Gå til innhold

Hvor var du når fødselen startet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min startet hjemme med rier=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge gangene: Hjemme i senga.

Skrevet

Ute på fortauet på vei til butikken gikk vannet. Men jeg fikk da huta meg hjem igjen. :-)

Skrevet

Hjemme:-)

Ventet en venninne til middag:-)

Den ble avlyst.

Skrevet

Hjemme i sengen:) Men før jeg skjønte at det faktisk var rier hadde jeg jo vært verden rundt:P

Skrevet

Hjemme og sov. Stod opp for å gå på do og da kom det masse vann ut over gulvet.

Skrevet

På vei til soverommet for å ha siste hyrdestund før fødselen.

Kom ikke så langt, vannet gikk midt på stuegulvet...

Skrevet

eg var hjemme hele dagen med maserier, så slutta dei i 8 tiden, og fikk rier i 10 tida. så var hjemme med dataen i fanget..;)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Hjemme på sofaen, i 2-tiden om natten=)

Skrevet

Med nr en hjemme i senga, med rier, vannet gikk utover gulvet da jeg sto opp.

Med nr to var jeg ute og fartet på butikken osv med en forkjølet 2-åring på slep, startet med rier denne gangen også.

Med nr tre var jeg på sykehuset, ble lagt inn pga stille barn og for rolig ctg. Var moden og hadde tre cm åpning så de tok vannet for at riene skulle komme.

Skrevet

Nr1: fikk de første riene mens jeg gikk i barnetog med lillesøster, han var født over 1 døgn senere, tok tid.

Nr 2: å sjukehuset siden jeg var satt i gang.

Nr 3: Fikk rier natta, gubben var noen mil unna, men det tok 1 døgn før ungen kom så ha rakk det i god tid, reiste på sjukehuset for sjekk på formiddagen, dro tilbake til kvelden.

Skrevet

Hadde akkurat lagt meg begge gangene...

Skrevet

Hjemme i senga, begynte på natta:o)

Skrevet

Med eldstemanm var jeg blitt innlagt på sykehuset for utredning av sv.forgiftning, var på avdelingen ca 1 time så gikk vannet:-) Hadde kort vei til føden ihvertfall:-)

Med nr.2 gikk vannet mens jeg satt på do, det bare fossa ut, ingen rier kom men hodet var ikke festet så jeg ble lagt inn, 4 timer etter vannet var gått begynte riene!!

Med nr. 3 sto jeg i dusjen midt på natta, hadde vært en tur på do og følte at jeg ikke fikk tørka meg skikkelig, så jeg tok meg en dusj, da starta riene og 30 minutter etterpå var jenta ute, hjemme på et annet bad:-)

Skrevet

1. gang: På obs-posten på Haukeland,blei satt i gang.

2. gang: Låg og sov på gjesterommet til mamma og pappa, skulle flytte inn i nytt hus 4 dagar seinare.

Begynte med rier begge gongane.

Skrevet

1. hjemme i senga

2. på sykehuset (tilfeldigvis var jeg der for en undersøkelse)

Skrevet

Hjemme i senga! Sto opp halv 6 på mårran for å tisse, da var det blod i trusa. gikk tilbake til sengen, pirket samboer i skuldra å sa det kom ikke til å bli 14 dager på overtid noe jeg var sikker på. så kom første rie... vips! 33 timer etterpå var han ute ;-D

Skrevet

Var på kaffebesøk hos en venninne, men skjønte ikke at ting var på gang. Stakk innom en venninne til på veien hjem, men måtte dra hjem siden jeg begynte å få skikkelig kramper i magen. Når det var 10 min mellom krampene skjønte jeg hva som skjedde ;o)

36 timer senere var han ute =)

Skrevet

Jeg våknet opp i et vannbasseng i min egen seng, kl. 7 på morran. Var så trøtt og vekk at jeg trodde i et sekund at jeg hadde tisset på meg he he.

Men, hun jeg delte rom med på sykehuset hadde vært på et kjøpesenter med 3åringen sin og plutselig gikk vannet.

Skrevet

Startet hjemme i sengen en søndags morgen akkurat klokken åtte med rier. Fødte samme kveld :)

Skrevet

Hjemme med begge to, i senga med førstemann og i sofaen med andremann. Fødslene begynte heldigvis med rier :)

Skrevet

Lå å sov hjemme i senga alle tre gangene. Våkna av vannavgang I SENGA! Med nr 1 gikk det 23 timer før ho var født ( 5 uker før termin). nr 2 3,5 time, 16 dager på overtid og nr 3 4,5 time 6 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...