Gå til innhold

Hvordan ligger dere an ang vekta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, 40 + 9?! Blir vel mer riktig å si 41+2 men.. Hihi, surre hue altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 37+4 gått opp 3.5kilo..

Skrevet

Er i veke 32 og har ikkje lagt på meg noke..Gjekk ned 8 kg i begynnelsen av sv.skapet og har gått opp igjen dei 8.

Skrevet

har sliter jeg med og legge på meg..har bare gått ned i vekt.Ikke noe særlig.Er i uke 38+6 nå.

Skrevet

Jeg nærmer meg 11 kg nå, er 32+3. Synes det er helt greit, men merker at det har lagt seg noen kg på rompa nå og den trengte ikke fler i utgangspunktet for å si det sånn.... Håper det ikke tar helt av mot slutten, sist endte jeg på 30+ og ønsker ikke det en gang til!

Skrevet

Er i uke 40 idag, har lagt på meg 8,5kg.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

veide meg når jeg var 31+? og da hadde jeg lagt på meg 5,1 kg.

Skrevet

Uke 37+1, Opp 10kg.. :)

Skrevet

36+0 i dag og hadde gått opp 12 kg på kontroll i går. Helt greit, men kunne tenkt meg å stoppe nå.... dessverre er det en mnd igjen, hehe...

Skrevet

jeg er 39+2 og har lagt på meg 7 kg totalt.. såpasse måtte det være mente JM på mandag:o) La på meg 20 kg sist, så jeg er meget fornøyd med det..

Skrevet

uke 35 og minus ett kilo...

Skrevet

31+4 Var på vekta hos JM i dag og den pila viste hele........................................15,6kilo opp :o)

Må flire og da, førstegangs og har en utrolig diger appetitt og IKKE en enste dag med kvalme. Utgangspunktet mitt var: 160cm og 62 kilo. Så lenge alt er vel med beibien og jeg er i stor slagen form 100%arb enda, ikke en dag hjemme til nå. Så er ikke dette den største sorgen for min del.

Skrevet

er i uke 35 og har gått opp 21 kg..=S

er det bare meg som har gått opp så mye?

Skrevet

Er sikkert ikke så lang unna deg da om 4 uker :P

Skrevet

I uke 35 og gått opp 21 kg... Bikker snart 100 desverre.

Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 10kg hittil :=)

Skrevet

Er 31 uker på vei og har lagt på meg 16 kg! :P La på meg 23 kg sist svangerskap, tror jeg skal klare å slå vektøkninga denne gangen! ;) Tar det egentlig ganske med ro, kiloene skal av igjen, er verre med strekkmerkene som det bare blir flere og flere av...

Skrevet

Hjelp!!

uke 35 og har gått opp 16 kg.... vil ikke opp mer. Sist jeg gikk gravid la jeg på meg 6 kg tilsammen. :-)

Skrevet

Uke 34, gått opp 7 kg tilsammen =)

Skrevet

Uke 35+1, lagt på meg 13,5 kg til nå... La på meg 17 kg sist, og da fikk jeg i uke 38.. Håpte å ikke nå den vekta igjen, men det ser ut som jeg vil rase opp de siste ukene...hehe, menmen...det forsvinner jo "fort" igjen da:p

Skrevet

Er i uke 35 og har lagt på meg 8 kilo til nå.

Skrevet

I uke 35 og har lagt på meg 2 kg:)

Skrevet

Tja. Gikk ned 13,5kg til å begynne med og har gått opp 7,5kg igjen så teoretisk er jeg på minus 6 kg. Noe som ikke gjør noe da jeg har nok fra før av og sliter med bekkenløsning som gjør at de ikke spretter av så kjapt igjen. :P

Sist gang slapp ikke BL så kiloene ble sittende igjen under amming. :(

Satser på at i de neste ukene får det komme max 6 kg! Hehe....

Skrevet

35+6 og lagt på meg 13 deilige kg...første svangerskap la jeg på meg 24 kg, andre svangerskap la jeg på meg 9 kg....

Skrevet

Gikk ned masse i starten, så er bare 3 kg på pluss-siden i uke 30 (31 i morgen). Synest det er helt greit, for har mer enn nok å ta av fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...