selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne Monajenten - pengedyrker tillab - sjokoladoman Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting si fra hvem som mangler nå da!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har skifta fra koseposer til Oboy is! Og i dag er det noe helt annet jeg vil ha, jeg har så SYKT lyst på grønne epler, men hvem i heite skal jeg lure til å kjøpe for meg?! Ingen som tar telefonen joooo:(
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Du glemte meg.... Alle glemmer meg på alle lister men her skal jeg fader meg være med assa:o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 selfangerkjerringa - kjedelig peppermøøø moahahahhaha
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk HKH - uglemt irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne Monajenten - pengedyrker Northernlights - favorittemigrant tillab - sjokoladoman Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hva slags liste er dette da? Jeg vet ikke om jeg skal være med..? Kommer jo an på lista.
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 peppermø? Er jo gift jo.. har jo vært gift i FIRE år snart
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 pratesjuk - skal jeg ta den negativ eller positivt.. ) Tror det er første gang jeg er husket her.. ;o)
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Jeg burde vel bare hatt "glemt" etter nicket mitt. Tror kanskje jeg må gjøre meg litt mere bemerket her inne...
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 hehehe, tolk det positivt du, søta
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2008 øyh - veit du noe jeg ikke vet eller?!? Sist jeg sjekka var jeg fotsatt gift med han soppen med barten innpå stua...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Hehe, jeg vet mer enn noen annen vet... Så det så.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Godt å høre.... Greit å være pratesjuk en gang i blant syns jeg...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil være med og jeg vil være nifs!
Tommage♀♂ Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Kan jeg få være med? Tommage - den gørrkjedelige evt Tommage - tom
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk HKH - uglemt irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne meg&lille vampyr - farlig Monajenten - pengedyrker Northernlights - favorittemigrant tillab - sjokoladoman Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting
Tommage♀♂ Skrevet 4. april 2008 #22 Skrevet 4. april 2008 Tommage - reddet av webmaster=D Du kan få være dennifse du=)
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk HKH - uglemt irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne meg&lille vampyr - farlig Monajenten - pengedyrker Northernlights - favorittemigrant tillab - sjokoladoman tommage - høflifisert Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #24 Skrevet 4. april 2008 Flott! farlig farlig, danger! danger! juhu. oi, det var en lite farlig ting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå