Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Dro for å leke og kose oss sammen med mange andre unger og foreldre på lekeplassen. joda, i 5 minutter var det greit, så hadde eldste på snart 4 år tissa seg ut.... Sa at da måtte vi hjem å skifte, og der var helvete i gang!!!! Har 20 minutter å gå til og fra, og måtte slepe ungen med hjem, klissvåt og full i tiss!!! Minsta i vogna og eldste på slep. Så kom vi hjem og hun lagde et helvete for at hun måtte dusje og vaske av seg tisset. Da vi endelig er ferdig klarte hun å skli på gulvet og slå hodet i badekarkanten, og hvem skylder hun på??? Jo, "mamma, du dytta meg!!!!!" så hun grein og grein og grein.... Klarte endelig å roe henne såpass at hun sitter å spiser kvelds nå, men dette er SISTE gangen vi gidder å være med på sånt! For hvilke unger blir det styr med hver JÆVLA gang??? Jo, det er mine!!!! Så nå skal vi kun sitte inne hele våren og sommeren!!!!!!!!
piano♫ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Uff da....max utur i dag, hører jeg. Hadde du 4-åringen til å gå på do før dere dro?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Prøv igjen, men ta med skift og dusj henne når dere kommer hjem. Skal se det går bedre da.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Trengte 5 min der ja.. *puh* Spør henne alltid om hun skal på do før vi går, og hun pleier å være flink å gå på do også, men denne gangen sa hun at hun nylig hadde vært på do, så jeg regna med det kom til å gå fint. Burde selvfølgelig ha pressa mer på for å få henne til å gå på do, men gjorde jeg altså ikke i dag... Neste gang skal jeg huske skift ja! Gjett om!
mammatiltosøtesmå Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Har du tenkt på at hun kanskje synes det var flaut å tisse på seg i full offentlighet og så måtte dra hjem for å skifte etter bare 5 minutter? Sikkert ingen god følelse for henne. Jeg synes ikke det er så rart at hun reagerte som du sier hun gjorde. Ingen god følelse å tisse på seg hverken fysisk eller psykisk. Neste gang er det sikkert lurt å ta med skift, så ikke alle planene må endres hvis uhellet skal være ute. Og vi som voksne må nok tåle at deres sinne og frustrasjoner over ting som oppstår blir rettet mot oss. tenk hvordan hun opplevde det. Først tisset hun seg ut i offentlighet, så kan hun ikke leke mer pga dette og må dra hjem, etter dusjen faller hun og slår hodet sitt. Mener ikke å være "slem", men noen ganger må vi stoppe opp og trekke pusten og prøve å se det fra barnas side.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 ta med kleskift neste gang, dusjen kunne ha ventet til senere
Gjest Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Ser poenget ditt, men jeg å da få lov å få ut litt frustrasjon jeg også! Har ingen mann hjemme for tiden, så jeg må pøse det ut en gang iblandt, og da gjorde jeg det her! Jeg forstår det godt kan være flaut for henne, men poenget var at vi faktisk måtte gå hjem, selv om ungen ikke ville, jeg ble ikke sinna på henne fordi hun tissa seg ut, tvert i mot, har forståelse for at det skjer av og til!
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 SKJØNNER deg godt jeg he he... Sånt er slitsomt. Jeg har en gutt som er snart 5 år og en dag jeg skulle hente han i bhagen hadde han tisset på seg og sittet i tisset leeenge. Bare fordi han ikke ville gå av sykkelen av redsel for at noen andre skulle ta den..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Ta med skift og våtservietter neste gang:-) Skjønner det ble en hektisk ettermiddag ja..
Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Hallo? Du høres ærlig talt like barnslig ut som 4-åringen... Hun tisset nok ikke med vilje, og hun var nok lei seg for at hun måtte hjem. Voks opp.
Carnivale Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Et "helvete" faktisk...sikkert kjempestas for 4-åringen din også.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Der var du igjen ja Spetakkel... Skjønner ikke vitsen med å svare hvis ikke du har noe å komme med!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Herregud da!!! Jeg må da vel få lov å få ut litt frustrasjon jeg også!!!! Jeg kalte det et helvete ja, for det var akkurat det det var når det stod på!!! *risterpåhodet*
Gjest Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Har jeg ikke noe å komme med bare fordi jeg ikke er enig med deg? Har selv en gutt på 3,5 år som kan være ganske stri, men jeg er jo voksen..?
**Min nydelige Milla** Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Spetakkel har vel lov å komme med synspunkt på innlegget ditt.. Det er faktisk det hun "har å komme med"..
Yo&La+spire Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Og hva er vitsen med et innlegg visst du ikke tåler et svar? Spetakkel hadde såvidt eg kunne se like mye å komme med som alle andre....eller var det det at hun ikke støttet deg, men 4 åringen? Selv ville eg aldri hissa meg sånn opp over noe sånt. Man regner da vel ikke med at det skal gå som smurt hver gang? Klart det er lov å blir sliten, men eg synes du virker vel hissig over en sånn bagatell....Snuppa mi tissa på gulvet og klærne sine idag, og selv om eg ikke synes kles/gulv vask er det morsomste i verden, så gidder eg ikke hisse meg sånn opp.... Det er sånt som skjer når man har små barn:) Ta det med et smil:) Det var tross alt ikke DU som tissa deg ut....Stakkars 4-åring, det var ikke gøy for henne...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Spetakkel er alltid frekk i kjeften når hun svarer på noe, og det bryr meg midt i ræva! Har forresten ALDRI sagt at jeg regner med alt skal gå som smurt, men ja, i dag ble jeg sur og lei meg, over dette, for hele greia var dritflaut for både meg og henne, henne fordi hun hadde tissa seg ut, og for meg fordi hun lagde et helvete når vi skulle hjem og jeg måtte SLEPE henne med meg hjem! Ikke mye moro!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Nei, og det var sikkert ikke mye moro for fireåringen din at mora hennes dro henne med hjem, bare fordi hun hadde vært så uheldig å tisse på seg... Stakkars pie...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Og hva mener du jeg skulle gjøre da????? Hvordan skulle jeg liksom få henne med meg hjem da??? Er ikke så forbanna enkelt!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #22 Skrevet 23. april 2008 Jeg vil ikke si at jeg alltid er frekk. Jeg kan derimot være litt spydig mot sånne selvsentrerte sutrejenter som deg... Kanskje du skulle blitt voksen selv før du fikk barn?
piano♫ Skrevet 23. april 2008 #23 Skrevet 23. april 2008 Spetakkel er sjelden frekk, ofte konstruktiv - det er hvertfall min erfaring :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. april 2008 #24 Skrevet 23. april 2008 Du kunne vært litt fremsynt og tatt med skifteklær. Oooog, når ting ble sånn som det ble, så kunne du reagert litt annerledes.. Utrolig hvor du fyrer deg opp...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #25 Skrevet 23. april 2008 Søte piano.. ;-) Håper det går fint med deg i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå