PlinkiPlonk Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 Hm, liker ikke å sitte bakpå motorsykkel, da jeg tror noen kommer til å skyte meg i ryggen:(
Ranveig R Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Twintipp! Eg er SÅ einig! Eg frikar totalt ut. Kanskje det skumlaste eg har sett på utruleg lenge!
(0_o) Skrevet 20. april 2008 #28 Skrevet 20. april 2008 Hmmm... Da jeg var liten var jeg av en eller annen grunn redd for pølseklypa (vi hadde en i metall), "tikktikken". Huff. Hattifnattene i mumitrollet er guffne. Liker ikke å se meg i speilet hvis det er mørkt i rommet, man vet aldri hvem som dukker opp da. Liker ikke å kjøre en bestemt plass i hjembygda mi (langt inni skogen) om kvelden og alene, da jeg og noen kamerater for noen år siden kjørte forbi en dame som gikk ute i kjole midt på vinteren midt på natten i bekmørket. Da vi stoppet og rygget tilbake var hun borte(!) og det var ingen spor i grøftene heller. Så vi fire måtte tydeligvis ha sett akkurat den samme synen.... :S Katter er skumle, særlig sånne med inntrykka ansikt. Man vet aldri hva en katt finner på, dessuten så ser noen av dem direkte ondskapsfulle ut *grøss* Det er skummelt å se ned i sjøen og det er så dypt at det blir helt svart, får grøsninger bare ved tanken. Jeg takler ikke sånne "ping"-lyder i ubåter. Jeg er redd for folk uten fingernegler. Jeg tør ikke å ta telefoben hvis jeg ikke vet hvem det er som ringer. Da lar jeg det bare ringe, og sjekker opp nummeret på gule sider.hvis jeg vet hvem det er, ringer jeg opp igjen. Jeg tør ikke prate med kundeservicefolk i tlf (eller andre som jeg ikke kjenner). Var bare såvidt jeg klarte å manne meg opp til å ringe føden da fødselen var igang, for tenk om det var noen skumle som svarte.
Liaes Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 Er redd klovner!! Og gravemaskin! Spesielt de med hjul og grabb(klype). De lever sitt eget liv ! :S Å har en meget stor angst for politi.. :s krymper meg bare de kjører forbi:s
Gjest Skrevet 20. april 2008 #30 Skrevet 20. april 2008 Jøss så mye rart som er ute og går, og jeg innser når jeg leser at jeg er en av de rare:p Hehe... Huffa...
Northernlights Skrevet 20. april 2008 #31 Skrevet 20. april 2008 Altså,da jeg var lita, var jeg redd tusseladdene. De bodde nedi kjellerluka til mormor, og aldri i livet om jeg trode nærme meg den luka! I dag er jeg mest redd tornadoer...og akkurat NÅ er det en warning her. Så det er det jeg er redd....håper det ikke treffer OSS!!!!!!
(0_o) Skrevet 20. april 2008 #32 Skrevet 20. april 2008 Jasså! Var det du som var ute i skogen med kjole vinteren for fire år siden? ;0)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #33 Skrevet 20. april 2008 Er redd noen skal overvåke meg og se at jeg skriver dumme innlegg på nettet midt på natta!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #34 Skrevet 20. april 2008 Å se i speilet når det er mørkt!!!! Jeg er livredd for det hehe Også er jeg redd for å ringe til legen hehe, samme hva det er for, synes det er pyton nå når jeg må ringe ofte pga svangerskapet. Redd masse andre dumme ting også, mye av det som er skrevet i tråden her jeg er ei skikkelig pingle..
<3katie<3 Skrevet 21. april 2008 #35 Skrevet 21. april 2008 Ja dette var jo smart å lese når jeg sitter helt alene i mørket med bare svart skog rundt... Hehe, er på jobb så jeg kan ikke akkurat dra heller Kom på masse jeg var redd for før som jeg hadde glem litt... Jeg er også livredd for å se i speilet når det er mørkt... Uææææ....
Cat.68 Skrevet 21. april 2008 #36 Skrevet 21. april 2008 Jeg kan ikke sitte med ryggen mot inngang/utgang på cafeer/restauranter osv.
~Roskva~ Skrevet 21. april 2008 #37 Skrevet 21. april 2008 Hurra, endelig noen som forstår.. Jeg er kjemperedd for maur, jeg også. Jeg har klart å ta meg sammen nok til å gå i skogen selv om det er maur der, og jeg klarer å sitte i ro på bakken selv om jeg ser en maur. Men jeg går i store buer rundt maurtuer, og HATER det når maurene er oppe i trærne.. jeg kan jo få dem i håret, ellrr inni klærne... grøss...
sk85 Skrevet 21. april 2008 #38 Skrevet 21. april 2008 Synes det er skummelt å ta bussen med barnevogn.. Ikkealltid det er noen som er villig til å hjelpe med på og av... enig???
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 #39 Skrevet 21. april 2008 Enkelte innlegg her skremmer vettet av meg!
line_n & sara Skrevet 21. april 2008 #40 Skrevet 21. april 2008 ivo caprino dokker sommerfugler og marihøner og selvsagt bob!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #41 Skrevet 21. april 2008 Haha... jeg er også livredd for å kjøre bil;) Tok trafikalt gr.kurs for 1,5 år siden, men å øvelseskjøre det tør jeg ikke... og jeg er 23 år! Alle lurer på hvorfor jeg ikke har lappen, men jeg tør jo ikke!!!! Skrekkfilmer er fælt. Jeg er redd allerede når filmen starter, og holder for øynene hele filmen. Spør mannen min hele tiden "hva skjer nå?" "Er det skummelt nå?" haha... han hater å se skrekkfilm med meg, så da leier han heller en romantisk komedie, for han gidder ikke høre på maset mitt;) Jeg er livredd for å bade når jeg er alene hjemme og døra ikke er låst, da er jeg sikker på at det komer en stor skummel mann inn og drepe meg! Lyder etter jeg har lagt meg er skummelt! Da blir jeg så redd at jeg gjemmer meg under dyna! *grøss*
lilleღpersille Skrevet 4. mai 2009 #42 Skrevet 4. mai 2009 Hahaha! Må nesten dytte denne litt! Den er nesten ett år gammel, men pytt! -Jeg er veldig redd edderkopper, fann en edderkopp i oppvask-kummen for et par uker siden og måtte ringe mannen på jobb for å få litt psykisk støtte til å ta den selv. Grøss -må lukke gardinene på soverommet før jeg skrur på lyset (når det er mørkt ute da vel og merke). Da ser jeg lettere hva som er der ute + at om noe(n) skulle stå utenfor, ser de meg ikke... -redd for innbrudd i huset -er egt generelt veldig redd av meg. Ja,ja
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #43 Skrevet 4. mai 2009 ja, jeg også! liksom sikker på at ingen kommer itl å gidde å hjelpe og så blir jeg stående der, rød og dum...
Holly❄️ Skrevet 4. mai 2009 #44 Skrevet 4. mai 2009 hehe, morsom tråd.. Fly: Er redd for fly som flyr over meg når jeg går.. ser for meg at det skal treffe meg eller noe... dessuten får jeg omtrent panikk av alt bråket! Vindmøller: Som noen andre nevnte her, så er jeg livredd vindmøller! De er kjempestore og ser ut som noe ailiengreier. Insekt: Kommer helt an på hvilken, men veps, biller, edderkopper og sånne ekle som beveger seg for, får jeg fnatt av... Brann: Er livredd for at det skal begynne å brenne her. Har opplevd å være i et hus der det begynte å brenne... Mørket: Er ganske så mørkeredd Husredd: Er veldig redd for å være alene hjemme, på kveldene. Spes hvis jeg hører lyder jeg ikke kjenner til Og sist men ikke minst, SKOGEN!! Pleier å hente ungene til fots innimellom, tar en halvtime dit.. og da må jeg gå gjennom skogen, og er like redd hver gang. Har til og med hatt med meg et balltre en gang.. hahaha:P Hva jeg er redd? Joda, ELG!!
BettyBoob Skrevet 4. mai 2009 #45 Skrevet 4. mai 2009 skog når det er mørkt! uante mange spøkelser ute om natten... bowling! er sikker på at den dagen jeg prøver dette kommer jeg til å sitte fast i hullene i kulen og følge med rett i gulvet... det å ha barn! har en sønn, og er livredd for at noe skal skje ham - kanskje ikke "rart", men alikevel. Kan begynne å gråte bare jeg leser om andres syke barn o.l, for jeg klarer ikke forestille meg at noe vondt skal kunne hende min nydelige gutt... ellers så synes jeg faktisk det meste her i livet er litt skummelt, og holder krampeaktig på min ungdommelighet/barnslighet - til noen store fortvilelse til tider
wombat75 Skrevet 4. mai 2009 #46 Skrevet 4. mai 2009 Er så utrolig enig! Synes båter er skumle akkurat der de går ned i vannet også men det går helt greit å sitte oppi/være inni båt. Var og så Vasaskipet en gang og da fikk jeg helt noia. DEN er skummel den! Må jo le litt av meg selv også da... Alle programmer av typen Åndenes Hus. Kan bli skremt av reklamen bare
Vilja<3 Skrevet 4. mai 2009 #47 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er redd tuneller (under sjø), men kjører gjennom en nesten hver dag likevel. Gamle hus, selv om jeg bor i et gammelt selv hehe ( men tørr ikke sove her alene) Tannlegen ( selv om min mann er tannlege hehe)
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 4. mai 2009 #48 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er livredd for porselensdukker. De ser helt grusomme ut! Når jeg var 17-18 år skulle jeg overnatte hjemme hos foreldrene mine, og de hadde besøk så jeg skulle sove på kjellerstuen. Midt på natten sendte jeg melding til min lillebror om at han måtte komme inn og ta bort noen porselensdukker der inne... Hehe, han lo godt da. Ellers er jeg livredd for gangen vår på natta, men ingen andre rom... Syns gangen er så skummel.Syns også tyskere er skumle, ikke spør hvorfor!
Candy girrrl Skrevet 4. mai 2009 #49 Skrevet 4. mai 2009 Kyr. Og utedoer. Føler det kommer en hånd eller skummelt dyr hoppende opp i baken på meg. Bare trekken fra dohullet skremmer meg. Usj!
prekæs Skrevet 4. mai 2009 #50 Skrevet 4. mai 2009 Er ikke så redd av meg, men lillegutt er redd for en lampett i heimen her. Tror han så tilsvarende på UHU og husker han ble noe redd av den episoden. Vi jobber med det...og han spør om å få ta på den...men da må han sitte på armen eller ha oss i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå