♥Cherrypie♥ Skrevet 9. april 2008 #51 Skrevet 9. april 2008 skulle legge oss å sove men neida jenta ville ut hun da:) vannet gikk ikke før på sykehuset men riene bynte da:) hadde murringer i ryggen samma dagen så jeg dro ikke ut da siden jeg skjønte noe var på gang selvom d var lenge til termin! Glad j droppe vinterferien på fjelet med fam for å si d sånn!! hehehe
M by M Skrevet 9. april 2008 #52 Skrevet 9. april 2008 I senga. La meg 23.58, lukket øynene og kl. 00.00 kom den første veen.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. april 2008 #53 Skrevet 9. april 2008 Hjemme i senga med rier begge gangene.
mamma-til-4 Skrevet 9. april 2008 #56 Skrevet 9. april 2008 Med nr 1 så var jeg hjemme da de skikkelige riene begynt....tok 22 timer før han kom da. Med nr 2 så våknet jeg på morran og trodde jeg måtte på do.... Med nr 3 hadde jeg akkurat lagt meg etter at jeg kom hjem fra sjekk på sykehuset....jeg mente det var fødsel på gang pga rier og at det kom til å gå fort.Men neeeeida.....vel hjemme,la meg i senga og der gikk vannet.Var bare å komme seg avgårde i en viss fart det ja:)rakk det akkurat....tok 20 min fra vannavgang før han var ute:) Med nr 3 tok det 20 min fra første rie før småtten var ute.Da rakke de hverken å få jordmor eller barnepleier inn før jeg var ferdig:)Mannen står oppført som barnepleier,mens en student står som jordmor hahaha.... Full fart:)
mamma-til-4 Skrevet 9. april 2008 #57 Skrevet 9. april 2008 Trykket litt fort på knappen ja. Med nr 4 tok det 20 min fra første rie....
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 9. april 2008 #58 Skrevet 9. april 2008 jeg ble satt igang på sykehuset etter å ha vært på obs posten i 3 dager..
camilla^ Skrevet 9. april 2008 #59 Skrevet 9. april 2008 Første: Vannet gikk mens jeg var på ett kjøpesenter, noen minutter gange fra sykehuset. Men rakk en tur hjem først, og dille masse før riene kom på natta på sykhuset. Andre: Hjemme hos mamma og pappa. Bodde der høsten før fødselen, siden min mann var i militæret og jeg jobber der. Og hovedgrunnen, nerme sykehuset.
~Maja Mor~ Skrevet 9. april 2008 #60 Skrevet 9. april 2008 2 av dem da var jeg på sykehuset, så det gikk fint :-) Men en annen fødsel gikk ikke så bra, fødslen startet alt for tidlig og tvillingene mine døde rett etter fødsel.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 9. april 2008 #61 Skrevet 9. april 2008 På parkeringsplassen utenfor sykehuset. Hadde akkurat vært på overtidskontroll, og etter at legen hadde røsket litt inni der for å løsne på hinner, rakk jeg ikke komme meg inn i bilen engang før den første ria kom. Men det tok enda hele dagen før riene kom skikkelig i gang, og da var jeg hjemme.
malingus Skrevet 9. april 2008 #62 Skrevet 9. april 2008 Hjemme! Akkurat i det jeg la meg ned i senga, gikk vannet. Trodde jeg tissa på meg, for det var 5 uker før termin.
minimegogtrollet Skrevet 9. april 2008 #63 Skrevet 9. april 2008 hadde vært på sykehuset til overtidskontroll og blitt strippa fredag ettermiddag, vannet gikk i senga lørdag formiddag, babyen ble født søndag kveld :-) tok litt tid!
ungdomsmor Skrevet 9. april 2008 #64 Skrevet 9. april 2008 1.hjemme 2. på vei til barnehagen 3.var ks
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. april 2008 #65 Skrevet 9. april 2008 På sykehuset, ble satt igang......
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. april 2008 #66 Skrevet 9. april 2008 Hjemme, måtte på do 7.15, trodde jeg tisset på meg men så var det vannet som gikk, men rant bare litt om gangen. Ble født 7 timer senere=)
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 9. april 2008 #67 Skrevet 9. april 2008 første gangen startet det hjemme og andre gangen så gikk vannet på bensin stasjonen.;o)
fox`y Skrevet 9. april 2008 #68 Skrevet 9. april 2008 1 gangen kjente jeg d først på city syd,men riene kom ikke regelmessig før kvelden så da var jeg hjemme. 2 gangen kjente jeg d når jeg var i byen så da var d å skynte seg hjem før riene startet regelmessig.
Northernlights Skrevet 9. april 2008 #69 Skrevet 9. april 2008 Hjemme (vannet gikk) Hjemme (rier) Hjemme (vannet gikk) Hjemme (rier) Sykehuset Sykehuset (igangsatt de to siste gangene)
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. april 2008 #70 Skrevet 9. april 2008 Var på sykehuset jeg,hadde vært innlagt lenge og begynte med rier om kvelden , men jordmor mente det bare var kynnere fordi det enda var over en mnd til termin, (jeg håpa i det lengste at ho hadde rett da.) Men morran etter så skulle jeg gå på do å stelle meg, mens jeg venta på beskjed til å gå til legen for å ta ul og få time til ks, så gikk vannet. Jaja var ihvertfall ikke noe stress med å skulle komme til sykehuset da. :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2008 #71 Skrevet 9. april 2008 med nr 1: var hjemme å målte opp gardinstoff(tante skulle sy gardiner til meg) Sa ingenting til henne, og tro om hun var overrasket 24 timer senere da jeg hadde fått. med nr 2: var å gikk i byen sammen med en annen tante. 20 timer etterpå hadde jeg fått.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2008 #73 Skrevet 9. april 2008 1: På storhandel på Obs på City lade. Så ikke så smart ut der jeg skuvde en overfylt handelvogn og stoppet for hver meter pga rier hehe. Handlet ferdig og dro hjem for å spise og slikt før vi dro på føden 2: De tok vannet 1 dag før termin, så var på sykehuset. Ut på 4.5 timer
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. april 2008 #74 Skrevet 9. april 2008 Vannet gikk da jeg satt på do og skulle tørke meg etter at jeg hadde tissa.. (skulle gå å legge meg for natta hadde jeg tebkt, men sånn ble det nå ikke..)
twoboys & a girl Skrevet 9. april 2008 #75 Skrevet 9. april 2008 Første gang med rier i sengen, natt. Andre gang holdt jeg på å rydde for besøk så gikk vannet. Ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå