Lillemus&mamma'n Skrevet 14. april 2008 #51 Skrevet 14. april 2008 Utflod kalles selvsagt, etter type: Onkel Brun, tante Gul og tante Klar. Det burde da være innlysende! Forøvrig helt enig! Tante rød var det de flaueste gutta i klassen sa da jeg gikk på ungdomskolen. Eller var veka populært der jeg kom fra. Jeg må innrømme at jeg alltid har foretrukket mens, men det er mulig jeg er veldig kjedelig. Forresten synes jeg IKM er ganske dustete også, "tre dager til ikke kommet mens" høres jo helt umulig ut! Hadde det ikke vært bedre å bruke VM (ventet mens)?
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 15. april 2008 #52 Skrevet 15. april 2008 Hva med "Klædder i trusa" og blod i musa.
MonER Skrevet 16. april 2008 #54 Skrevet 16. april 2008 El regla? Min bestemor snakket aldri om mens eller tannt rød, men hun snakket om "reglene". Jeg trur det henger igjen MYE rare måter å snakke om mensen på fra gammelt av. Og en del mødre er fortsatt forlegne for at de små skal fortelle på butikke nat mamma har mensen. I vårt hjem er det ei stor jente som har kommet igang med mensen, så er det 3 små nysgjerrige jenter. Den største syns det er greiest at de små ikke vet når hun har "det". Så når hun snakker til meg, så sier hun at hun har fått "det"..... For meg er det greit at hun øsnker å snakke ikoder for å slippe at de andre forteller på skolen og i barnehagen at storesøster har mensen!! Mente ikke å blande meg inn foresten, men tenkte bare over at det er jammen mange navn på mense, kjært bran har mange navn........... hihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå