Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 4. mai 2009 #51 Skrevet 4. mai 2009 Er forresten også redd for: -å ha beina på golvet når jeg sitter i sofaen, sitte i sofakroken hvis det er åpent bak og å ha beina på golvet når jeg sitter i senga og tar på sokker e.l. Redd noen skal komme og dra i meg! -Å åpne døra hvis det ringer på og jeg ikke vet hvem det er. Får helt noia, hehe, tror det er skattefuten eller noe (nei, skylder ikke noe penger). -Å trekke ned i do når jeg er oppe om natta. Må løøøøpe tilbake og hoppe opp i senga så jeg vekker hele huset. Tar meg ikke tid til å slokke lys eller noe, bare løper så fort jeg kan -Å ikke ha dyna over hele meg. Når jeg var liten sa pappa at hvis jeg dekket alt utenom hodet med dyna, kunne ikke spøkelsene se meg. Sånn er jeg enda, føler meg ikke trygg ellers - og har dyna over hele meg selv om jeg koooker... Verst er det med tærne, de må IKKE stikke utenfor!
tiamor Skrevet 4. mai 2009 #52 Skrevet 4. mai 2009 Er livredd for fugler og katter. Spesielt de som har undulat hjemme og slipper den fri!! Syns katter er skumle og tror de hater meg.. Veldig redd for å kjøre over en bro med vann under. Tror bilen plutselig skal svinge av seg selv ut i vannet. Redd for å ha hodet under vann. Redd for humler og veps. Og flyvemaur!!! Lyn og torden. Titte ut av vinduet når det er mørkt ute.
Tøysetipp Skrevet 4. mai 2009 #53 Skrevet 4. mai 2009 Redd for å rygge. (m/bil) Alltid mislikt dèt. Og intet mindre etter at jeg klarte å rygge på EN bil som stod parkert på en stor parkeringsplass.
mamman til to gutter Skrevet 4. mai 2009 #54 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er egentlig ikke redd edderkopper, men etter at en stor edderkopp bodde på doen vår en uke mens samboeren min var borte, så har den syket meg sånn ut at jeg ikke klarer å få dem ut lengre. Før klarte jeg å sette et glass over, snike et papir under glasset og bære dem ut, helst lengst mulig unna huset så de ikke krabbet rett inn igjen, men den dumme edderkoppen satt bak doen hele uka, så jeg klarte ikke å sette et glass over og nå klarer jeg ikke å ta dem uansett:-( Så er jeg ikke noe glad i å gå hjem fra nattbussen hjemme hos mamma og pappa, for et sted på veien blir det så rart ekko mellom husene at det alltid høres ut som det går noen bak meg, tror aldri jeg har gått den strekningen om natta uten å snu meg minst 3ganger for å være helt sikker på at det ikke går noen bak.
-MtG- Skrevet 4. mai 2009 #55 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er redd for å se meg i speilet når jeg er alene hjemme. Redd det skal være noen bak meg. Skumle menn eller gjenferd. Er generelt redd for gjenferd.. Også er jeg mørkredd, til og mednår jeg kjører bil. Tenk om bilen får motorstopp!! Jeg hadde aldri turt å gå i skogen alene. Redd for å møte elg eller rev eller grevling eller andre skumle dyr. Katter foreksempel!! Rotter og mus derimot gjør meg ingenting. Jeg er sinnsykt redd for å holde foredrag og sånt. Det er så ille at jeg slapp å holdeforedrakeg jeg skulle på norsk muntlig eksamen på vgs. Jeg brakk meg og holdt på å spy når jeg gikk inn i rommet, så de spurte meg spørsmål om temaet i stedet:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. mai 2009 #56 Skrevet 4. mai 2009 Hurra - jeg er ikke alene om skrekkene mine!! Er redd for: -båter/fjell/brygger som går rett ned i vannet, jeg tror det er det jeg er mest redd for i hele verden og som jeg stadig har mareritt om -gravemaskiner, jo større jo verre -kikke ut vinduer når det er mørkt ute (takk brødrene dahl) -kjelleren min om kvelden -vaske ansiktet før jeg skal legge meg, når jeg er hjemme alene (med eller uten unger) - det er garantert noen fremmede som dukker opp da, enten i speilet eller trappa... -edderkopper, larver og andre kryp som løper (eller hva det heter) - selv om de sikkert løper i skrekk over å ha sett meg -møll på soverommet når jeg skal sove; de flyr sikkert inn i munnen min mens jeg sover 8o(
Pengetreet Skrevet 4. mai 2009 #57 Skrevet 4. mai 2009 Ser at mange er redde for de samme tingene. Jeg er livredd for edderkopper, men har blitt litt bedre med årene. Kommer det en inn her, så må jeg fjerne den selv Å se meg i speilet når det er mørkt. Skulle ønske at ikke noen hadde nevnt Bob over her - hadde faktisk glemt han, helt til jeg så denne tråden.... Porselensdukker! Grøss.. Vindmølleparker eller andre høye master i et ellers øde landskap. Aner ikke hvorfor, men det gir meg frysninger.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. mai 2009 #58 Skrevet 4. mai 2009 -Teletubbiene(?) -speil i mørke -Ha armer og ben utefor sengen i mørke -Gå forbi trappen i mørke
SOMMER :) Skrevet 4. mai 2009 #59 Skrevet 4. mai 2009 Haha sauen akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Kan ikke når ha beina på gulvet. Løper som en tornado og hopper opp i senga hvis jeg er på do om natta (er nesten kurert siden jeg ofte er oppe med ungene, kan jo ikke løpe med de...:-). Og dyna mååå dekke hele meg. Hvis tærne stikker ut er jeg sukker på at noen kommer og drar i dem :-)
Ajam Skrevet 4. mai 2009 #60 Skrevet 4. mai 2009 Jeg syns isbilen er skummel.. Den bilen gir meg gåsehud!!
-MtG- Skrevet 4. mai 2009 #61 Skrevet 4. mai 2009 Og trapper med åpne trappetrinn! Er sikker på at det er en skummel mann under der som skal tatak i føttene mine.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2009 #62 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er redd for å gå inn i et rom før jeg slår på lyset - er redd det er en mann eller noe som venter i mørket. Liker heller ikke å gå under underganger (sånne underganger som er under en hovedvei e.l) i mørket, hører mine egne skritt da og føler at noen er bak meg. MEN, jeg går sjelden i mørket alene lenger, så det er ikke noe jeg bekymrer meg så veldig for:) Men lyset skal alltid PÅ før jeg går inn i et rom.
OsloMor Skrevet 4. mai 2009 #63 Skrevet 4. mai 2009 Sånne svingdører hvor man skal gå flere stykker inne i hver "sving, er kjempeskumle. Også synes jeg alltid det er litt skummelt å gå gjennom dørene på t-banen.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. mai 2009 #64 Skrevet 4. mai 2009 Kom på en ting til,å bade i sjøen når jeg ikke kan se bunnen/evt hva som er nedi der.For man vet ikke helt sikkert hva som er nedi der...
Blind Gudinne Skrevet 4. mai 2009 #65 Skrevet 4. mai 2009 Haha, er også livredd for at dyna ikke dekker hele meg når jeg legger meg. Broder'n skremte meg da jeg var liten med at øksemannen kom og hogget av meg alt som stakk utenfor dyna- bortsett fra hodet, derfor måtte jeg vre helt pakket inn. OG DET ER JEG TIL DAGS DATO!!! Selv om det er tropenetter og jeg nesten smelter- hele meg er under dyna =/ Liker heller ikke speile meg i mørket ( dumme dumme BOB) tær ( yuch) Stikke hånda ned i søplesekker- selv om jeg vet at det bare er klær oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå