¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. april 2008 #51 Skrevet 16. april 2008 Kjenner noen av dere symtomer?Om så.. Hvilke da? Jeg vil så gjerne kjenne noe, men vet det toget er kjørt. Men leter jo i underbevisstheten. Lykke til alle sammen, nå værmer det seg vel snart for at noen skal teste??? Hold oss oppdatert!
bomsa Skrevet 16. april 2008 #52 Skrevet 16. april 2008 Faken...om jeg får bruke slike sterke utrykk.....trodde jeg kanskje kunne vente mens i neste uke etter SA i påsken...men så leste jeg om ei her inne som ventet 3 måneder på mens...så kanskje har jeg ikm i uke 37 eller noe...jeg får håpe kroppen min snakkes sant da jeg følte eggløsningssmerter i forrige uke.... he he...ang symptomer...satt her og leste og tenkte...jaaaa hvis jeg klemmer skikkelig hardt så er vel puppene ømme og kjenner jeg godt etter så har jeg noen murringer i magen og hvis jeg pusser tennene ordentlig hardt, ja tror du ikkje jeg blør....Kan ikke lage symptomer...:-) Så her er det ingen heller....he he Ja lykke til dere andre...
MiniBassen Skrevet 16. april 2008 #53 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg har også IKM uke 17! Hadde EL den 9. april, altså for en uke siden. På søndagen begynte jeg å blø litt og fortsatte utover formiddagen på mandagen... Trodde kanskje at det var festeblødninger, men synes den var litt merkelig om det skulle være det, siden jeg blødde helt vanlig mensblod, liksom... Trodde det bare skulle være noen spotter på dasspapiret... Velvel... Jeg kan jo ta feil... : ) Ellers har jeg hatt litt vondt i korsryggen, småvondt i magen og stikkinger i begge eggstokkene. Ingen ømme bryst/brystvorter, kvalme eller svimmelhet, som jeg hadde sist jeg var gravid. Da hadde jeg de 3 sistnevnte symptomene veldig tidlig. Før IKM, altså! Så, det blir spennende å se når jeg endelig får testet... Skal i alle fall teste til helgen, selv om jeg vet at det er litt tidlig, men klarer ikke å holde meg særlig lenger enn til da!! Hvordan går det med dere andre? Noen som er kvalme? : )
Prinsemamma:-) Skrevet 16. april 2008 #54 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg har IKM ca 21. april og har begynt å få noen symptomer nå. Er "redd" et kun er hodet som tuller med meg.. Men er iallefall "støl" helt nederst i magen, på hver side liksom. Og har hatt noen små kramper litt lenger opp i magen. I tillegg har jeg hatt løs mage og litt "pitring" i puppene (var bare bitte litt i går og i dag...) Er veldig spent på hva som skjer i kroppen nå. Har prøvd akupunktur i litt over en måneden, har vært og fått nåler 2 dager hver uke siden 10. mars. Håper dette har hjulpet oss så spiren sitter nå. Hvis ikke den sitter denne måneden går vi inn i vår 13. måned med prøving - begynner å bli sliten og lei og vil bare at det skal klaffe snart.
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 16. april 2008 #55 Skrevet 16. april 2008 Hei! Henger meg på her! Hadde el 12.april, ikm den 26...Ventetiden er forferdelig..begynte med stikking i puppene et par dager etter el og fikk press og stikkinger i livmoren 4 dager etter el..desperat her,noterer jo ned alt som skjer..hehe:)Men merket veldig fort sist at noe var på ferde,nøys konstant uten å være forkjølet noen dager etter el, så det er jo mulig med tidlige symptomer..Vet dere om det kan ta mindre enn 1 uke til egget fester seg i livmoren?Lurer på om det er dette som skjedde i går, har ikke hatt noe mer press nå, men kjenner det bare mer og mer i puppene..Er ikke plaget med dette før mensen...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. april 2008 Forfatter #56 Skrevet 16. april 2008 Drømmer om baby, vi har ikm samme dag vi... Når skal du teste? Jeg skal begynne å teste på fredag... Hehe, så utålmodig... Er så spent denne pp, at dagene kan ikke gå fort nok. Jeg har ikke noen symptomer i det hele tatt, selv om jeg går på pergo. Har jo hatt kjempe ømme harde pupper hver gang jeg har gått på pergo, men ikke denne gangen. Rart... Krysser fingrene og håper jeg kan juble i helga da...
magica fra tryll Skrevet 17. april 2008 #57 Skrevet 17. april 2008 Hei igjen:) Ja dette er skikkelig spennende...Tenkte også jeg skulle teste imorgen,-er faktisk litt småkvalm...
JulieF*Victoria* Skrevet 17. april 2008 #58 Skrevet 17. april 2008 Hei og hopp!! Jeg har IKM 21 eller 22 sånn ca....Men har ikke et eneste symptom på graviditet=( Jeg leter og leter;) Noen andre som IKKE har symptomer??? Syns det virker som om alle har det bortsett fra meg?! Lykke til jenter=)
JulieF*Victoria* Skrevet 17. april 2008 #59 Skrevet 17. april 2008 Hehe, men nå ser jeg jo at du Lucy ikke har noen symptomer du heller=) Så da er jeg ikke helt alene! Men vi har jo håpet likevel=)
Prinsemamma:-) Skrevet 17. april 2008 #60 Skrevet 17. april 2008 Så morsomt at vi har IKM samme dag, Lucy T*pp nr 3 år.. Jeg skal prøve å holde ut til mandagen. Vet jeg blir utrolig skuffet hvis jeg tar en test og den er negativ. Skal prøve alt jeg kan å holde meg i aktivitet i hele helga så jeg ikke tenker altfor mye på det. Men merker jo at noe er på gang nå...om det er TR eller en liten spire er jeg neimenn ikke sikker på... Men magen er oppblåst og hard nå. Rare greier. Håper vi får hver vår postive test alle sammen denne måneden:)
*<3..Zen..<3* Skrevet 17. april 2008 #61 Skrevet 17. april 2008 Heia!! Hadde el 4 April , testet i dag . Var så innmari kvalm. Lyste gravid!!!!!! JIPPI !!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. april 2008 #62 Skrevet 17. april 2008 Så heldig du er! Hadde du noen symtomer uten om å være kvalm?Gratulerer så mye og lykke til:)
*<3..Zen..<3* Skrevet 17. april 2008 #63 Skrevet 17. april 2008 Kan egentlig ikke si at jeg har hatt noen andre symptoner nei.. litt småkvalm og veldig i dag , så tok tidlig test!! ;D Lykke til masse du også !!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. april 2008 Forfatter #64 Skrevet 17. april 2008 Gratulere så masse venter og er spente;D Du tok jo test en dag før ikm bare, så er jo ikke så innmari tidlig. Bra den ble positiv, kan tenke meg at du jublet da ja... Ser du har ikm uke 16, men er koselig at du kommer inn til oss i uke 17 gjengen og gir oss litt håp. Tror vi trenger solskinnshistorier vi som skal teste i morgen... Er 3 dager før ikm, så håper den blir positiv selv om det er noen få dager tidlig.... Julie: jeg har fortsatt ingen symptomer, men skal teste i morgen... Gruer meg og gleder meg på samme tid. Blir spennende...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #65 Skrevet 18. april 2008 Jeg har testa POSITIV!!! Jippiii... JEG ER GRAVID!!!! Og det selv om jeg ikke har hatt noen symptomer. Hadde tykk utflod i går, og før jeg la meg kjente jeg at puppene var blitt litt småømme, men langt i fra sånn som de bruker å være... Lykke til alle dere andre med ikm uke 17
MiniBassen Skrevet 18. april 2008 #66 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer SÅ masse!!! : ) Når i uke 17 er du har IKM? Kos deg masse fremover! Håper alt går bra med dere... : )
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 18. april 2008 #67 Skrevet 18. april 2008 Grattis LucyT=)=) tja nå nærmer det seg er 7 dager igjen til ikm for meg, og en evighet siden el...har igrunn ingen symptomer jeg heller, vanligvis bøtter det på seg med det ene og andre når det nærmer seg ikm...alt fra pms til kviser, murring og ømme pupper som det holder...denne gangen har jeg hatt nada til nå...har hatt tykkere utflod nå de siste to dagene, men det trenger ikke bety noe... det jeg merka i dag var at det gjorde vondt langt inni magen når jeg skulle på do, eh? sånn har jeg aldri hatt før....men men fremdeles 7 dager igjen...hehe og meg med lav hcg stigning så vil jeg ikke få vite det uansett før om 2 mnd om jeg skulle være så heldig... Lykke til, til alle dere andre=) og LucyT kos deg masse fremover=)=)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #68 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk!! Jeg har ikm på mandag, og klarte ikke la være å teste... Vi bestemte oss etter forrige pp at vi skulle teste FØR vi fikk resultatet av progesteron blodprøven denne pp. Ble så skuffa forrige pp... Så siden jeg skulle ringe legen i dag og høre om de har fått resultatet av blodprøven, måtte vi bare teste i dag selv om det er 3 dager til ikm... I går var vi begge i dårlig humør, prøvde å innstille oss på et negativt resultat i dag... Lå å prata i går om hvor trist det var, hahaha... Men nå er vi glad... JIPPI!!!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. april 2008 #69 Skrevet 18. april 2008 Formen er litt rar! Jeg flyr på do, plutselig i dag begynner jeg å få litt tykk utflod igjen. Har vært litt bitte litt kvalm i dag( kan være på grunn av det var lenge siden jeg spiste) Det stikker i puppene i dag, gjore det i går også(kan jo være pga tr nærmer seg,selv om jeg aldri har hatt ømme pupper før tr) . Små fryser litt (kan jo være pga at jeg sitter i tshorte i 22 grader! Er litt oppblåst i magen som kan komme av at tr ikke er langt unna. Nå er det på ann igjen, sitter og fyrer meg opp!! Selv om jeg ikke vil! Jeg kan jo ikke ha truffet el. Kan noen se på dette og si hva dere mener slik at jeg kan slå fra meg tanken om at jeg kanskje er gravid, skuffer bare meg selv! Har egentlig en syklus på 28 dager men etter ma i ferbuar har den gått i fra 23 og 25 dager. Vet ikke hva jeg skal vente nå, men hvis 23 dager er ikm ventet 19 april. 25 er ikm ventet 21 april. Hvis 28 dager er ikm ventet 24 april. HVA TROR DERE?? Tr kom 28 mars. Vi hadde sex på siste blødnings dag som var 4 april(kjørte brannbil)..heh. Tror el var 9 og 10 da el slimet fløt i vann (et tips jeg fikk her inne) men min mann ville ikke da. Vi hadde sex 11 april og 13 april. Det er vel ikke mulig at det kan ha klaffet da? hr et ikke gått for lang tid i mellom. Tok en test som lå igjen fra sist gang den 17 april og den var negativ. Håper noen gidder å lese denne og skjønner det jeg har skrevet, hvis ikke har jeg i hvertfall fått tømt min frustasjon litt..hehe
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. april 2008 #70 Skrevet 18. april 2008 Glemte å få med at jeg har en sånn rar smak i munnen, litt ubeskrivelig, pluss at nå sitter jeg og har litt mage knipe, så regner med tr er under veis..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #71 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk Stjerneøye og lille stjerne!! Skal kose meg kjempemasse. Er så lykkelig og glad. Er helt fantastisk og utrolig... Og ikke minst SÅÅÅ spennende... Hvordan vet du at du har sen hcg stigning? Er ikke det individuelt for hvert svangerskap? Mener å ha lest det et sted... Den siste uka har vært veldig nervepirrende, har ikke tenkt på noe annet enn testing, hehe. Så nå er jeg bare super fornøyd. Ønsker deg masse lykke til
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. april 2008 #72 Skrevet 20. april 2008 LucyT: takker=) tja det var legen som sa det siden jeg ikke testa pos før i uke 9, og da hadde jeg svidd av en drøss med tester av alle slag jeg kom over kan man si og alle var neg...derfor jeg bare anntar det, om dte er individuelt for hver gang aner jeg ikke... kan jeg forstå at du er=D=D=D og du har fortjent det;o) har enda noen dager igjen så får se=)*XXX* Hvordan går det med resten av gjengen da?? Jeg har absolutt ingen symptomer enda, og det er underlig...hehehe pleier jo å bugne over av det ene og andre jo mer jeg nærmer meg ikm dagen...men denne gangen er det rimelig stille før stormen....
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 20. april 2008 Forfatter #73 Skrevet 20. april 2008 Ja legene er nok de som vet best da, hehe. Best å stole på dem. Håper du får en sen men god positiv test denne gangen da Jeg har testa på nytt i dag, og cb krysset kom før det hadde gått 20 sek, KJEMPE STERK POSITIV, hahaha, like fantastisk hver gang, hihi. Ikm er jo i morgen, så skal ned til legen med urinprøve, for jeg har et spørsmål til dem... At du ikke har noen symptomer er ikke noe dumt da, jeg hadde ingen! Kjente såvidt litt svakt ømt i puppene kvelden før jeg testa. Nå har de blitt ganske ømme. Men utenom det har jeg fortsatt ingen symptomer... Lykke til alle sammen
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 20. april 2008 #74 Skrevet 20. april 2008 Nå må det vel begynne å nærme seg for alt folk her på ikm uke 17 skal teste seg?!? hvis ikke tr kommer i løpet av dagen, stikker jeg å kjøper meg en test tror jeg..heheh
magica fra tryll Skrevet 21. april 2008 #75 Skrevet 21. april 2008 Vente vente og mer vente...Om jeg ikke har fått TR skal jeg teste imorgen. Blir spennende å se etterhvert som folk skriver seg på lista. Og Lucy: Tusen gratulasjoner!!!!!Skikkelig magisk det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå