☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #51 Skrevet 5. april 2008 danse naken i stua og legge det ut på youtube.. hahahahhaa
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #52 Skrevet 5. april 2008 iiiiih! vi er jo ikke sånn! Du kan heller beskrive oss som de super-kule, kjempesnille, strenge, men rettferdige, intelligente og likevel sosiale undercover-super-dib-heltene ps: jeg elsker rosa! hihi... versting er jeg ikke, men jeg kan terge tillab til hun blir blå! får det sjelden til, men prøver
Gjest Skrevet 5. april 2008 #53 Skrevet 5. april 2008 Hahaha... Det var en god idé Kine;) Evt så kan man jo si at man må inn på mest aktive bruker listen, for det er eller har alle andre nevnt her vært på et eller annet tidspunkt:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. april 2008 #54 Skrevet 5. april 2008 hmm... vurdere*har jo alt rigget opp videokamera og funnet musikk* Men mindre jobbm mest aktiv lista tror jeg:P
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #55 Skrevet 5. april 2008 si ikke det - du har hard konkurranse....
Gjest Skrevet 5. april 2008 #56 Skrevet 5. april 2008 Et par dager til nå så okkuperer jeg nok to plasser på den lista, en med nytt og en med gammelt nick!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2008 #57 Skrevet 5. april 2008 Hva mener du med at det ikke er noen bad-ass-liste selfangerkjerringa? Vi er vel bad-ass! Kjempe.Hvertfall jeg. Jepp.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #58 Skrevet 5. april 2008 HVA er dette? Synes uansett JEG burde være med. Eh, selvom jeg ikke skjønner bæret:)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #59 Skrevet 5. april 2008 haha den der lista skal jeg nok klare å slå deg på tillab =D *tar seg vann over hodet*
Gjest Skrevet 5. april 2008 #60 Skrevet 5. april 2008 Muligheten er det, skal tross alt føde om ca 8 uker, DA kan du kuppe plassen mens jeg sløver på barsel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå