Gå til innhold

Hvordan ligger dere an ang vekta??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30+2 uker og opp 11 kg ca... Får håpe det forsvinner igjen fort etter fødselen:)

Skrevet

Her var det jammen mange "lettvektere"... hihi. Jeg får snu statistikken med mine ca 20 kg i uke 38+3

Skrevet

Uff, nå ble jeg bare stressa... Har lagt på med ca 17kg og er "bare" uke 30. Skjønner ikke hvordan jeg skal bli kvitt denne trenden hvor kiloene renner på.

Skrevet

Uke 34 og opp 2-3 kilo.

Skrevet

Ja ja, og her sitter jeg med mine 30 ekstra kg - 4 dager over termin... men jeg tar det ikke så "tungt", he he he;-)

Skrevet

29 uker og 9 kilo opp.

Skrevet

Er i uke 29 og har gått opp seks kilo, hvilket jeg er strålende fornøyd med. Har plenty fra før av, for å si det sånn...

Skrevet

Er i uke 36 og har gått opp 10,5 kg. Aner ikke hvor det har lagt seg - bare magen som har endret seg. Regner med 2-3 kg til innen fødselen, såfremt jeg unngår ødemer. Er fornøyd med å ligge rundt normalen.

Skrevet

28 uker og gått opp 15 kg (93 kg nå). sist svskap hadde jeg gått opp 20 kg når jeg var like langt, 27 tilsammen. Menmen, gikk alt og vel så det ned iløpet av neste året. Så bryr meg ikke særlig.

Skrevet

31 uker og 10 kg opp i vekt!:) veldig fornøyd med det jeg..hehe..kanskje vekta stopper på 80kg..!?5 kg på 9 uker bør vel gå;)

Skrevet

jeg er i uke 28 og er nå 11 kg tyngre! 68,5 kg nå=)

Skrevet

29+5 å lagt på meg ca. 8 kilo,hadde lagt på meg litt mere,men gikk ned litt når jeg hadde farrang...

Skrevet

uke 38 og har lagt på meg 14kg! Er 68kg.. helt passe det.. for trenger det sårt til amminga.. Har tatt av 20kg etter de andre svangerskapene.

Skrevet

Uke 31 og lagt på meg 9,5 kg

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 9 kg, fra 59 til 68 (174 høy), legen min var litt bekymret en periode og mener jeg ikke har lagt på meg et gram for mye. Så jeg tror det er viktig å ikke tenke at man skal legge på seg minst mulig, man legger på seg det man har behov for. Men selvfølgelig kan man sikkert legge på seg "unødige" kilo, ved å spise for mye usundt og være inaktiv. Det viktigste for meg er uansett å ha et godt og variert kosthold, i kombinasjon av fysisk aktivitet, for da vet jeg jo at det jeg legger på meg er sunne kilo.

Skrevet

Jeg er 31+6 og har lagt på meg hele 10 kg;) veldig fornøyd med det med tanke på at normalen i slekta mi har vært 20-30 kg:p Men har nå fått høre av min kloke mor "Det kommer nok mer etterhvert, du ekke ferdig ennå skjø!"

Skrevet

Jeg er i uke 38 - har lagt på meg 20 kg!!!

Skrevet

Det har jo litt med hva man gjør det til selv da, går jo an å holde stabil vekt i ettertid, så lenge det er det man satser på. Er man en sund person i utgangspunktet og som har levd med sundt kosthold og trening, er det vanskelig å bare la være å fortsette den livsstilen etter en fødsel, riktignok får man jo andre prioriteringer når man familierer seg, men jeg er ikke den som kommer til å nedprioritere min helse og fysiske aktivtet fordi om vi får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...