Gå til innhold

Hvordan ligger dere an ang vekta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 29 og nærmer meg stygt 10 kg nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 39+4 og har gådd opp 18kg.har gådd opp 2kg.bare på den siste uka:/

Skrevet

Uke 35+1 og har lagt på meg 14 kg så langt..

Skrevet

Jeg har gått opp 9 kg. Er i uke 38.

Skrevet

Uke 29 og lagt på med 10 kg. Synes ikke det er så verst ...

Skrevet

Jeg er også oppi 18 kg, med 2 kg den siste uka. Jeg er 40+6:(

Skrevet

31+5 og har lagt på meg 10 kg.. Synes det er helt greit. Det meste komm på mellom uke 18 og 28..

Skrevet

er i uke 35 gått opp 7 kg. siste 3 på 1,5 uke så regner med det er vann. Kjenner det på fingre og har dype fingermerker på leggene når jeg trykker på dem. kjipt

Skrevet

Termin i morgen :-). Har lagt på meg ganske nøyaktig 14 kg totalt , men de første 10 kiloene kom de første 20 ukene.

Skrevet

Er i 30+1 har lagt på meg 1 kg, men har svangerskap diabetes. Så jeg regner med at det er derfor jeg ikke legger på meg. Har lagt om kostholdet litt. Spiser ingen sukker.

Skrevet

i uke 34 hadde det kommet på 8 kilo. 2 kilo bare siste uka. Gruer meg til neste veing.Magen min har eksplodert siste uka.

Skrevet

jeg er 36+3 og har lagt på meg 11kilo totalt... synes det er helt greit egentlig, har litt vann i kroppen og babyen veier jo også sitt så jeg tipper på at bare 5-6 kilo er MEG :-P

Det er jo greit å ha litt til overs for amming og slikt også selv om det hadde vært fint å være slank og fin til sommeren :o)

Skrevet

uke 33 gått opp 4 kilo :) har rats opp nesten 30 kilo de to forje svangerskapene så deilig og ikke legge på seg så mye denne gangen :)

Skrevet

30 uker i dag og kun gått opp 2 kg. =)

men, er jo ikke ferdig enda da! hehe!

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 17 kg....

Skrevet

28+2 og varierer mellom 8-10 kg men har mye vann i kroppen så er det som gjør det sikkert..

Flesteparten av kg kom nå i 2 trimester (nesten alt kom i 2-trimester) så håper jeg slipper så mye mer, la på meg 33 kg sist og det vil jeg IKKE denne gangen...

Skrevet

Uke 40, 14 kg. Vekta har stått stille en stund nå på slutten heldigvis....

Skrevet

jeg er 38+2 og har lagt på meg 10 kg. Helt ok :-)

Skrevet

uke 37 og har lagt på meg 16 kg=)

Skrevet

jeg er 35+3 i dag og har lagt på meg 15 til nå, men hadde 13 kg til overs etter første mann som er 1 år nå. så er oppe i samme vekt nå som da han ble født. Da la jeg på meg 30 totalt...

Skrevet

Er straks 36 uker og har lagt på meg 10 kg. Forrige svangerskap la jeg på meg 11 kg, men ingenting de siste 4 ukene:)

Har den panserkulen på magen, men ikke noe utenom hehe;)

Skrevet

Jeg er 40+9 idag, gått opp 10 kg og må si meg ganske fornøyd med det. Syns det er akkurat passelig, selv om magen er SVÆR og i veien og alt er tungt nå.. Puh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...