Gå til innhold

Hvor er det rareste stedet du har sovnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del sovnet i den DIGRE, bråkete og gyngende skogsmaskinen.... Etter ei natt på fylla, lite søvn, kom jeg endelig hjem til kjæresten og nyforelska som jeg var skulle jeg være med han som selskap i maskina.. HAHA.. Snakk om selskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I armkroken til min vennines mann???

Skrevet

Nå satt jeg lenge og tenkte, men kom til slutt fram til at jeg er skikkelig døll på sovne-på-rare-steder fronten....Tror det rareste stedet jeg har sovna på er på bussen. CRAZY!!!

Skrevet

På en benk på en stengt peppes pizza i oslo sentrum. Underkjølt regn gjorde at både taxier og nattbusser ikke kom noe vei, og den daverende kjæresten min hadde nøkler fordi han skulle vaske der påfølgende morgen. Like greit for han egentlig, han vasket mens jeg sov, så tok vi første morgenbuss hjem.

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

Kanskje ikke så rart, men sovnet på flyet hjem fra syden en gang..

trodde aldri jeg kunne sovne på fly.. sov i 4timer..Fremoverbøyd...

Skrevet

Var veldig nær å sovne på et utested, satt forran en svær høytaler og musikken dundret rett inn i øret mitt.

Ble kastet ut da gitt...

Skrevet

ps

IKKE si det til noen, hun vet ikke om det ;-)

Skrevet

På "trappa" på Shell i Tromsø.......

Skrevet

På jobb mens jeg var gravid, sjuk og jævlig låste jeg meg inn i baren på bruket der jeg var nattevakt og la meg rett ned og sov i en sofa. Med lønn, hehe.

Skrevet

:P

Lurer på om jeg skal sende deg en PM jeg maja snuppa!!! Jeg kjeder meg såååååååå!!!

Skrevet

Å! Når jeg leste innlegget ditt kom jeg plutselig på at jeg sovna på trappa i smuget ved Valentinos, he he.....(Tromsø dette også). Jeg er visst litt crazy likevel, dvs VAR crazy ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På en benk, natt til 1.mai, eller var det morningen 1.mai tro?? I 98 eller noe sånt, om jeg ikke husker feil. Jeg, og 3 venninder skulle gå hjem fra en fest, midt på natta, 2 mil.... jaja...

Skrevet

På kjellergulvet hjemme hos foreldrene mine etter at jeg hadde falt ned trappa der.. Var full og fant ut at jeg like greit kunne sove dær når jeg likevel hadde havnet på gulvet etter turen ned trappa (mange mange år siden)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

oij, jeg har jo sovna på et murgulv, oppå et sånn campingstol-trekk, i en omgjort grisehus.... full? Ja.. kald? JA!

Skrevet

Haha.. Kom påen da jeg så dette om gulvene... Jeg hadde vært på 4.dagsball for 6-7 år siden.. Jeg ble sjenka av en god kompis, så etterhvert måtte en venn a meg kjøre meg hjem.. Mamma, pappa og mine brødre var orte på juleferie, jeg var hjemme fordi jeg skulle jobbe hele jula. De har sånn furugulv med riller i, og jeg var så dårlig da jeg kom hjem og tenkte nok at jeg måtte se på litt porselen i løpet av natta.. så jeg hadde kledd av meg og lå NAKEN!!!! på gulvet da jeg våknet dagen etter, utenfor dodøra! Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke hvordan jeg hadde havnet der.. Heldigvis hadde ikke familien kommet hjem enda..

Skrevet

Jeg satt på en høyttaler på utestedet som samboeren min spilte på, litt små trøtt, og der sovna jeg... hehe:) De spilte ikke akkurat lavt da for å si det sånn... hehe:) (og.... jeg var faktisk EDRU....)

Skrevet

Jeg har et godt sovehjerte og har sovnet på mange rare steder. Som jeg skrev i en annen tråd har jeg sovet en hel natt rett ut på plenen og sovnet på plantemaskinen mens jeg plantet (ble litt lang planteavstand da).

Jeg har også sovnet på flyet og blitt skikkelig irritert da flyvertinnen vekket meg og sa jeg måtte gå av. Vi var fremme og jeg hadde ikke merket at vi lettet en gang.

Det mest pinlige var likevel da jeg var på besøk hos en kammerat som bodde hos sin onkel på prestegården. Jeg sovnet og han vekket meg ikke før neste morgen. Blikket til prestefruen kommer jeg nok til å huske en stund. Det ble ikke bedre av at jeg i ørska kalte henne"tante Berit" ;-)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Hm, sovnet en gang på trappa utenfor mixen, midt i "sentrum" av bydelen jeg bor i, drita full, søndags kveld. hadde nettopp spydd ned hele trappa..=P

Når jeg og sambo rota og før vi var skikkelig sammen, skulle han liksom ta taxi opp til meg midt på natta etter at han hadde vært på byen. Han hadde fått i seg litt vel mye å drikke, og sovnet på badet, med hodet OG armen oppi doskåla. og i hånda holdt han mobilen, med nummeret til Bergen Taxi oppslått...

Skrevet

Jeg sovna på kino ;o) Da er ikje filmen særlig bra nei,hehe!!

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Kusina mi fortalte en bra en da...

Hun skulle ta toget fra bergen til oslo alene, og havnet ved siden av en eller annen mann i dress og slips.

Hun lå seg for å sove med hodet mot vinduet, men våknet opp igjen 4 timer etterpå - med hodet trykket over brystet hans. og når hun flyttet seg hadde han DET slevemerket over den lyseblå skjorta si! han hadde ikke turt å si noe så hun hadde sikkert ligget sånn lenge... han bare reiste seg og gikk, og kom aldri tilbake til setet sitt...=P

Skrevet

Rett før en stor konkurranse (i dans) sovnet jeg sittende på en trebenk i et stort lokale med masse folk rundt meg. Jeg ble vekket av eksen da det var vår tur til å konkurrere. :-) Værst av alt: Vi vant konkurransen!

Og så sovner jeg ganske ofte f.eks. på venterom til lege eller tannlege... Sittende i stol med hodet lent mot vegget bak meg. :-)

Skrevet

På gulvet på doen på jobben, den gangen jeg jobbet i Hafslund.

Jeg var dritsjuk, hadde tatt noen piller jeg nok ikke tålte så godt og sjefen lurte noe veldig på hva i alledager som foregikk, når jeg gikk på do 0830 og ikke dukket opp igjen før like før lunsj:p

Skrevet

Jeg sovna på flyet på vei hjem fra syden..Var sammen søskenbarnet mitt med mann og barn..Jag satt på rekka bak dem sammen et gammelt ektepar..Husker at jeg voknet og hadde mat på bordet forran meg,men det hadde ingen andre?Tenkte at jeg hadde bedt om mat i søvne og følte meg flau.. Prøvde og snakke med søskenbarnet mitt,men hun sa hun lata som hun ikke kjente meg=)

Jeg hadde ligge med hode på han gamle mannen i flere timer,snorket høyt og smattet.... Åhhh,det var flaut ja!!!!

Har også sovet i fylla på togstasjonen (til vi ble kasta ut) på en benk,med en avis som teppe..Uteligger?hehe..Og vi var 2 som sov i en solseng..Slapp nedpå siste myntene vi hadde så vi skulle få litt varme...hehehe

Skrevet

På gulvet i Grand Central Terminal. Siden dette er en av Manhattans største togstasjoner er det vel ikke det tryggeste stedet for en blond norsk jente nei... Men det gikk jo bra da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...