Gå til innhold

Dette er jo genialt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres godt ut, men har jo ingenting med carbonara å gjøre. Kanskje det er best å kalle den noe annet, f eks spaghetti med skinke, brokkoli i hvit saus?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal stappe den carbonara greia di i ræva Anonym 21:04. For tror det er mange som begynner å bli lei av å høre på det gnålet ditt nå. LinnR83 gjør en kjempe jobb her, og bidrar til at mange får nye innblikk i matverden. Kanskje starte din egen carbonara tråd?

Smakte CARBONARAEN din LinnR83, og den var knall god! Bedre enn noen andre jeg har smakt ute. Syntes du gjør en knall jobb. Håper du kommer med flere oppskrifter snart :)

Skrevet

Hei!

Lagde carbonaraen din i går, og smaken ble super den, bare at sausen ble vel tykk...........Skal det virkelig være så mye mel som 1-2 dl?????

Spedde med mer melk og fløte, men enda ble den for tykk. Tenker jeg prøver med 3 ss mel neste gang? Har jeg gjort noe feil? Var forresten genialt med brokkoli oppi - kjempegodt. Og en ting til: du steker baconet litt på forhånd? (jeg gjorde iallefall det)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei Linn!!!!!!!!!!

Hvor er du????????? Er så lenge siden du skrev noe her inne. Savner oppskriftene dine!!!!!!!!!!!!

Skrevet

All ære til Linn! suuper tråd :)

Skrevet

Hahaha, må bare si at det er helt utrolig at man skal få pes av sure anonyme til og med på kokeboksiden!

Skrevet

Vel, når man kopierer oppskrifter ordrett fra andre nettsider for så å poengtere at oppskriften er egenkomponert synes jeg det er greit at noen faktisk påpeker dette.

Skrevet

er det mulig anonym 12.56????

BACK OFF!!!!!!!!

kjære Linn.

keep up the good work!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hjertelig tusen takk, LinnR83, for aa gjoere hverdagen vaar saa mye enklere, med masse gode, herlige svar paa det evige spoersmaalet "hva skal jeg finne paa til middag i dag?"

Takk for at du vier all denne tiden din her inne, for vi er mange som har nytte av det og er takknemmelige!

Haaper det kommer stadig mer.

Klem!

• 8 måneder senere...
Skrevet

"kjære" du sure, kverulerende anonyme...

Har du noen gang tenkt på at det går an å legge ut sine egne oppskrifter på nett? Og at på for eksempel matprat.no og matoppskrift.no og alt det der går det an å søke seg fram til oppskrifter som ANDRE har lagt ut?

kanskje det er nettop d kokka her har gjort ? Lagt ut selv??

Bare fordi du er uenig i en oppskrift, så trenger du ikke begynne å nærmest trakassere henne med sånne sure kommentarer vel??

• 2 måneder senere...
Skrevet

Heisann...

Ville bare dytte denne opp litt :) Det var så fantastisk mange bra oppskrifter her! Elsker å prøve ut nye ting, så dette var bare supert!!

Skrevet

sleng i en liten finhakket purre når du smelter smøret til jevningen. Må være ekstra nøye når du rører ut jevningen, men det er verdt det. Spe gjerne med litt fiskekraft også. Har man god tid er det best å ha eggeplommene i litt avkjølt saus, før man stivpisker eggehvitene og vender forsiktig inn for ekstra luftig grateng.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kan ikke du skrive flere oppskrifter da, Linn :))

Ser at du er inne på anonymsidene...Ville du tatt deg litt tid her og? Dine oppskrifter er kjempe gode, og enkle. You made my week, vær så snill å fortsett her da :))

• 9 måneder senere...
Skrevet

Men hun har da ikke skrevet at alle oppskriftene er egenkomponerte, hun skrev bare at hun skulle slenge ut noen forslag. Dessuten er det jo ganske mange like oppskrifter.

Syns du heller skal ta deg en tur på kranglesiden, for resten av oss her er interesserte i oppskrifter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...