Skihild Skrevet 4. mai 2008 #51 Skrevet 4. mai 2008 Hei og hå! Da var den knall fine helga over! Vi har hatt kjempe vær, litt rød i kinna i kveld...Deilig å endelig kjenne varmen. Selv om mannen min har vært på ski både lørdag og søndag. På lørdag tok han med seg barna til og med, sånn at jeg fikk lese/skrive. Jame: mitt første tegn til bekkenløsning; var nettopp strekk i lysken!! Ikke godt i det hele tatt. Greit å vente med den testinga, er man gravid så er man det. Ikke noe stresse. Jeg trur det fort kan bli noe man blir hekta på. Men spennende er det! Takk for hell og lykke...innlevering er 15.mai, og muntlig er i slutten av mai. Bestandig like spennende! Cecilie, fikk dere noe god vær i helgen? Mine foreldre var på hytta på Finnskogen, og de hadde bare regn! Var kjempe skuffa. Håper dere fikk kost dere ute med litt smak av sommer. Ønsker dere en god uke! Klem
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #52 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har jo tenkt på den lyskestrekken at det kan være en sammenheng. Det er bare det at jeg har så lite symptomer ellers at jeg ikke vil få for store forhåpninger. Sist mnd trodde jeg at jeg hadde så mange symptomer, men vi så jo hvordan det gikk.... Vel, vel, får se det ann noen dager til. Bekkenet er kanskje litt bedre i dag, men kjenner det mer i sitteknokene nå... Tenkte jeg skulle kjøpe test på fredag hvis jeg klarer å la vær frem til da! Ha en strålende ettermiddag videre!
Skihild Skrevet 7. mai 2008 #53 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Nå ble det stilt her. Hos meg er det som før, ingen TR, lurer litt på å teste til helgen. Får se... Men med dere da? Noe nytt? Vi har hatt så deilig sommervær, og det skal det jammen bli de neste dagene! Vi har planer om å bygge veranda i helgen. Håper å kunne grille der i løpet av helgen. Også må jeg jo skrive litt.... Klem
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #54 Skrevet 8. mai 2008 Ja nå har jeg kjøpt test. Tenker jeg tester i morgen. Klarer ikke vente lenger. Har ikke fått noen flere andre symptomer, men bekkenet er like ille... Gleder meg til å få et svar snart, forhåpentligvis hvertfall! For hvis ikke jeg er gravid så må jeg gjøre noe alvorlig for å bli kvitt bekkenplagene. Nå trøster jeg meg med at hvis jeg er gravid, så er det ikke så mye mer å gjøre enn å ta det med ro. Samtidig er det jo kjipt å begynne så tidlig med det da. Jeg håper jo, og krysser fingre og tær på at jeg er gravid uansett. Var på forening i går og de andre prata om at ikke de ville ha en attpåklatt, slik som vi planlegger... Men man kan skifte mening ja... Har vært helt enig før... Nå har vi begge veldig lyst på en til. Tiden vil vise! Har hørt de har spådd at godværet skal vare i 8 uker! Får håpe det stemmer!!! Deilig med sol og varmt vær!
Skihild Skrevet 9. mai 2008 #55 Skrevet 9. mai 2008 Nå er jeg spent!! Har du testa?? Håper du er gravid... Jeg også prata med en vennine i uka, som har barn omtrent på alder med mine, de har før vært klar for nr tre. Men nå hadde de bestemt seg for ikke å gå for det. Samtidig så prata jeg med en annen vennine, og hennes søster fikk nr tre med aldersforskjell omtrent som oss. Og hun synes det var kjempe greit. Nesten som å få nr en, en gang til. Samtidig som de eldste er til mye hjelp. Det er jo mye hva man er klar for selv tenker jeg. Og jeg er SÅÅÅ klar, men må prøve å la vær å tenke på det. For elles så blir det ingen ting trur jeg.... Kan være noe på gang nå kanskje, vet ikke. Gidder ikke teste denne helga, venter til ut i neste uke. Kanskje det har det kommet noen flere symptomer. Men nå er det helg!! Og det blir sol og sommer, har planta ut noen blomster i dag. Må være litt forsiktig her, for det er kaldt om natta enda. Men stemor og margeritt de tåler litt kulde. Koslig med blomster. Ønsker dere begge god helg, med eller uten positiv test. Solklem.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #56 Skrevet 9. mai 2008 Nei, foreløpig ble det negativ test. Tenker jeg venter til søndag eller mandag med å ta en ny. Har ikm på søndag. Har ikke veldig stor tro på at det går denne gangen heller, men det var jo merkelig med dette bekkenet. Vi får nyte pinsen og håpe på en positiv test i nærmeste fremtid!!! Skal også til å plante ut litt blomster. Kjempekoselig med blomster ja. Må få klippet plenen også i dag tenkte jeg. God helg!!!
Skihild Skrevet 11. mai 2008 #57 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Da kom tanta! 52 dager blei den syklusen. Merklige greier, men nå kan vi jo begynne på "nytt" liksom. Kjenner det litt deilig at det ikke ble januar baby, nå blir det litt nærmere våren, og det er ikke dumt det heller. Negativ test, jaja, det kan jo være en liten sjans, men dersom du får tantebesøk nå, så havner vi ganske likt ut:-) Bekkenet er jo ikke særlig bra da, at det skal verke så ille nå. Jeg har greidd meg ganske bra i det siste. Trur det er litt på grunn av trening. Men gjør du spesielle bekkenøvelser? Jeg har ett par stykker som trulig hjelper litt. Samtidig som jeg trur svømming har hjelp meg ganske bra. Cecilie, har du det bra? Lenge siden sist. Har du fått noen svar på blodprøvene? Håper alt er bra deg og dine. Vi koser oss ute i helgen. Fikk bygd veranda i går, nå er det bare rekkverk igjen. Men det må vi ta en annen helg. Mangler litt material, typisk. Klem
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #58 Skrevet 11. mai 2008 Hei igjen! Ja, ja, var nok godt å komme videre og kunne begynne på en ny syklus. Får håpe den neste ikke blir like lang! Jeg tenker på å ta en ny test imorgen, men er nok redd at toget har gått. Bekkenet er faktisk blitt bedre. Kan ha noe å gjøre med at jeg har tatt opp igjen noen gamle øvelser. Eller bare at bekkensmertene har hatt med syklusen å gjøre. Har ikke hatt mange normale syklusene etter at minstemann ble født. Hadde hormonspiral fra 8 uker etter fødselen, til jeg tok den ut 15. mars i år. Regner jo uansett med at det tar en stund før alt blir normalt igjen. Men uansett føler jeg ikke at jeg kjenner syklusen min ordentlig ennå. For meg har det vært alfa og omega med å trene med slynge og turer i ulendt terreng. De siste årene har jeg gått mye med staver. Synes det har vært veldig bra, og jeg føler meg nesten avhengig av det. Men det som var rart nå, var jo at det ble verre av å gå. Men nå er det bedre igjen, men ikke helt borte. Fant forresten ut at jeg hadde tellt feil, så ikm er i morgen og ikke i dag. Kan jo være jeg har testet for tidlig?? Vel, har som sagt ikke det helt store håpet, men vi får se!!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #59 Skrevet 13. mai 2008 Tok ny test i dag. Var en veeeldig svak strek... Her sier man jo at en strek er en strek, men tør ikke håpe for mye. Har vært å kjøpt en cb digital i ettermiddag, så får vi se. Håpet er hvertfall blitt litt større, det må jeg jo innrømme. Satt på jobb i dag i lunsjen og spiste rekeost. Alle kunne se at det ikke smakte godt... Pleier å like det, men var lenge siden jeg hadde spist det. Da var det noen som sa at "du er nok gravid skal du se!"Tror jeg klarte å ikke avsløre meg selv... Blir spennende å se, kanskje jeg bør vente mer enn bare til i morgen? Får se hva jeg klarer!
Skihild Skrevet 13. mai 2008 #60 Skrevet 13. mai 2008 OJ,oj! Så spennende! Ja, de sier jo det, en strek er en strek. Håper virkelig det stemmer. Var det med morgenurin du testa? Når er det du har termin da? Hold oss oppdatert! God kveld!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #61 Skrevet 14. mai 2008 Ja jeg testa med morgenurin, og hvis det skulle slå til, så blir terminen 20.01.09. Det ble ikke til at jeg tok testen i dag igjen, men jeg angrer som en hund nå! Så i morgen, da skal jeg ta den. Blir bare mer og mer oppgira. Synes jeg har flere symptomer også nå, og tr er ikke kommet. Men trenger jo ikke bety at det stemmer likevel. Kobler jo alle mulige symptomer til det nå, du vet vel hvordan det er å være på symptomjakt!!! Er du klar for å komme i gang med ny prøving??? Håper det etterhvert lykkes for oss (håper jo veldig på at det har lykkes for meg da)! Cecilie, hadde vært koselig å høre litt fra deg igjen også! Skal komme med en ny oppdatering i morgen!!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #62 Skrevet 15. mai 2008 Har tatt testen og JEG ER GRAVID!!!!!!! JIPPIIII!!! Tok testen i natt, fordi jeg måtte opp på do, og ikke klarte å vente.... Ble lite søvn etterpå!
Skihild Skrevet 15. mai 2008 #63 Skrevet 15. mai 2008 Så bra!! GRATULERER!!! Fikk litt frysninger på ryggen her nå, sitter på jobb og måtte bare sjekke... Min sønn blir 10 år 19.01.09, så det er ei fin tid å føde barn på! Nå håper jeg bare at jeg kommer etter, havner nok i februar jeg dersom det klaffer på denne ppen. Satser på det. Kos deg med den lille spiren som vokser! Vi snakkes!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #64 Skrevet 15. mai 2008 De andre to er begge født på sommeren, så det blir en ny opplevelse å få barn på vinteren. Håpte på at det skulle bli i god tid før sommeren (og det blir det jo). Kan bli veldig varmt å gå høygravid på sommeren. Fordelen er jo at det er lettere med klær... Men det er litt kjedelig for ungene å ha bursdag når "alle" er på ferie. Ja, ja, bekkenet mitt er tydeligvis tidlig ute med å reagere på hormonene...Trodde nesten ikke det var mulig. Men får være flink til å gjøre bekken øvelser allerede nå i starten. Vet jo også mye om hva jeg bør ta hensyn til. Håpet er at jeg skal klare meg uten sykemelding lenger enn med de andre. Før hadde jeg en jobb hvor jeg gikk mye på harde gulv (sykehjem), mens nå har jeg en leder stilling og kan legge dagen opp mye mer variert. Ulempen er at det uansett blir en del sitting, så det kan nok ogsåbli et problem etterhvert. Får ta det etterhvert som det kommer! Ha en god dag!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 15. mai 2008 #65 Skrevet 15. mai 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Blir så glad på andres vegne når de får det til! Lykke til!
Skihild Skrevet 19. mai 2008 #66 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Nå var det lenge siden sist! Går det bra med svangerskapet? Vi har hatt en skikkelig lage barn helg:-) Min mann han greier jo ikke å holde kjeft heller han, forteller til kamerater at vi prøver på nummer tre. Og jeg som er så flink å ikke har sagt til søstra mi engang! Har litt lyst til å holde det for meg selv litt til. Elles så hadde vi en fin 17.mai, kaldt men det pleier det å være her, så det gikk veldig bra. Eksamen ble levert på onsdag, så nå er det bare muntlig igjen. Det skal gå ganske greit. Ha en fin dag! Klem
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #67 Skrevet 19. mai 2008 Hei igjen! Jo da det går veldig bra her du! Begynner å kjenne flere symptomer og føler meg mer gravid liksom... Ringt til legen i dag og fått time. Fikk de like godt til å skrive ut en fysio rekvisisjon også. Tenkte det var like godt å komme i gang, så kan jeg kanskje klare å holde det noenlunde i sjakk foreløpig (håper jeg). Klarer ikke å gå så mye før jeg kjenner det godt, men foreløpig går det veldig greit å gå på jobb. Føler meg som i en boble for tida, har ennå ikke sagt det til noen andre ennå. Håper vi skal klare å vente en stund til. De andre gangene jeg har vært gravid har vi bodd noen timer unna familien, så da har vi fortalt det på telefon. Denne gangen har jeg lyst til å invitere svigers og mine foreldre på besøk når vi skal si det. Tror ingen forventer det, siden vi før har sagt at ikke det blir fler... Har lyst til å se reaksjonen!!! Begynt å bli nervøs for at det skal gå galt. Tre av svigerinnene mine har mistet, men for oss har alltid alt gått fint. Er redd det ikke skal gå bra nå. Det er vel alderen som gjør meg mer nervøs denne gangen!!?? Krysser fingrene for eksamen for deg, og selvfølgelig for at det snart sitter en spire hos deg også!!! Hold meg oppdatert, følger med her inne fortsatt!
Skihild Skrevet 20. mai 2008 #68 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Så bra at alt er vel. Kan kjenne den boblefølelsen. Man bærer på en stor hemmelighet og ingen skal liksom vite det, men man vil jo att alle skal vite det! Rart. Jeg er jo så klar for å bli gravid nå, og av og til så lurer jeg på om det står i panna mi. I dag traff jeg ei barndomsvennine, og hun lurte på om vi ikke skulle ha en til da?? Huff jeg må passe meg for ikke å gå rett i baret. Så jeg svarer at joda, men da burde det vel egentlig bli snart, for vi har jo så store unger nå. Også får en fokuset litt bort fra det og over på alderen til barna. Så jeg trur kanskje det ikke ble veldig påfallende.... Vi kan jo prøve å sende private meldinger, har du gjort det før? På profilen har vi jo en postkasse. Har ikkje prøvd det før men. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå