selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 4. april 2008 tommage: du het jo tomFØKKINGSmage pga et øyeblikk av overmot her om dagen... nå er du blitt høflifisert igjen av dib og heter bare tommage igjen - uten fucking
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 Eller forslag fra meg: tommage-fuckingnomore? he he:)
Northernlights Skrevet 4. april 2008 #28 Skrevet 4. april 2008 Ganske flatterende å være favorittemigrant =o) Men du,jeg er ikke emigrant- Jeg bare bor her mens jeg blir eldre. Skal hjem igjen en dag,sjø! Og da vil jeg bo på det gamlehjemmet ved Hospitalskirka, og vinke til ungene på trikken!
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 4. april 2008 hehe, selfangern sin store plan er å anlegge skikkelig langt, hvitt skjegg, finne en solid gyngestol og sitte på verandaen og pusse hagle mens han roper ukvemsord etter ungdommer og roper "alt var bedre før", "ungdommen nå til dags" og "da jeg var ung..." osv
Tommage♀♂ Skrevet 4. april 2008 #30 Skrevet 4. april 2008 Hehe, jau jau... Overmot ja, det var tider det..! Nå er jeg bare snill og uskyldig. Dere andre er bare så kjekke og har så kule nick sltså! *høflig*
mayaya Skrevet 4. april 2008 #31 Skrevet 4. april 2008 åå, det er sikkert et fint gamlehjem å bo på :-D Jeg og Selfie er jo så unge ennå, vi får vel komme på besøk vi da :-p hahhahihihoho Nei sårri, den var stygg :-p
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 4. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk HKH - uglemt irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne meg&lille vampyr - farlig Monajenten - pengedyrker mortilgunnar - indignert Northernlights - favorittemigrant tillab - sjokoladoman tommage - høflifisert Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting
Northernlights Skrevet 4. april 2008 #36 Skrevet 4. april 2008 Hvis dere ungdommene ikke oppfører dere,bruker jeg stokken!
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #37 Skrevet 4. april 2008 hihihihi Selfangern er ikke HELT pur-ung skjønner du... hehe... han skaffa seg litt lammekjøtt da han fant meg (9 år eldre)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #40 Skrevet 5. april 2008 hahahhha "viss dere ikke oppfører dere bruker jeg stokken" leeeeeeer.. bring it on gamla!!!! =D
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. april 2008 #41 Skrevet 5. april 2008 Er dette liksom kuuuulegjengen?? Hva har dere gjort for å få innpass i denne særdeles opphøyede klubben? Narret noen til å naske og så tystet på dem? Narret noen til å hetse noen her inne så de har fått moderator på nakken?? Alle slike kule gjenger har jo en form for innvielses prosess ;D
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #42 Skrevet 5. april 2008 jeg tok en jobb som krever finlandshette og en dasj intelligens for å komme med her...mer kan jeg dessverre ikke si..
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #43 Skrevet 5. april 2008 meg da??? synes jeg fortjener å bli husket også... tross alt vært her i snart 5 år.... hehe....
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. april 2008 #44 Skrevet 5. april 2008 * Tar på finnlandshetta og føler meg usannsynlig smart * Er jeg med da?
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #46 Skrevet 5. april 2008 Til dere som føler dere uttafor: Denne lista ble laget seint i går kveld som et resultat av et innlegg fra undertegnede om at jeg var skuffet fordi ingen ropte på meg på dib... ingen av de jeg bruker å prate med gidda bry seg... *overdrive*. Jeg nevnte tre nick som eksempler på de jeg bruker prate med - men da reagerte de, skal jeg si! Plutselig dukket det opp 5-6stk som var snurt fordi jeg ikke hadde nevnt dem... hehehe... tilslutt satte jeg opp ei liste for å notere opp de jeg ikke hadde glemt.. og så tok det litt av, slik late-nigth-tråder på dib har en tendens til å gjøre Så lista er rett og slett ei tøyseliste over de jeg bruker å dibbe med Med min ett-ords-beskrivelse av vedkommende bak. Der er alt fra uskyldige, søte jenter til trøblefanter og tergeluser tror jeg, ingen "bad-ass"-liste i hvert fall!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. april 2008 #48 Skrevet 5. april 2008 hehe skuffa!! Jeg som trodde at dette var KRANGLE gjengen på DiB a gitt! En gang for alle en ordentlig og oversiktlig liste over alle de kranglete, bitchete, manne-hatere, husarbeid-klagende, fjortis-og-rosa-party-hatere, VERSTINGENE her inne Og med et beskrivende ord på hvilket område som er dems verste:P Hadde jo vært kjekt med en slik advarende liste=)
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #49 Skrevet 5. april 2008 Fru HottenTott - pratesjuk HKH - uglemt irismor - jaktenka lenej - sykollega Kine - mørkredd mayaya - bestevenninne meg&lille vampyr - farlig Monajenten - pengedyrker mortilgunnar - indignert Newton - gifteklar? Northernlights - favorittemigrant tillab - sjokoladoman tommage - høflifisert Trubbel - stalker vålerenga - fotballsøting MammaTilSnuppeLita - ferskis 2b@arnsmora - ferskis - Sistnevnte to vurderes for opptak på lista. Forslag til opptaksprøver mottas med takk fra de mer drevne medlemmene! (Kine, f.eks)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. april 2008 #50 Skrevet 5. april 2008 *virrer rundt i stua med finlandshette på, helt klar for oppdrag* Gimme oppdrag NUH!=) Kanke ha samma tillegsnick som noen andre vel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå