Loglady Skrevet 23. april 2008 #51 Skrevet 23. april 2008 Å herregud, kjerringer... Lag heller et eget forum merket "perfekte mødre med perfekt temperament, perfekte holdinger, perfekte hverdager og perfekt oppfatning om hva og hvordan man bør og ikke bør spy ut frustrasjonen sin på dib". Dette er det virkelig bare kvinnfolk som får til. Ærlig talt.
Tøysetipp Skrevet 23. april 2008 #52 Skrevet 23. april 2008 Og vet du. Av og til har jeg slike dager også. Hvor jeg har mest lyst til å sette meg på taket å la kråka ta meg.
mammatiltosøtesmå Skrevet 24. april 2008 #53 Skrevet 24. april 2008 Kan ikke akkurat se at jeg direkte gjentar meg selv. Jeg svarte på to forskjellige steder på tråden her og hvis du ser etter er jeg den første som kom med direkte kritikk. Og ja, jeg ble veldig engasjert av denne tråden, synes synd på jenta og følte for å uttrykke det.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #54 Skrevet 24. april 2008 Bedre planlegging, mindre styr :-) Bedre lykke nestegang :-)
Scorpiogi Skrevet 24. april 2008 #55 Skrevet 24. april 2008 Hehe......... skjønner deg godt jeg! Har hatt noen sånne frustrasjoner jeg og Og den der "du dytta!" når de selv har klart å snuble eller skli den er kjip..... Vet ikke hvorfor men kan hende de har funnet ut at det ikke er lov å slå eller dytte unger, også vil de teste ut hva mor sier til det.. De kan være utspekulerte disse barna, det er sikkert! Skulle jeg talt til 10 for hver gang gutten her prøver på sånne "triks" ville det blitt noen runder. Men så roer det seg i perioder igjen... Lykke til med en ny og bedre dag da! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå