Gå til innhold

Kan ikke fatte og begripe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var ikke ment til noen spes nick for min del, for jeg vet ikke hvor gammle folk er her inne. Det vil jeg gjerne få sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet i magen min er faktisk helt PERFEKT,en skjønn liten prinsesse som gynokologen sa. Ingen kan ønske seg mer enn det jeg har i magen sa han. I tilegg så skåner jeg det for ting som kan skade det i magen,så jeg vet at dette barnet får det så godt som overhode mulig i sitt liv. Ting kan enda skje,klar over det jeg er ikke kommet lengre enn i uke 22.

De som anonym sier at en ikke skal få barn pga sykdom,enkelte sykdommer er faktisk ikke forenelige med graviditet og de synes jeg synd på,de som kan få barn,er det helt greit,de gjør jo ikke noe for å kvele sitt barn gjennom ni månder som røykere gjør.

Lurer på hva folk hadde sagt,hvis noen lot barnet sitt,etter det var født,sitte med en hette over hode hele tiden slik at det ikke fikk nok oksygen. Er det fortsatt deres avgjørele for det er deres barn og ikke ditt,er verden virkelig blitt så kald at en ikke skal bry som de forsvarløse små?

Skrevet

skjønner hva du mener, men synes uansett det er dårlig å komme med så personlige og onde utsagn..

blir nesten litt lei meg nå, er ikke noe hyggelig her lenger..

jeg skjønner godt at noen blir provosert over utsagnene hennes, men man trenger jo ikke henge ut personer fordet.. er jo bare å la være å svare.. hvorfor bli så sinte? selv om hun sier diverse betyr ikke det at hun har rett.. det er bare mine og dine meninger..

vær så snill, mye trivligere her om vi bare kan overse det vi ikke er enige i.. gjerne gi en mening tilbake, men på en ordentlig måte..

Skrevet

Vi kan sikkert argumentere mot at de fleste skal få barn viss vi ønsker det.

Noen er for gamle, noen har for dårlig kosthold, noen røyker, noen lever et lite aktivt liv, noen er ikke ferdig med utdanning, noen har dårlig økonomi, noen er aleine, noen er ikke gift, noen er rett og slett ikke smart nok, noen har allerede nok unger osv osv...

Det finnes sterke meninger rundt de fleste senarier, er dette virkelig plassen for slike diskusjoner? Hvem bør egentlig få barn? Kanskje vi liksågodt skal begynne med tvangssterilisering, lettere det kanskje enn å fylle opp mental-instutisjonene?

Skrevet

tror dette var poenget til 16:13

Du er jo den som kritiserer i øst og vest.. Du mener mange innlegg her er umodne, men jeg vil vel tørre å påstå at det er du som er umoden som henger inne på bim når du snart runder 40 år, og har gjort deg selv til jurye, dommer og bøddel..

Jeg kan bare takke min Skaper for at jeg fikk en normal mor, en med medfølelse og empati, som forteller meg mine feil på en sivilisert måte. Tror jeg hadde dødd av skam hadde mora mi fortalt gravide fremmede som røyker hvor ego de er, at barnevernet skulle tatt barna deres og at de burde vært tvangsinnlagt.

Skrevet

Jo jeg har argumenter å komme med, men vil ikke diskutere med deg.

Et siste spørsmål:

Jeg har epilepsi og er avhengig av å bruke medisiner som gjør at det er større sjanse for at barnet får down syndrom. Men jeg "får lov" å få barn hvis jeg ønsker. Har en frisk sønn fra før. I tillegg har jeg svulst på hjernen som heldigvis er godartet, men den kan jo alltids begynne å vokse - noe som er livsfarlig for meg. Barnene kan miste sin mor.

Synes du jeg skulle latt vær å bli gravid?

Skrevet

mamman til en stor... skjønner ikke forskjellen, hun er en sneversynt dame.. Litt "uintligent" som hun selv skriver.. Er bare å overse sånne mennesker som henne. Sånne som tror de vet og kan alt. Hun påstår selv at det hun skriver er ting hun leser, men hva med å lese litt om "hvordan oppføre seg blandt andre mennesker".. Virker som om hun er totalt blottet for sosial intellegens...

Skrevet

Nei,det synes jeg virkelig ikke. For det første du kan ikke noe for at du er syk, for det andre,så er det ingen som har garanti for hvor lenge en lever. Jeg kan dø i morgen,om en månde,et år,ti år20 år eller jeg kan jo leve til jeg over 100,ingen som vet det.

Skrevet

Det gjør meg vondt å høre at du har litt å slite med, Termin i juli. Lykke til til deg og dine. Ta godt vare på deg selv. Forresten er det ikke verdens undergang å få barn med downs. Min mann har ei datter med downs og hun er noe av det beste som har skjedd meg. Siden min mann er så mye eldre enn meg er hun 18 år så nå prøver jeg å lære henne å kjøre bil. Tror nesten det kommer til å gå.

Skrevet

Helt enig med deg Miss. Dette samfunnet er ikke bare for folk som deg og meg.Kunne aldri har fjernet et barn om jeg fikk vite at det hadde DOWNS,like mye verdt og så herlige barn og voksne er de.

Skrevet

Det er forresten rart hvordan man knytter seg til en liten ting som er i magen. Tenker med gru på de som må gjennom en senabort etter at de har kjent de små bena sparke.. Tror faktisk på dette tidspunktet jeg må ha vært døden nær. Og jeg er bare i uke 18, kommer til å bli helt tussete jeg..

Skrevet

Off, når har du termin mamma til en stor? Må si håper vi blir kvitt deg da!! Er det mulig og komme med dummere kommentarer enn det du kommer med? At røykere burde tvangsinnlegges?! Er det mulig, du må jo være helt blåst! Det skal mye til for å provosere meg, og du har virkelig klart det!

Det er du som burde hvert tvangsinnlagt- på psykiatrisk avdeling!!!!!

Skrevet

Svar meg da på hvorofr de som er alkoholikere skal tvangsinnlegges og ikke de som røyker? Ingen som kan komme med et fornuftig svar der. Så jeg tror nok at jeg har et godt poeng,men at folk som røyker er livredde for at dette skal skje,noe jeg ikke noen gang kommer til å skje,pga plassmangel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...