Gå til innhold

Hvor er det rareste stedet du har sovnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På gardermoen flyplass om natten, en en stor dobbeltseng sammen med 7(!!!) andre personer -det var trangt det- i en hytte i skauen, en trapp (bred sådan) utenfor noen rekkehus (vi skulle egentlig på telttur, men ble så redde at vi turde ikke sove der, så gikk hjem, men var flaut å gå inn, så sov i trappen ;-P fjortis da ja!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, stedet er ikke så rart, en buss, men det var verre med omstendighetene... Skulle ta bussen fra kjæresten min til flyplassen (17 mil) og jeg sovna, og sov forbi bussbyttet, så jeg havnet 10 mil i feil retning. Og jeg som skulle rekke et fly, og var på en plass hvor det går kanskje 6 busser i døgnet... Snakk om panikk siden dette enda var på lille julaften og jeg skulle hjem til mamma 200 mil unna... heldigvis var flyet mitt forsinket, og det gikk buss kun en time etter at jeg hadde ankommet feil sted

Skrevet

Mens eg sat på jobb å sveisa horisontalsveis:) I ungdommen, og dagen derpå:)

Skrevet

Jeg har ikke sovna noen rare plasser som jeg kommer på ihvertfall.

Men ei god venninne av meg sovna på bussen sent en kveld.

Og hun våkna INNI bussgrasjen, hun hadde ingen strøm på mobilen og fikk helt panikk så hun stod og hammra på dørene og hylte og skreik.

Hun kom seg ut til slutt, heldigvis var det en som ikke hadde gått for natten.

Skrevet

i liggesolstol mens svogern min dreiv å reiv ned en vegg(eller noe,bråka hvertfall) mellom det rommet jeg var i og naborommet. som forøvrig bråkte ganske fælt. var litt syk da jah.

ellers så har jeg flere ganger sovnet på stuegulvet hjemme på kvelden.

Skrevet

I rundkjøringa i Narvik. En sånn knute-regel-greie.

Skrevet

Foran tørketrommelen, var trøtt da ja.....:) Den lager sånn fin sovelyd når den står på:)

Skrevet

Hehe, jeg vil ikke si mer.

Skrevet

I bilen PÅ JOBB, SJEFEN min kjørte *rødme* det var virkelig flaut det!!!! Prøvde så godt jeg kunne å la være, men hodet mitt datt fremmover hele tiden!! :-S

Det var helt i begynnelsen av svangerskapet, og jeg jobba for harde livet (iallefall når jeg ikke sov:p) og jeg var døds trett og sliten heele tiden...

Faren min pleide å sove på kino:)

Sambo tilbragte en hel natt på bussterminalen:)

Skrevet

Var på urdrikkingslag til en venninne. Å klarte å sovne på dassen på utestedet vi var på. Å våknet av at det hammra på døra. Nesten 1 time hadde jeg sitti der å sovi

Skrevet

På gulvet på flyplassen i Moskva midt i verste rushtid (hadde en mellomlanding på 37 timer og JA det er lenge siden). Våknet av at en mann lå rett bak meg og en kompis av ham tok et bilde av oss mens de holdt på å le seg ihjel. Skikkelig festlig gitt.

Sittende rett opp og ned i forsetet på en trailer min venninne og jeg fikk haik med på et lite potty sted i nord Argentina . Våknet etter tre timer og hadde siklet nedover armen min.

Føreren lo og lurte på om jeg hadde sovet godt. Venninnen min lå rett ut bak meg og sov oppå bagasjen.

Føreren var snill, stoppet og kjøpte frokost til oss. Der behandler de jo sine haikere som gjester og man blir vartet opp deretter.

Skrevet

I gangen til obdusksjonsalen. Eg var gravid og sliten etter å ha spydd heile natta. Eg deltok ved ein obduksjon den dagen, og det var mykje forskjellige lukter. Så eg gjekk ut på gangen for å hente meg inn litt. I stolen i gangen med hodet mot veggen sovna eg.

Skrevet

I bagasjerom til mine foreldres stasjonsvogn. Kanskje ikke så eksotisk, men ubekvem!

Skrevet

Mor sovna midt i et viktig møte med ca 10 personer på jobben. Luften var SÅ tung at hun sovnet sittende i stolen...

alle hadde jo sett henne self, og da han som hadde møte sa til slutt at: Jaja får håpe alle holder seg våken neste møte. hint hint.--

Skrevet

På vei hjem fra byn måtte jeg gå over hagen til mine besteforeldre, og opp til den hagen var det en liten bakke med røtter og div. Med meg hadde jeg en pose med kyllingtallerken kjøpt på gatekjøkkenet...

Jeg hadde tydeligvis snubla, for plutselig våkna jeg oppå maten i bakken, rett utenfor soveromsvinduet til mine besteforeldre.... Drita full hehe. Uff. Bra de ikke titta ut..

Skrevet

Har sovnet mange rare steder egentlig. Har hendt at jeg har sovnet på jobb(aldri blitt ferska, bank i bordet) sovnet ofte på skolen, nå har jeg lang vei til jobb(har midletidig flyttet arbeidsplassen) så må ta båt på jobb som tar 23 min å da sovner jeg ALLTID.

Ellers har jeg sovnet i skibakker og sittende forran pcen.

Dette har skjedd i edru tilstand da :)

HVa som har skjedd i IKKE edru tilstand orker jeg ikke å ramse opp..hehe.. glad i sove er jeg hvertfall.

Skrevet

I et portrom i Oslo sentrum. Jeg var selvsagt ikke edru.

Skrevet

Sov en hel natt på et salongbord på en turisthytte da vi var på klassetut på ungdomsskolen. Det var ikke nok senger og gulvet var ikke så fristende...

Ellers så har jeg klart å sovne inntil en ku mens jeg ventet på at den skulle bli melket ferdig ;-) Satt på huk og lente meg framover, hodet inntil låret på kua... snoork.. :-)

Skrevet

Haha søren så mange rare plasser:)

Har ei veninne som hadde vært ute på fest.. når hun kom hjem hadde hun røska og hevet ut alle klærne i øverste skuffa. (hadde sånn 3 skuffer i veggen) og la seg til å sove oppi der=P

Ja hu er ganske liten så hun fikk plass.. hehe.. men gjett om hu begynnte å lure da hun våkna=P

Skrevet

hihi, det skulle selvsagt stå klassetur :-) 'Ikke lett å skrive med vesla på fanget :-) Var forøvrig helt edru begge gangene

Skrevet

I rettsalen, på ekskursjon med samfunnsfagklassen på videregående....:)

Skrevet

sovnet i en historietime på vgs en gang :) våknet da læreren lukket dør etter timen (pulten min var ved sideb av døren...hehe, litt flaut!

ellers har jeg sovnet i en trappeoppgang hvor det var minusgrader, ikke lurt! nyttårsaften for maange år siden, så litt full ja!

Skrevet

Å herregud, hvor skal jeg begynne:p

Sovet i klasserommet, mange ganger. En gang låste læreren min opp et rom til meg så jeg kunne sove (hadde vært en natt på fylla og så en natt som nattevakt utenfor et okkupert hus, våken da 48 timer). Jeg var ganske flink på skolen så derfor han lot meg sove:p

Sovnet under bord og på badet en del ganger (badegulv er varme og gode) dette var fylle greier.

Sovnet stående å lene meg over vaskemaskina mens den sentrifugerte, som et barn, sovner når det rugger litt *flire* samme med tørketrommelen, den var god og varm også *snork*

Sovnet liggende 4 meter over bakken i trehytta vi hadde bygd ved hytta (var liten da)

Sovnet i tannlegestolen etter at tannlegen hadde strammet reguleringen og jeg måtte ligge å vente til det var ok. Aldri sett en SÅ forundra tannlege noen gang:p

og sikkert en haug andre steder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...