Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere ca ved 22 uker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg NI kilo! Jeg spurte ut jm, men hun sa alt var normalt og at det var ingen problemer med å ha gått opp så mye. Det har faktisk kommet på 2 kg på en uke... går fort i svingene!

Her er det heller ikke "bare" på magen, jeg har gått opp iallefall en størrelse over hofte og lår + overarmer. Men, men.. jeg har alltid trent aktivt før svangerskapet (har sluttet under svangerskap på diabetesen min - hadde så lite kontroll over blodsukkeret) så jeg regner med at det går fort av igjen når jeg triller turer og har med beibis på sats (mini sats er genialt!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lagt på meg 9 kilo, flott fordelt på harde kulemagen, flotte delikate kløft mellom store fine bryster, og runde rumpeballer!! :D jeg er så heldig, og stolt. får mye skrøyt av kor perfekt gravid eg ser ut. å så i tillegg har eg sluttet å røyke!! kan gjerne tillegge at eg går på yoga trening og vanntrening en gang i uka, å spiser god mat. til andre som er like heldig som meg : jordmor sier at dette er ammefett som vil forsvinne etter hvert.. (håper ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare lagt på meg 2 kg jeg nå... er 22+1 i dag. Fikk kvalmen nå i 2 trimester så matlysta er ikke vært der. men det kommer vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 24 og har lagt på meg rundt 6 kg. Føles ikke slik, så da stresser jeg ikke med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,,

 

Jeg venter barn nr 3, og er nå 21uker + 6 dager på vei,, Jeg veier nå 8-9 kilo en jeg gjør til vanlig.. Men, det meste er på magen.. Stresser ikke noe med det,, Det viktigste er at barnet har det bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 21 + 4, og har lagt på meg 12....! fikk de 5 første tidlig(!) måtte spise når jeg ble kvalm.. jaja, ser ikke så gal ut heller, og ikke føles det så veldig galt, så da så :o)

 

Fikk beskjed om at han fikk nok næring(lol) det tror jeg på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...