Gå til innhold

irriterer meg grønn over hjemmesydde navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du Hallo!!! Jeg heter Thilde og bare så du er klar over det så er det et eldgammelt navn.Drit vel i hva andre kaller barna sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke tenkt å svare i denne tråden, ikke før jeg leste svaret ditt mamman til skjønne gutten. Siterer "som du selvfølgelig ikke tør å tilkjennegi med nick."

Du har kanskje ikke oppdaget det, men dette forumet er ANONYMdebatten, kanskje en idè å holde seg til skravlesiden hvor alle må signere med nick istedenfor å surmule her? ;)

Og fordi jeg sikkert får meg en på tryne om jeg stiller med nick, velger jeg selvfølgelig å være anonym.

Skrevet

Uten å ta stilling til alle navnene her - men tenker man litt over at alle barn en gang også blir voksne? Mange spesielle navn kan sikker være fint på små barn. Men kanskje det ikke lyder så fint med Chrisander på stor voksen kar med grop stemme.........Av en eller annen grunn assosierer jeg mange av navnene her med spinkle typer, enten de er gutter eller jenter, selv om jeg personlig aldri har kjent eller hørt om noen som bærer noen av navnene her (med unntak av Bjørk - hun islandske artisten)

Skrevet

Om alt fra 10 - 20 år så kommer det et hav av søknader inn til staten om å få endret navn. For alle disse rare navnene her er jo en trend som pågår nå. Men det er de stakkars ungene, dvs de fremtidige voksne som må gå og lide seg gjennom livet med litt merkelige navn.....

Skrevet

Jada blir sikkert mobbe ofre hele generasjonen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...