noe fint, da.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #62 Skrevet 4. mai 2008 Mitt barns navn er nevnt flere ganger her, ganske greit egentlig, liker at jeg ikke velger samme navn som alle andre! Så, navn jeg ikke liker er pompøse navn og navn som skrives på kompliserte måter Leander Sander Casper Lucas Michelle Bertine Martine Marielle Charlotte Anikken Constanse
samuraibeibi Skrevet 4. mai 2008 #63 Skrevet 4. mai 2008 Har et problem med alle de bibelske navna som har vært så populære, men Noah tar nok kaka.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #64 Skrevet 4. mai 2008 jeanette, veronica, therese, linn, marita, siv, michelle, tommy, jonny, ronny, kim, raymond, julian, mikael, andre
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #65 Skrevet 4. mai 2008 Gunnar Kåre Herman Torstein Oddvard Geir Magnus Storm Brynjulf Carosander(what the fuck liksom???) Leif Svein Morten Nils Truls Per Ole Olav Olaf Henrik Petra Olga Synne Alva( høres jo ut som en alv, jezezz) Trude Silje Anna
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #66 Skrevet 4. mai 2008 Ulvar er jo helt jævlig! Haha Linus - høres jo ut som et lite plagsomt innsekt. Nikolai Lukas Noa Odin - bikkja til et vennepar Ulrik - bikkja til naboen Ludvig Sander Adrian Michelle Chritell Linda Hilde Mariell Isabell Celine Maria Marie
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #67 Skrevet 5. mai 2008 Det må bli Bettina!!!Ser for meg en fjortisjente med MASSE brunkrem.
mammaen til Luca Skrevet 5. mai 2008 #68 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er visst helt off jeg, for jeg synes stort sett de fleste navna som er ramsa opp her er fine. Men ett navn jeg ikke liker, og det er KUN pga vedkommende som heter det, er: Gronya- det er ett jentenavn, ei jeg ble kjent med i England het det
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #69 Skrevet 5. mai 2008 Enig med anonym over her.. Ulvar tar virkelig kaka.. stakkars barn.. Er jo dømt til å bli erta..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #70 Skrevet 5. mai 2008 Vel, det er to navn jeg synes er utrolig stygge... Finn og Idun.
atsjo Skrevet 5. mai 2008 #71 Skrevet 5. mai 2008 Nevner mest guttenavn så ingen damer her blir fornærma;) Bert, Bertil, Bjarte, Kjartan, Kjalve, Skjalg Jentenavn: Oleif (helt sant) Tråd, haha
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #72 Skrevet 5. mai 2008 Er ikke så veldig mange jeg syns er fææle, men syns litt synd på nevøen min som heter william carelius.. willliam er jo fint, men Carelius...? Pappan hans sa i dåpen "han kommer nok til å bli erta" også flira han.. syns ikke så mange navn på R er så veldig fine, vet ikke hvorfor.. Liker ikke så godt engelske navn på norske barn (skjønner det jo hvis de har engelske foreldre) men uttalen blir så rart hvis du heter f.eks Joshua eller Jessica eller noe sånt.. særlig hvis du heter hansen til etternavn.. hihi Men er sikkert mange søte unger som heter det..
boble <3 Skrevet 5. mai 2008 #73 Skrevet 5. mai 2008 Jeg og mammen til Luca. Av gutte navn som er ramset oppsynes jeg Ludvig og Noah er kjeme FINE ( kjenner to med de navnene som er nyyyydlige, men likte navnene før det også) Likte Tulla også jeg da;0)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #74 Skrevet 5. mai 2008 Rart du sier det. Jeg får vanligvis utrolig mange komplimenter for navnet hans jeg :-) Enten så er det smaken til alle andre som er gale, eller så er det din :-) Ertet blir han nok ikke, ikke med det utseendet og den personligheten han kommer til å få ;-) Og er ikke mye synd på ham heller, han har det faktisk helt perfekt han! Synes i grunnen mer synd på barn som vokser opp med mødre som lærer dem å bli mobbere, for mobbere har det aldri helt godt med seg selv...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #75 Skrevet 5. mai 2008 Hm. Høres som du har snudd på Vegard Ulvang også slått det sammen til din egen "navnemix"... Jeg synes også det kanskje var litt for spesielt. Men hver sin smak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå