Gjest Skrevet 23. april 2008 #26 Skrevet 23. april 2008 Enig piano, Spetakkel er sjeldent frekk, men kan være forfriskende rappkjefta og tørre og si sin mening når hun mener noen prioriterer seg selv foran barna. Er forøverig enig med Spetakkel her, synes skikkelig synd i 4 åringen, det finner bedre måter å takle situasjonen på, ikke rart ungene dine alltid er umulige i dine øyne dersom det er slik du takler dem HI.
**Min nydelige Milla** Skrevet 23. april 2008 #27 Skrevet 23. april 2008 Er forøvrig enig med Spetakkel
hysterika Skrevet 23. april 2008 #28 Skrevet 23. april 2008 Herlighet så mye pes du fikk da! Det er jo typisk sånn man reagerer da, med frustrasjon og oppgitthet!! Etterpå kan man lett sitte og tenke tilbake på situasjonen, tanke at man ikke burde reagert som man gjorde, at man burde beholdt roen, men det er jo mye lettere å tenke slik ETTERPÅ! Prøv å lær av hele episoden, HI. Og jeg håper du får en hyggelig kveld!
Yo&La+spire Skrevet 23. april 2008 #29 Skrevet 23. april 2008 Enig med spetakkel eg; voks opp! Du burde ha kommet over den "tiss er kjempeflaut" alderen når du har barn og tenke på henne ikke deg selv. Ja, du burde reagert annerledes og ikke "slept henne med deg hjem" som du sier. Dette var en ubehagelig oppplevelse for jenta, det burde ikke vere det for deg. Du burde vere den reddende moren som gjorde alt bra igjen og sa at det var ikke så farlig. Flaut nok at hun tissa på seg, om ikke hun skulle bli dradd hjem av mora si også.... Forresten....eg synes nesten synd på deg eg....visst det ikke skal mer til før ettermiddagen er et helvete....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #30 Skrevet 23. april 2008 spetakkel er en av få som sier det hun mener og som står for det. liker henne jeg. (og hun har sakt det hun mener til meg mange ganger også, men det er jo litt av poenget. hva skal vi med mennesker som bare sier det koslige hele tiden? sanheten må frem)
piano♫ Skrevet 23. april 2008 #31 Skrevet 23. april 2008 Ja, det gjør det :-). Har en eksamenspesoppgave, ellers strålende, thanx!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #32 Skrevet 23. april 2008 He he, mortilgunnar. Bra du ofrer deg i sannhetens navn ;-) Jeg mener ikke alltid å være slem, men er nok ofte litt vel direkte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #33 Skrevet 23. april 2008 er jeg jesus nå? siden jeg er ofret? jeg vet at du ikke mener å være slem, liker det direkte ved deg. at du sier det du mener og ferdig med det. ikke så mye dill og dall :-)
OsloMor Skrevet 23. april 2008 #34 Skrevet 23. april 2008 Skjønner deg godt H.I.! Noen ganger blir man bare oppgitt, så lenge man ikke laster barna for at de er barn så har man jo lov til å bli frustrert til tider. Dagen blir sikkert bedre i morgen:-)!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #35 Skrevet 23. april 2008 Huff.. Hørtes ikke morsomt ut. Får håpe det blir drittvær så dere ikke trenger å gå ut uansett:-D
Gjest Skrevet 23. april 2008 #36 Skrevet 23. april 2008 Ja, nå er du Jesus ;-) Herlig kombinasjon: Esso-hore og jesus da! Nice ;-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. april 2008 #37 Skrevet 23. april 2008 Huff..må innrømme jeg syns mest synd på jenta di jeg. Kan jo hende det var litt flaut å tisse på seg forran så mange mennesker. Ikke godt å gå med uttissa klær heller...iallefall ikke å bli slept hjem. Ikke godt å slå seg heller..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 23. april 2008 #38 Skrevet 23. april 2008 Signerer hysterika, jeg!! Jeg synes også du kanskje tok litt av med å kalle situasjoen et helvete, men det er jo ikke måte på hvilke pes du skulle ha for dette.. Mange er skikkelig ekle i innleggene sine.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #39 Skrevet 23. april 2008 kan det bli bedre? nå er jeg på vær ende av skalaen. jeg er et mangfold :-)
AE❤️ Skrevet 23. april 2008 #40 Skrevet 23. april 2008 jeg synes for og si det mildt at du oppførte deg dårlig mot datteren din der, alle kan ha ett uhell og sikkert ikke noe mrosomt for henne heller.. Også bli sint på henne i tilegg.. Synes det er drøyt og si at det alltid er dine unger, nå skal dere bare sitte inne osv... Det vil si at du straffer henne for og ha tisset på seg, noe som er uhørt!!! Hun har da absolutt ikke gjort noe galt! Stakkars dine barn! Er mye alene med barn jeg og, men det er ingen unnskyldning! Tipper du var ganske irritert sikkert derfor jenta di ble så umulig, hun var sikker kjempelei seg! Synes du skal ta en koselig prat med henne jeg!
mammatiltosøtesmå Skrevet 23. april 2008 #41 Skrevet 23. april 2008 "for hele greia var dritflaut for både meg og henne, henne fordi hun hadde tissa seg ut, og for meg fordi hun lagde et helvete når vi skulle hjem og jeg måtte SLEPE henne med meg hjem! Ikke mye moro!!!" Hva var det som var flaut ved dette for deg?????
OsloMor Skrevet 23. april 2008 #42 Skrevet 23. april 2008 mammatiltosøtesmå, hvor mange ganger skal du gjenta deg selv til det kjedsommelige, i dine paniske forsøk på å angripe H.I.? Synes du fremstiller deg selv som litt i overkant engasjert i flokken som synes H.i. er kjempefæl.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #43 Skrevet 23. april 2008 Kan ikke se at mammatiltosøtesmå har svart på dette innlegget tidligere..?
OsloMor Skrevet 23. april 2008 #44 Skrevet 23. april 2008 Å joda, det har hun gjort;), litt lenger opp i tråden.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 23. april 2008 #45 Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner at man kan bli oppgitt over strie unger, det blir nok alle. Reagerer mer på at hun sitter lei seg, sliten og alene på kjøkkenet og spiser kveldsmat, mens mor auser ut sin frustrasjon over datteren til fremmede på nettet.
cherry coke Skrevet 23. april 2008 #47 Skrevet 23. april 2008 Signerer Våryr...Fikk vondt av jenta, jeg. Jeg vet at det er pyyyyyyyton å hanskes med trassige barn , iallefall ute blant folk:) Men jeg synes i dette tilfellet at jenta di heller burde fått trøst og kos. Sikkert ikke gøy å tisse seg ut, og i tillegg få skjenn.....
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #48 Skrevet 23. april 2008 Tviler nok på at HI har tenkt til å sitte inne i hele sommer fordi om hun sier det her inne? Ikke ta alt så seriøst, alle må jo få lov til å klage innimellom.
Holly❄️ Skrevet 23. april 2008 #49 Skrevet 23. april 2008 Skjønner at det var stress for deg, men neste gang så tar du med et lite skift, våtservietter og slapper av... at unger på 4-5 år tisser seg ut ved et uhell i blandt må man nesten regne med. Hun hadde det sikkert ikke så bra hun heller, og i tillegg føle at mamman bare er sint...
Tøysetipp Skrevet 23. april 2008 #50 Skrevet 23. april 2008 Det var nok sikkert ingen allraight situsjon for hverken deg eller jenta di. Og hun har nok ikke tatt noe varig skade av det som skjedde, men mor har kanskje lært noe nytt i dag. Og blitt en liten tanke klokere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå