Gå til innhold

rare ting som du syns er skummelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns mennekser som går i tog er skummelt. spesielt 17 mai tog

også syns jeg solarium er skummelt, ser alltid for meg at jeg kommer til å bli låst inne og grilla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klovner,julenisser og alt annet som er inne i en sånn drakt... får for meg at det er en skummel alkis som skal ta meg og alle barna... hehe

Skrevet

Å gå ute med lommelykt når det er helt mørkt, bedre uten!

Skrevet

Ja, den reklamen på tv hvor føttene brått får ansikt og begynner å synge:-p Da må jeg ta meg en time out!

Skrevet

He he, enig med deg ang solarium :-)

Jeg synes også stealth-fly er skumle (sånne svarte, rare fly som ikke vises på radaren) - ikke spør meg om hvorfor (helt usaklig) men du ba om rare ting...

Skrevet

....og klovner. Finnes knapt noe skumlere.....

Skrevet

Røntgenrommet til tannlegen.

Er redd for at den som holder inne knappen, eller trykker den av og på skal bli opptatt noen øeblikk for lenge, og jeg blir sittende igjen som et grillet skjellett.

I virkligheten vet jeg jo godt at det ikke fungerer slik!!

Fløytelyder ute jeg ikke vet hva er.

Særlig om det er gjentatte lyder. (Ikke bare slike fløyter en holder mot munnen, men slike alarm-saker)

Skulle trodd jeg har opplevd krigen..... Blir redd, og lurer på hvilke farer de vil advare mot.

Skrevet

Jeg klarer ikke kakerlakker, blir skjelven bare av å tenke på dem.

Skrevet

- å trø på gulvet ved siden av senga (det er brune krokkodiller under der)

- å se i speilet når det er mørkt (der bur Bob fra Twin Peaks)

- fugler

- biller

- drikke av drikke som ikkje er gjennomsiktig (e.g. melk) som har stått ubevokta uten lokk eller med kartongen åpen (da kryper det biller oppi)

Skrevet

Twintipp, jeg ler meg skakk. den var utrolig bra :-)

Skrevet

Tråkke på frossent vann på bakken når det er helt mørkt ute, sent på høsten

Skrevet

Er også livredd for Bob fra TwinPeaks.. Og er dermed redd for å "speile" meg i dørhåndtak....... For der var også Bob...Skummel fyr det der!!!!!

Skrevet

Jeg er redd velur og fløyel. Helt sant!

Skrevet

Livredd Bob, ja=) Fikk noia for speil etter twin peaks og candyman!!

Syne sogså mumitrollene er skumle...*grøss*

Skrevet

hekker inntil fortau i mørket,

mennesker med intense øyne,

mennesker som ikke ser på meg,

fulle mennesker

mennesker som spiller roller i hverdagen.

omgangssyke

Skrevet

Synest riverdance og stepping er skummelt...blir litt vel intenst liksom..

Skrevet

Jeg synes stolpene på brygger er dritskumle, får frysninger og hjerteklapp når jeg ser dem. Klarer ikke bade ved brygger. Alt det ekle som er festet til stolpene, og så er det så mørkt og skummelt rundt... Samme med ubåter og skipsvrak på bunnen av hav. Huff, får frysninger bare jeg tenker på det!

Skrevet

* Jeg er redd for å kjøre bil. Tok meg sammen og tok traffikalt grunnkurs for 3mnd. siden, har ennå ikke hatt en kjøre time.

* Livredd for Buffy.

* Da jeg var liten var jeg livredd for den såpe greia i toalettet, fordi mamma hadde sagt den var giftig da jeg gjerne ville leke med den. Stod når jeg tissa i over et år, og greide å få storesøster og kusina mi til å gjøre det samme. Så vi ikke skulle dø:P

* Biler som kjører bak oss mer enn 10 min.. Tror de skal følge etter oss hjem å ta oss...

hahaha

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

- er veldig mørkredd, bare at jeg tenker tanken at jeg går alene i en skog midt på natten gjør at jeg for frysninger her jeg sitter!

-kunne aldri bodd en plass uten gatelys

-hater heiser uten vindu...totalt angst for at heisen skal stoppe

- fly..har panikk for at ett fly skal styrte i nærheten av der jeg er..(har flyskrekk)

Skrevet

jeg synes vindmøller er dritskummelt! Minner meg om noe romvesenaktig. he he.

Skrevet

Porselensdukker!!! DE er skumle de :S

Skrevet

uhuuuuu!! Skriver under på den med porselensdukker jeg og!!! (Sett Malstrøm??)

Og de maleriene (samlebåndsmalerier) av barn som gråter....hjelp!! Hørte noen skrekkhistorier om dem da jeg var liten. om at det var barn som var kidnappet etc og deretter malt når de gråt i 'fangenskap', samt at folk som hadde bildene ofte ble forulykket (hus brant ned, etc).. grøss og gru...:-)

Skrevet

- er livredd lyn og torden

- hater at strømmen går om natten

- Sånne langbeinte edderkopper med vinger er kjempeskumle. De er så vinglete når de flyr. Aner jo aldri om de plutselig flyr rett i trynet på meg. Grøss...

Skrevet

-skylle ned på do uten å låse opp døra først.. dodraugen kan komme

-folk som går bak meg lenge på gata (ble forfulgt en gang av skummel mann da jeg var 20)

-folk som stirrer

hender som ikek er vsket etter et toalettbesøk

Skrevet

jeg er redd maur... livredd maur faktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...