Gjest Skrevet 26. april 2008 #51 Skrevet 26. april 2008 haha om noen får drukket deg fotløs kommer du i perfekt høyde for mumling inntil brystkasser.. sukk er så herlig å gni kinnet inntil en hard deilig brystkasse mens man sniffer den herlige lukten av manneparfyme og låner ett par sterke armer rundt seg noen sekunder... jøsses jeg tror jeg har en bamseklem fetisj:P hehe du har sikker playa en dame før meg derfor får du tro du skal få meg å men jeg tar alkoholen din og stikker haha:P den var ikke så dum:D hehe du får ta ett kurs hos tante tiger^^
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #52 Skrevet 26. april 2008 kanskje jeg kan få noe av de banseklem fetisjen din? jeg holder meg på avstand fra folk... så jeg kunne trengt litt. tar gjærne et kurs hos tante tiger, noe sier meg at tigern tar dyrt betalt for slike kurs?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. april 2008 #53 Skrevet 26. april 2008 Haha...jeg må komme med mitt budsjett her. 22 kr på en halvliter før jeg drar ut Gratis buss til byen siden jeg har mnd-kort 39-44 kr for en halvliter når jeg er ute, kjøper maks 2 fordi jeg blir jo full med en gang evt. 50 kr til bussen hjem...venninna mi har en ekstra seng på rommet (bor på studentby med 2 andre venninner av meg, så jeg er ofte der), så blir jo gratis hvis jeg overnatter der og reiser hjem dagen etter Røyker ikke Utestedene jeg drar på har gratis inngang eller så er jeg hos venner Har ei venninne som alltid har med hot'n sweet i veska, så evt. shotter tar vi på doen, hehe. 22+44+44+50 er 158 kr, så regna 8 kr feil hvis jeg tar den dyreste ølen! Men noen ganger blir det kun med 2 øl til sammen, ellers så hender det jo at jeg blir påspandert! Men mtp mat så tar jeg alltid med sjokolade hvis jeg blir sulten, noe jeg sjelden blir. Er jeg hos venner så har de snacks...har tatt med brus og snacks også, men da blir jo ølen billigere og ingen bussutgifter. En gang kjøpte jeg en milkshake, så kan hende jeg var oppe i hele 188 kr på en kveld!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #54 Skrevet 26. april 2008 værsågod det er mye å ta av:D tigern tar betalt i drinker:D haha:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #55 Skrevet 26. april 2008 BOMBE at du tok betalt i drinker! haha
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. april 2008 #57 Skrevet 26. april 2008 Haha...bamseklem-fetisj!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #58 Skrevet 26. april 2008 *sniffe sniffe på godlukt inntil herlig brystkasse omfavnet av sterke armer* hirr hirr:D
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #59 Skrevet 26. april 2008 Ser noen etterlyser HI her...les teksten engang til,og gjett hvor hun er...på fylla selvsagt..det er jo helg!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. april 2008 #61 Skrevet 26. april 2008 Men forresten...det er jo 2 festdager i helgene, er det "værre" å gå ut hver fredag enn å gå ut fredag og lørdag annenhver uke? Eller er det snakk om å gå ut 8 dager i mnd?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #62 Skrevet 27. april 2008 Herregud, stakkars ungene dine og dere andres unger, dere som fester hver helg. Annenhver helg er greit nok siden bf har barnet, men å la andre passe ungene når dere har de i helgene, for at dere skal ut å drikke dere dritings å pule rundt er jo bare helt på trynet. Nei, se å ta ansvar da jenter!!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #63 Skrevet 27. april 2008 Jøsses anonym, har vi sagt at vi drikker oss dritings og puler rundt hver helg?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå