Gå til innhold

Hvor var du når fødselen startet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På skautur 17 mil hjemmefra =)

Skrevet

På sykehuset med førstemann. Kom inn tidlig pga rier, men hadde ikke særlig åpning. Måtte på drypp etc etc og var der i 17 timer før fødselen virkelig startet.

Hjemme med andremann. Var på vei ut av sengen da jeg trodde jeg måtte på do kl. 04.45 om morgenen. Så gikk vannet og riene startet umiddelbart.

Skrevet

Startet hjemme. .

Skrevet

Med nr. 1 gikk vannet når jeg sto å kasta opp på badet. Men var på sykehuset å ble satt i gang.

Med nr. 2 var jeg i senga å sov.

Skrevet

nr1. Var hjemme hos svigermor og ventet på at mannen min og svigerfar skulle komme dit, så skulle vi spise middag. Satt i sofaen og kjente et knepp i magen og skynta meg på do. Vannet gikk altså i sofaen til mine svigerforeldre. Da jeg kom ut fra do stod svigerfar i gangen med masse matposer rundt seg og så litt stressa ut. Mannen min rakk seg aldri opp til sine foreldre, men han møtte oss på sykehuset. Riene starta da jeg kom inn døra til sykehuset. Ca. 7 timer etter at vannet hadde gått kom gutten.

nr.2. Sykehuset. Planlagt keisersnitt.

Skrevet

Begge to startet hjemme.

Første i sengen kl 6 om morgenen, med TETTE rier fra første stund (4-5 min mellomrom, litt skremt da ja, 14 dager på overtid!)

Andre i sofaen, rund 11 på formiddagen, da gikk vannet først.

Skrevet

Hjemme i sofaen, helt alene.

Skjønte hva det var fra første rie.

Skrevet

vannet mitt gikk i familieselskap hos svigers, veeeldig flaut. sofaen var klissvåt og alle var i sjokk, tre uker for tidlig...jess da...:P

Skrevet

I en seng på sykehuset..:P Var på kontroll pga svangerskapskløe. Var 4 dager på overtid og plutselig satte de meg igang..:P

Skrevet

Nr 1 : Utenfor huset for å plukke bort hundebæsj da vannet gikk.

Nr 2 . Lå på sofaen å leste ei bok da det sa "knepp" i magen og vannet

fosset ut:-)

Skrevet

Nr 1 på sykehuset ble satt igang.

nr2. Hjemme. Da forstod jeg ikke at det var rier så inviterte ett venne par på pizza kveld, etter de hadde spist måtte jeg kaste de ut og reise på føden,hehehe..

Nr 3 hjemme

Nr 4 .Sykehuset.Planlagt ks.

Skrevet

Hjemme. Våknet av et knepp og sprang på do, skjønnte at det var vannet som gikk. Riene kom umiddelbart etter.

Skrevet

Første gang på sykehuset (igangsatt) de to andre gangene hjemme. Alle startet med rier.

Skrevet

På vei UT fra sykehuset etter en sjekk der.

Kraftige rier i heisen der.

Skrevet

Skled på isen like vd inngangen, kom inn i butikken og da begynte det å gjøre vooondt!!=)

Etter ca40 min kom jeg inn døra (turen til butikken tar vanligvis bare 7min... hehe=) )

Skrevet

Hjemme i sengen her og :D

Skrevet

Nr 1 var ikke fult så spennende... JEg våknet kl 6presis av at vannet gikk.

Skrevet

På sykehuset faktisk. Var inne til kontroll fordi jeg mistenkte at jeg lakk fostervann. Mens jeg lå der gikk vannet ordentlig - og riene startet et par minutter etterpå. 5,5 timer etter var vesla ute :)

Skrevet

Etter ca40 min kom jeg inn døra (turen til butikken tar vanligvis bare 7min... hehe=) )

Mente: Etter ca 40min kom jeg meg hjem, turen hjem tar vanligvis bare 7min.. hehe ;)

Skrevet

Hjemme i sengen begge gangene.

Skrevet

stod å pusset tennene på badet da vannet fosset ut uten noe som helst forvarsel (4 dager før termin) riene startet 3 timer etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...