Joda, jeg vet best! Skrevet 10. april 2008 #51 Skrevet 10. april 2008 Jeg sovnet på ett stupebrett en gang jeg.
æsj altså! Skrevet 10. april 2008 #52 Skrevet 10. april 2008 Royal Albert Hall. Etter en uke på klassetur i london, med mye fest og mye program var jeg utslitt. Sov gjennom nesten hele forestillingen.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. april 2008 #53 Skrevet 10. april 2008 Fly er jo så herlig å sove på, før jeg fikk unger, sov jeg alltid på fly, sov litt når vi dro til syden også sist, når ungene sov... men den rareste plassen jeg har sovnet må være i Danmark, var på skoletur, og det ble jo endel øl, og en morgenen skulle vi på ett ølbryggeri, vi satt og hørte på ei dansk dame prate tørt om øllaging.. jeg var drit trøtt og satt selvfølgelig på fremste rekke,og begynte å duppe og klarte ikke å holde meg våken.. satt der og duppet og ramlet fremover i skikkelig mr.bean stil hehe, kan tro hu dama så surt på meg, huff, våknet liksom hver gang i det jeg tippet mot gulvet,til slutt stakk jeg og ei venninne på pub, huff det var gamle dager det.... nå drikker jeg jo ikke lenger engang,blitt skikkelig kjedelig...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #54 Skrevet 10. april 2008 Mens jeg satt på do! (jeg var dritfull og dårlig og kunne ik lee meg-så da sovna jeg til slutt)
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 10. april 2008 #55 Skrevet 10. april 2008 sovnet på en campingseng som stod ved siden av bilen i garagen til pappa, mens han drev med vinkelsliper! helt ufattelig, med tanke på hvor mye det bråker=) da er'n trøtt da... =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 10. april 2008 #56 Skrevet 10. april 2008 Hmmm...da jeg var liten sovna jeg og mamma på sofaen en gang...hun sovna der man sitter, mens jeg sovna oppå kanten der ryggen er...den var vel 15 cm bred, men jeg sov der hele natta uten problemer! Sovna også på den andre sofaen til mamma som er en halv kvadratmeter stor natta før jeg fødte Telma. Også sovna på badet hjemme. En gang da jeg hadde ekstreme menskramper på skolen fikk jeg smertestillende på kontoret og så fikk jeg lov til å legge meg på sofaen til rektor, og der sovna jeg...våkna opp smertefri!:-) Så på Quarten 04 sovna jeg på på Christiansholm Festning, var faktisk klin edru, men bare veldig trøtt, og jeg våkna av at det var en haug japanske turister rundt meg! Så har jeg selvfølgelig sovna på fly...en gang over det brettet foran, og jeg lå så rart på lillefingerene at den kunne jeg ikke bruke i to døgn etterpå. Har forresten opplevd at en svenske ved siden av meg har sovna på skulderen min, mens kjæresten hans så på! Så har jeg også sovna på en sofa på et kontor hos et fancy reklamebyrå. Har også sovna oppå noen pulter på en skole...sov også utenfor skolen i russetida. En gang satt jeg ved siden av en kompis og leste islandsk til ham og så ga jeg ham boka og sovna i det jeg la meg bak ham! Ellers så har jeg observert en fyr sovne på 3 kjøkkenstoler, og han våkna ikke selv om jeg fjerna den under beina (hadde lyst til å ta den som støtta rumpa, men jeg er jo ikke så slem), så har jeg hørt om en på klassetur som sovna i kofferten sin! Og en presterte å sovne på t-bana tur/retur slik at han våkna nesten der han hadde satt seg på halvannentime før!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. april 2008 #57 Skrevet 10. april 2008 Sovnet på do en gang da jeg var liten, falt ned på gulvet slik at jeg lå med rompen opp uten truse, sovnet på gulvet foran peisen etter at jeg var på fylla, var jo så godt å varmt der. SOvnet i timen på skolen MANGE ganger, og har sovnet på bussen på vei til skolen, bussjåføren måtte vekke meg,hehe.
Northernlights Skrevet 10. april 2008 #58 Skrevet 10. april 2008 Sov i ei fjellkirke engang.Midt i sakrestiet. Og en annen gang sov jeg under en kano,langt uti Guds frie natur. =o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #59 Skrevet 10. april 2008 på tusenfryd på en pøb på buss på fly hos tillab (men da bare duppet jeg av til filmen, ikke si det til henne )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #60 Skrevet 10. april 2008 utem for huset til Xen i 15 minus grader. jeg fikk det for meg at det var søtt.
Tøysetipp Skrevet 10. april 2008 #61 Skrevet 10. april 2008 - I skolegården på vgs. - ble vekket av inspektøren da hun kom på jobb. Med brukket halebein og trynet klistret til asfalten. (russetiden) - Sovnet i badekaret på en klassefest på ungdomsskolen. Drakk en halvflaske sprit og spydde ut det dobbelte av konsumet i en halv uke etterpå. - Sovnet også i badekaret mitt hjemme på 18 -års dagen min. Med en lampeskjerm over hodet. Mamma var sikker på at jeg hadde blitt neddopet. Så ordentlig og pliktoppfyllende (hun trodde) jeg var.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. april 2008 #62 Skrevet 10. april 2008 gubben sovna i trappa på tur opp, brodern sovna mens han gikk og rulla røyk. jeg gikk og la meg foran døra når jeg var ca12 år, har gått nedi kjellern og lagt meg oppa fryseren.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. april 2008 #64 Skrevet 11. april 2008 på kino... vi så en av ringenes herre-filmene... mulig det var den siste... var utrolig mye kriging i hvertfall... skikkelig bråkete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå