Gå til innhold

POKKERS DRITT!!!


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Fikk ul av gynekologen min siden han tydeligvis syns at det er en fin måte å berolige mor på. Han er så flink og så fasinert over dette fenomenet at man har et liv i magen:)

 

 

Formen er egentlig bra. Hadde migrene i forigårs og i går så er litt redusert.

 

Godt du er bedre da i allefall.

 

Kan sende en pm jeg Er nok ikke så hemmelig men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:)

Uff, mirgene hørtes ikke godt ut, har aldri hatt det sjøl, men kjenner ei som hadde det, hu var skikkelig plaget og kunne ikke gå på skolen når det sto på som verst:/

 

Får ikke svart deg på pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått PM?

 

 

Ja migrene kan være invalidiserende. Kommer ann på hvor dårlig jeg blir.

 

 

I dag har jeg virkelig bare fjolla rundt Klarer ikke å konsentrere meg.

Er nok en kobminasjon av at jeg sov dårlig i natt og at jeg er litt "overarbeidet"

 

håpløs natt, sov urolig og hadde vondt i hoftene, og måtte opp å tisse,

Gutten min har stortsett våknet hver natt i det siste så fra 4-5 tiden så våkner jeg av alt og tror det er han. så bortkastet!!

 

Når jeg endelig sovnet i gjen så var det en dust som sto utenfor å tuta!! kl var 7 og selv om jeg skulle opp så behøver ikke brødhuer stå ute å tute på venninner som er treige ut døren. Det er så stille her at alle hører det jo.

 

Lyst til å si i fra at hun må be brødhue slutte å tute

 

 

Dagens klaging

 

Jeg har ellers vært i godt humør i dag sola skinner og trent har jeg gjort også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vært litt lettere fraværende siste dagene jeg.. Stresser veldig med at vi skal på fvk på tirsdag og ellers har jeg sitti ute i sola og gått tur/ leka med trollet og vært på loppis og kjøpt meg "ny" sofa og spisestue.. I gammelrosa :o *flire*

 

Jeg som aldri har likt rosa har egentlig funnet ut at denne var tøff;)

 

Uff, jeg og sover urolig om nettene, har mareritt om syke syke ting, jordmor sier det er naturlig, hadde det jo da jeg gikk med Leo og, men nå handler de om han.. *gråte*

Håper du har sovet bedre i det siste, her går det opp ned med rygg og bekken, håper det ikke forverrer seg med det første..

 

Legg ut spikermatter til han som tuter *flire ondt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Tenkte kanskje du ikke ville svare meg mer siden jeg sa hovr jeg var fra :) glis.

 

Jeg har også mareritt drømmer om ran, vold og krangling er så slitsomt.

 

Jeg ammer jo fortsatt og nå er jeg uten barn i Trondheim, dvs jeg skulle vært hjemme men flyet ble kanselert.

Ammet O på fredag morgen for å ungå spreng (ammer 1 gang i døgnet egenltig ved leggetid)

Lørdag merket jeg spreng og i natt har jeg måttet støtte puppene med pute for å få vekk den verste ømmheten for å få sove.

 

Begynte å gråte da de sa at flyet var kansellert sto på Værnes med Pamelapuppene mine og to menn i reisefølget som jeg ikke følte å klage min nød til.

 

Jeg fikk håndmelket meg litt i morges men sto 30 min i dusjen og merket minimalt med lettelse.

 

Ligger nå på hotell på flyplassen

 

Jeg er seriøst redd for brystbetennelse.

 

Er nå så fortvilet for jeg vet jeg ikke får sove i natt og må opp 5 for å rekke fly.

 

Kvalmen har satt skikkelig inn og jeg er rett og slett litt deppa:)

 

Skjønner liksom ikke hva jeg skal gjøre. Jeg rekker nok JM timen min i morgen, men har ikke bil og så kan jeg jo ikke gå på jobb uten å ha tømt disse puppene.!!!

 

Lurer på hvordan jeg skal komme igjennom morgen dagen

 

 

sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke veldig allright ut:( Jeg måtte desverre slutte å amme Leo da han var 4 mnd. Puppene mine verker så jeg nesten griner når jeg tar av bh for kvelden eller ska stå opp om morren/snu meg på sofaen..

Prøv så godt du kan å massere brystene i dusjen med varmt vann, det hjelper på.. masser på klumpene inni puppene, det gjør driiiitvondt, la tårene renne, bann og skrik hva du vil. Jeg hadde sånn som du forteller masse når Leo var bitteliten, aldri betennelse, bare trodde det. Om det ikk ebedrer seg i løpet av et par dager så gå til lege, med meg tok det to/tre dager før det ble bedre og en GOD del dusjer til:p

 

Uff, kvelmen er intens hos deg nå:/ vi har nok blitt lurt, alle andre slutter å være kvalme nå, mens hos oss henger det igjen:(

 

Men jeg er nødt til å starte på prosjekt pusse opp brukte møbler som jeg har fanga meg på loppis i helga..

 

Faren til Leo kommer idag og imorra er det fvk, GRUER MEG:(

 

Har du msn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så at jeg virkelig var litt selvsentrert på forige innlegg:)Endelig hjemme, det blir ikke jobb på meg i dag det er ikke formen min med på i alle fall

 

så flink du er med oppussing av møbler! så gøy å "lage " noe selv.

 

Jeg vet ikke hva fvk er jeg.... men lykke til i alle fall :)

 

Har msn på hjemmepcn men har liksom aldri logget meg på her. Kan se om jeg får prøvd det en dag.

 

 

Jeg la meg i badekar i går og så tok jeg en klut med varmt vann og la oppå og så klarte jeg å håndmelke nok til å få unna det værste , emn det var veldig ømt i natt.

 

Jeg håper kvalmen din gir seg altså, venninnen min har fått hjelp med akupunktur!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger en lang klem og noen som kan ta deg med på en trøstehandlespisepårestaurantogmassasjeetterpå-dag.Det var noe skikkelig dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Det er lov å være selvsenrert når man er gravid, jeg er sutrete omtrent hver dag, i noen minutter/timer alt ettersom. Er mye mer hormonell nå enn da jeg gikk med Leo merker jeg.Sliter til tider med å være hyggelig med typen, han ringte her ¨å klaga over at kneet hans har slått seg litt vrangt igjen, da klikka jeg nesten på han fordi han klaga over DET!!! Han skulle prøvd å være meg en dag han... Han bor nå alene og kjører bil, jobber 6 timers arbeidsdager og gjør ellers det han vil, mens her sitter jeg er gravid og i møkkform (som du vet:p) med Leo på 20mnd som ska i bhg, jobber enten 6 eller 7 1/2 timers arbeidsdager, har IKKE bil og bor på toppen av bakke i forhold til butikken.. Rart jeg blir sinna?

Uff, lei av hormoner nå jeg:/ trodde de skulle stabilisere seg rundt 12 uker?Men nå er jeg jo i min 15 uke...

 

Send meg gjerne msn adressa di på pm hvis du er på den hjemme av og til? Jeg er veldig ofte logga på, ikke alltid jeg sitter foran dataen, men er sjelden langt unna:p

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg får igang msn jeg

He he skjønner deg godt jeg at xn ikke har noe han skulle sagt er i allefall sikkert. må ikke komme til deg å klage:)

 

 

Forrige svangerskap slet jeg med hodevondt og det ser ut til at kommer til å bli et problem nå også. jeg har tenkt til å vurdere en pause (sm)

 

Ringte NAV i går for å høre om rettigheter Forrige gang var jeg sm 2 uker i ca uke 14 så gikk jeg 100% i noen måneder og så var jeg 40 % en periode. Jobbet så uken før jeg fødte og var sykemeldt i 2 dager i forb med fødsel siden jeg fødte før permisjonen begynte.(og var innlagt fra vannet gikk)

 

Det som skjedde var at jeg fikk et grunnlag for sykepenger ved første sykemelding og det viste seg at dette grunnlaget ble brukt ved neste sm og ved fødselsperm.

 

Jeg har variabel inntekt og syns dette er feil måte å utbetale meg på Jeg tapte ikke stort på det sist, men er redd jeg kan tape på det om det samme skjer nå.

 

i alle fall så svarte nav slik:

at de ikke kunne endre regelverket, jeg sa at jeg ville kun vite regelverket og tolkning rundt problemstillingen men da var svaret at de ikke kunne sette seg inn i tenkte problemstillinger.

 

Hun henviste til lovverket Jeg ble lyn forbannet på henne tilslutt for jeg kan lovverket ut og inn, men at jeg ikke fant noe om denne problemstillingen.

 

Tilslutt så sier hun at man forut for hver sm får en ny vurdering! (det var jo det jeg var ute etter, men det skjedde ikke sist Desuten virket det som at hun ikke kunne garantere noe)

 

 

Må jeg sykemelde meg litt så gjør jeg det og så får jeg ta kranglingen etterpå.

 

Vet ikke om arbeidsgiver betaler ut foreldrepenger eller om jeg må forholde meg til Nav heller jeg

 

 

Har du fått vært noe ute i det fine været da?

 

O har blitt en liten rangler og er treig i seng etter sommertid innføringen, skal høre om han er sulten og så får vi starte på roe seg neg og legge seg prosessen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia;)

Er ikke eksen som klaga, men typen min, faren til bittelille.. Eksen er helt ubrukelig, hadde han klaga hadde jeg ledd meg ihjel og kasta han på dør etterpå:P Han ANER ikke åssen livet med barn er, han er som en lekeonkel noen timer i uka..

 

Nav er ganske umulige ja:/ Har slett måtte mase LEEENGE ang sykemld, men fikk til slutt svar på at det var godkjent, jeg hadde rett på sjukepenger..

 

Har du også fått hodepine? Uff:/ er det sånn fremme i panna om kveldene? Det er det jeg har, ble bedre etter jeg var sykemeldt, heldigvis:)

 

Vært mye ute ja, orker ikke ha Leo inne en hel dag, da blir han jo helt vill:p Pleier å være ute i helgene og ellers litt etter bhg hvis han ikke er for sliten etter dagen..

 

Nå ska jeg straks dra å hente han, gleder meg til å se han nå, han har sovet hos moren min inatt..

 

Leo er også litt vanskelig på kvelden nå, har sagt ifra i bhg at han ska vekkes senest 14.00 nå, da har det blitt litt bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt et lite poeng ang nav tror jeg. Jeg sa at om det var slik at det jeg hadde tjent nå ble grunnlaget for foreldrepenger om jeg ble sm en liten periode nå så var det bedre for meg å ta ferie.

 

Så sa dama at "ja kanskje du skulle ta deg noen ferie dager om du har muligheten " Skal liksom nav spare penger eller? Følte at det var litt gjenomskubart at hun syns at jeg kunne ta ferie i stedet for å få sm.

 

 

Blingsa ang eks og type sorry:) Så det var den kommende pappaen som klagde, ja han må jo trå litt varomt he he

 

Kos å se igjen barna når man har vært borte fra hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er latterlige!!!! Men jeg ska være pittelitt ydmyk da:p jeg fikk faktisk godkjent sykepenger, tre ganger tre hurra!! :D STORT GLIIIS:)

 

Ellers så har jeg slåss litt med ryggen og hoftene de siste dagene, de dagene jeg går/løfter mye så er jeg ødelagt om kvelden. Klarte bare såvidt få skifta på Leo idag og lagt han. Tror jeg klarte det mest på trass fra min side, jeg måtte jo legge han, så trossa meg igjennom det.. Er livredd for å få bekkenløsning før typen og jeg flytter sammen, da kommer jeg jo til å bli HELT låst. Var det sist...

 

han har lært å trå varsomt nå ja.. jeg var ikke så snill med han stakkars, men f*** jeg sliter med å være snill når jeg har hormonkræsj:( nesten så jeg vurderer å ta det opp med legen, har nesten ikke tålmodighet ovenfor Leo når han trasser og det gjør så vondt inni meg når han hyler og ligger utover gulvet mens jeg drar på han klær med makt fordi jeg ikke orker/gidder alt tullet hans. Vet ikke helt om det er pga jeg er så sliten eller hormoner.. heller mest mot det siste jeg da..

*sutre sutre* Herregud!!! Jeg leste igjennom tråden her, at du har giddi å svare er meg en evig forundring, jeg har jo BARE klaga.... du har jo klaga litt du og, men jeg har jo ikke gjort NOE annet:( Kanskje vi sku lage oss en egen tråd som heter: Herkules og Mamma med markene sin klagetråd:p hehe..

 

Var herlig å se leo igjen ja, han sov hos mamma fra lør-søn også pga jeg var i bursdag med ei i barselgruppa, var ute med hennes venninner og spiste og ble sittende å skravle til 01.30, kan ikke huske sist jeg var så lenge ute... muligens ifjor sommer (07).

 

Idag har jkeg vært på dugnad med korpset og telt varer på varetelling i en kiwi butikk.. Det var ikke mitt største sjakktrekk med den kroppen jeg har om dagen, men men, det går seg nok til:p

 

Bra helg hos dere da? prøver å sende deg pm med min msn adresse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo klage litt når overskriften er POKKERS DRITT!!!:)

 

Jeg har hatt en veldig hyggelig helg. Vi var hos mamma og pappa på fredag spiste god middag og når vi gikk så lot vi O bli så vi fikk sove godt på lørdagsmorgen.

 

Så sa foreldrene mine at han kunne være med ut i hagen å hjelpe med hagearbed før de skulle gå tur med hunden vår og O i vogn så han kunne sove. Etter det ville de ha han med på båttur.

 

Vi sto opp og dro på storsenteret og koste oss. Shopping uten barn og dårlig tid hadde jeg glemt hvordan var:) Vi startet med en frokost på kafebar før handlingen.

Fikk kjøpt meg kjole til bryllup i august. Mammabukse, noen tunikaer, bestilt synstest og litt sånn.

 

På kvelden var det jentekveld Kjempehyggelig.

O våknet i natt og jeg tenkte at pokker det var den natten, men utrolig nok sovnet han igjen kl 0545 og sov til 0845.

 

Har jobbet litt i dag og vært på kjapp middag hos svigers. Svigemor hjalp meg å legge opp noen bukser.

 

En produktiv helg igrunn.

 

Kan ikke tenke meg at vare opptelling var tingen for deg nå! Du får være forsiktig så du ikke får store problemer med bekkenet.

 

Skal på kontroll i morgen jeg. Skal ta opp hodepinen og at jeg har vondt inni et sted. Særlig når jeg må tisse.

 

Skal rett og slett klage litt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, knallbra, jeg skal på kontroll på tirsdag, da skal jeg også klage litt.. Nå har jeg lille liggende å sove her hos meg på sofaen, det er sjelden det. Har lagt meg, men har på dataen og tv eller ser det rimelig mørkt her, han ligger å sover så godt...

 

Hørtes ut som en deilig helg da, er godt med litt tid til bare seg selv innimellom.. Bare det å gå å handle uten barn og stress er jo som å være i himmelen:p særlig nå som Leo ikke vil ditt og datt og trasser og styrer:p

 

Så deilig at han sov lenge idag, flinke O :)

 

Tror ikke det er bekkenet som krangler ennå, bare hoftene/ryggen, har ikke vonndt i skambeinet ennå.. Eller sånn ilende smerter som det var med bekkenløsninga sist. Er bare sånn stivt, kommer ikke helt ned på huk, stivner når jeg ska reise meg, verker på utsida av hoftene når jeg ska bære på Leo osv.. spørre litt på skravle, kanskje dete r sånn "annerledes" bekkenløsning, alt er jo så forskjellig:p

 

Når har du ultralyd time? Du ska på riksen da? sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være sånn låsning da?

Jeg skal ikke på riksen men bærum, jeg bor 2 min fra Bærum så jeg syns det er like greit. Var veldig fornøyd sist.

Vi havnet på riksen til slutt da, siden vi var skrevet ut av sykehuset, men bilirubinverdiene steg. Utrolig flott på riksen altså.

 

jeg har ul 2. juni Fikk før men den timen kunne jeg ikke. er 19+0 den dagen og det mente de var bra:)

Enn du da?

 

så koselig at Leo sover ved siden av deg da! Det skjer bare ikke her. Det har aldri skjedd egentlig. var en periode jeg lå og ammet hvor vi han sovnet i senga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skulle ikke du føde på riksen denne gangen a? *vimser jeg*? jaja, isåfal er det ikke noe nytt, hehe.. Jeg har time på Riksen 23 mai, da er jeg 18+3, blir moro:) Vi skal vite kjønnet på babyen hvis jm kan se det, hva med dere? Jeg fødte jo på Riksen sist og var vanvittigig fornøyd.

Mamma fikk meg på Bærum, hehe... riktignok for litt over 22 år sia da:p

 

Er herlig med de små som kan sove sånn, Leo har begynt med det igjen nå i det siste, han sov sammen med meg fra han ble født til han var 6mnd, dvs både og, han kunne like gjerne sove i senga si, men jeg synes det var koselig, og det var lettere i forhold til amming og mating på natta. gikk over til flaske etterhvert..

 

Hadde låsning sist og mener at det satt i skambeinet, men jeg vet ikke, hvis det er låsning så finner jeg det ut imorra tidlig:p Har de andre gangene siste ukene gått over i løpet av natta så gjenstår jo bare å se;p

 

Hva skjer med pm din? er postkassa full?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare skrevet om at jeg lå på riksen på hudavd. så kanskje det er derfor?

 

 

har slettet noen på pm så kanskje det går nå?

 

Mamma skulle føde på bærum, men jeg ville komme før i ferien.

Akkurat som lille Oskar, men jeg valgte å kjøre hjem. Er jo litt komisk at jeg som bor akkurat 2 min fra Bærum måtte kjøre i 3 timer til sykehuset :)

 

Jeg kan ikke så mye om løsninger og låsninger men har vondt i bekkenet vet at det er både vondt og til hinder

 

Skal gå å legge meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert derfor ja.. hehe.. kanskje sette meg ned en dag å lese GRUNDIG igjennom tråden vår:p

 

du har om nå ja;)

 

hehe, 3 timer ja.. synes det holdt med at vi klarte å bruke 25 min til Riksen herfra, det gikk FORT!!! mammas sambo kjørte, hehe...

 

åssen gikk det hos jm idag da? jeg er så spent på timen imorra, jeg starter på uke 16 imorra:D

 

har fått bekkenløsning jeg:/ blir nok ny sjukemld imorra, ska til legen også. Gruer meg... vil ikke sykemeldes... men jeg vet jeg må, klarte bare såvidt å levere lille i bhg idag:(

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda du må jo ikke gå i stykker så du får jo bare ta det med ro.

Vil ikke bli sm jeg helle, men litt sympati fra legen kunne jeg tenkt meg:)

 

Jeg blir sm om jeg ber om det aldri ellers. Kan komme inn med 40 i feber bihule fra helvete osv, men å i det heletatt tilby sm eller i alle fall sprørre om jeg er i jobb det gjør han ikke.

 

Jeg har litt problemer med å bytte fastlege også siden jeg har en del med legen å gjøre. Desuten er det jo helt i det blå hva du kommer til når du bare kan plukke et tilfeldig navn ett sted

 

Jm var helt ok, men kom ikke til min jm og kom til en som ikke var like flink. Hun var grei. Virket som hun syns det var rart ar jeg ammet en på 20 mndr (ammer litt men tror tr. heims turen tok knekken på melkeproduksjonen så nå har jeg muligens ammet O for siste gang.)

 

 

Neste kontroll er UL det er over 1 måned til. Gleder meg til det jeg altså. Skal ikke vite kjønn nå heller så...

 

 

Kjørte dere som griser til sykehuset?

 

Kunne tenkt meg en sånn tur jeg også he he litt morsommere historie enn min, v ar jo innlagt i 2 dager før fødselen.

 

Det morsomste var nok at mannen min ikke trodde meg når jeg ringte å sa at jeg var på vei til sykehuset og at vannet hadde gått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå ble hele innlegget slettet når jeg trykket lagre så nå gjør jeg en sjekk før jeg gidder å skrive mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sjukemld en mnd.. var hos jm og hørte Lille sine hjerteslag;) Det var litt deilig å høre at det var normalt, har kjent lite liv siste dagene, så var litt redd:/ Ellers hadde jeg jo blodtrykk som var lavt, iallefall undertrykket:(

Har gått opp 9 kg alt *sjokk*!!!

 

Slitsomt å ha en jm som ska synse ting og tang da:( det er jo bare bra og koselig at du fremdeles kan amme O. Skulle faktisk ønske jeg kunne ammet litt ennå, iallefall om morgenen..

 

Neste kontroll min er også UL, det er 23 mai og så jm 6/6.. jm mi målte ikke livmora mi ennå, er ikke det litt rart? starte på min 16 uke idag... Må nok finne frem papirene fra sist og se når vi starta med det på Leo.

 

Vi kjørte som griser ja, hehe... Jeg hadde pressrier halve veien, med 5 min mellom hver pressrie da:p Når jeg kom inn så var Leo ute på 1 time og 20 min... Hadde vi vært hjemme i 30 min til hadde vi nok måtte få tak i ambulanse og kanskje jeg hadde født i den:p Neste gang blir det ikk eå høre på sjukehuset men å kjenne etter på kroppen:p

 

Historien om da Leo kom til verden var ganske festlig igrunn, hehe..

 

Han trodde deg ikke nei, stilig;) Da hadde jeg eksplodert hadde det vært min mann *flire*

 

Er du hormonbombe om dagen? føler meg så "alene" om det:( siden det er så tidlig i svangerskapet..Er liksom mer normalt mot slutten? Har også funnet ut at jeg ALDRI skal komme i overgangsalderen, har hetetokter om dagen, holder jo på å svime av hver gang, helt tullete:p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sovnet på sofaen jeg.

Får skrive litt da:)

jeg er hormonell ja, jeg sipper av ingenting og blir sint.

Jeg sitter på jobben og ting skjærer seg og jeg banner og så må jeg liksom le det bort

 

På fredag så beit jeg hue av hele familien Jeg var så sliten og hadde vondt i hodet og alle som sa noe feil irriterte meg.

 

Det er viktig å høre på kroppen og ikke sykehuset.

Det som er så synd når man er 1. gangs er at - sykehuset vet best-!

 

JM beroliget meg med at om jeg ringte å fortalte at jeg hadde født på under 6 timer fra aller første lille ri (hvorav åpningsfase på 4,5) så ville sykehuet ta meg på alvor og la meg komme så fort noe var på gang.

 

Jeg har tenkt litt på det etter alle - sendt hjem- historiene der ute.

 

Jeg var verdens roligste tror jeg når vannet gikk, var rimelig lettkledd på do og etter at jeg hadde tisset og tørket meg så gikk først slimproppen og i det jeg reiste meg så sa det plask så gikk vannet.

Jeg sa litt høyt "mamma her skjer det noe" Onkel kom opp for å gå på badet(var på hytta ) og han fikk med seg hva som skjedde og gikk ned i gjen

 

Så kom kusinen min og tanten min og særlig tante som jobber på sykehus begynte å stresse om at jeg nå skulle sitte ligge og stressa rundt.

Jeg trasket rundt og pakket sakene mine og ryddet og vasket rommet mitt.

Gikk til slutt til bilen (5-600 meter) med staver og hund.

 

Tanta mi hadde vist fortalt hele nabolaget om hvor rolig jeg var og at jeg hadde gått ALENE til bilen!!!!!

 

Så da jeg satt og ventet på at mamma og pappa skulle komme så vi kunne kjøre ringte jeg mannen min. Han trodde meg tydeligvis ikke for i mens jeg snakket med Jm så ringte han tilbake og snakket med mamma. Først da skjønte han at det måtte stemme.

 

Han kom før meg til sykehuset da:)

 

En i barselgruppa mi fødte foran heisen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også var rolig, helt til siste 2 timene, da hadde jeg VONDT... jeg holdt på 24 timer fra første ri til Leo var ute... Men var en ganske kjapp fødsel tatt i betraktning at jeg hadde 1 cm etter 14 timer med rier... Og siste halvannen timen pressa jeg jo. han var ikek het sikker på om han ville ut..:P klippe klippe sy og sy *flire*

 

Jeg sku gå fra bilen og inn på sjukehuset, så stod mamma i døra (måtte stå der så den ikke gikk igjen, sånne sensorer.. (var natta vettu) og så sier hu delvos på spøk og delvois frodi hu skjnner hvor langt jeg er : kjapp deg litt a...

 

Jeg løp jeg da:p hehe, med bekkenløsning, pressrier og det hele. kom vel ca 6 meter før deler av vannet gikk, haha... så kom jeg inn og ble satt i rullestol så jogga vi opp på avd, det er LANGT på riksen... og så kom han ut etterhvert:p

 

Men jeg er jo så pokkers sta jeg, så jeg hadde jo besøk nede i lobbyen da Leo var 7 timer... de ringte meg fra barsel og lurte på om jeg hadde det bra når jeg hadde vært vekke over en time.. *flaut*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he fødselshistorier er morsome :)

Jeg hadde jo sittet i bil i 3 timer så når jeg reiste meg og gikk inn på sykehuset så kom en ny ladning vann fossene i lobbyen.

 

Det var en sykepleier der som spurte om jeg trengte rullestol og sa hun skulle få noen til å vaske etter meg:)

 

Jeg traska opp på føden jeg og der var jeg vist ventet.

 

Dagen etter så fikk jeg en til inn på rommet mitt hun hadde vannavgang med missfarvet vann og hun begynte å få vondt.

 

Jeg gikk meg en tur og glemte middagen kl 13. da jeg kom opp kl 14 så møtte jeg en som sa hun skulle varme maten min.

Jeg fikk brettet og durte inn på rommet mitt. Der lå jo hun jenta å stønna og bar seg og min seng var innerst.

Satte meg litt brydd i senga mi bak forhenget, det gikk 5 sekunder så kom en jm og tok brettet mitt å sa at vi skulle finne et litt trivligere sted å spise.

 

Så bar det igjen forbi denne stakkars jenta igjen, som forøvrig måtte igjennom en setefødsel:)

 

 

Jeg skal til en annen JM neste gang siden hun jeg nå var hos vikarierte pga sykdom. Jeg kan nok amme videre hvis jeg vil.

O har lyst på, men vi har ikke tid om morgenen til vanlig og jeg syns det er greit at han ikke skal ville ha pupp før han legger seg.

 

Hovedgrunnen til at jeg syns det er greit å stoppe nå er at jeg har psoriasis på brystvrortene som jeg kunne tenke meg å få bra til neste mann kommer for da blir det jo hyppig amming.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...