Gå til innhold

Har jeg lite å irritere meg over???

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR....Tante rød... Synes det høres helt tett ut.

Hvorfor ikke bare bruke ordet mensen?

"I dag kom tanta på besøk..." nei, ho gjorde faktisk ikke det!

Du begynte bare blø ut av skjeden, og det kalles en menstruasjon, eller mensen om du vil. Har dere alltid sagt tante rød? eller er det noe dere begynte med når dere kom inn her på bim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA...Helt enig! Er den dummeste "slengen" jeg vet om! Har jo nada med saken å gjøre! Og høres for den sakt skyld helt teit ut!

Skrevet

Snakker du spansk, LinnR83?

Skrevet

Nei..... Men fransk? Hvordan det?

Skrevet

hehe...

nei!! hva er det med alle disse forskjellige variantene!?

men den værste er tante rød....

ingen over, ingen under... det er bare værst....

skulle tro man var en umoden drittunge som akkurat har fått mensen, men som synes det er litt flaut bruke ordet mens.... tante rød...hehehe

Skrevet

Har hørt flere varianter og, men den helvetes hodepinen gjør det litt vanskelig å grave opp ting fra hukommelsen her. Mens er mens, det er som regel greiest å kalle en spade for en spade.

Skrevet

helt enig..

du får slenge det ut om du kommer på noe mer da se.. så jeg kan irritere meg litt til:)

tar jo helt fyr for damene på bligravid ang. tanta... virker som det er det mest naturlige tingen i hele verden, å kalle mensen for tanta...

herregud... det her går helt til hodet på meg!!!

Hva kaller de utflod for egentlig?

bestemor,onkel eller kanskje tantebarn??

Skrevet

Fordi, LinnR83, jeg syns det er passe teit å blande inn ord fra et språk man ikke kan.

Skrevet

Fordi jeg skreiv nada???????????? Herregud da menneske....har du ikke annet å bry det lille hodet ditt med????

Skrevet

Dette viser bare at du går inn i diskusjoner der jeg er for å lage kvalme mot meg, fordi en diskusjon har blitt for personlig for deg! Utrolig voksent!

Skrevet

Tante rød er den "dummeste slengen" du veit om. Jeg syns det er dumt å slenge inn utenlandske ord når man ikke engang snakker språket.

Det finnes vel strengt tatt ingen diskusjoner som du ikke er på, så om du tolker et innlegg fra meg som "kvalme mot deg" foreslår jeg at du logger deg inn på www.bingoprat-for-kosens-skyld.com og fortsetter med voksenheten din der.

Skrevet

Glad på dine vegne, Linnea.

Rart uttrykk og totalt tatt ut av sammenheng, men det er faktisk ikke noe jeg irriterer meg over??

Skrevet

Så man kan ikke si noe fra et språk man ikke kan alle ord i? Du er jo helt skrudd! Alle vet jo hva NADA er!

Skrevet

Veit du hva gilipollas er?

Skrevet

Jepp!

Er egentlig en likhet mellom deg og engilipollas!

Skrevet

okai...jeg vet!

vet du har en liten diskusjon med ei her... derfor håper jeg at den gilipollas`en var rettet til den:)

og ikke ei stakkars jente som kanskje har litt merkelige tanker rundt å bruke ordene tr... :D

men, helt seriøst, så er vel tr ett bim-fenomen??

Skrevet

Den var nok rettet til meg, men.... :)

Er om og gjøre å hakke mest på meg og skrivemåter jeg har for meg her inne på BIM.

Skrevet

Du slenger med leppa i hytt og pine, men om noen syns at det av DINE ord er teite så er det "uff og uff, hakkekyllingen meg :( "

Guri dette er verre enn å snakke med veggen.

Skrevet

oi.. det her utarter jo seg til å bli en krangel på spansk..

og jeg, som denne viktige,samfunnsengasjerte trådens forfatter, føler jeg må dra dere inn i riktig retning igjen..

hva er mensen på spansk egentlig? tror dere de bruker tante rød, istedet for mensen, i spania også?

Skrevet

Det er en vegg i hvert innlegg omtrent?

Siden det er lettvegger er det jo bare å rive de ned?

Er ikke akkurat noen bærebjelker til hinder!!!

Skrevet

La regla. Som forøvrig også betyr "linjalen".

Men er man fin sier man "El periodo", dog kvinnen i gata sier ofte "Estoy mala" som direkte oversatt betyr "Jeg er syk/dårlig".

Skrevet

Har jeg slengt med leppa til deg her inne bortsett fra å presisere at jeg syntes det var unødvendig og begynne å kverulere på at jeg sa "NADA" i en setning? Når jeg i hovedgrunnen snakker med Linnea og forteller henne at jeg er enig i hva hun sier?

Skrevet

el periodo... fin klang over den! blir på en måte en dramatisk "svung" over det hele:)

Skrevet

Virker som om det er en hel bråta med bærebjelker her inne på BIM når du aldri klarer å argumentere eller mot argumentere i saken som er TEMAET. Du fyrer alltid løs på personene og skrivemåter og voksenhet. ALDRI noe å komme med i diskusjoner!!!! Bare dritt slenging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...