Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere ca ved 22 uker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er snart 22 uker og har lagt på meg 4 kg (de tre første kom i jula, så teller de egentlig ikke :o).....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sukk....dere er såå heldige. Her kom kiloene rasende på med en gang.. 22 uker og 9 kilo. Er det ingen andre som har lagt på seg mye?? Sluttet å røyke samme dag jeg testet positiv så det spiller nok inn!! Men likevell..........SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 kg. Men nå skal det sies at jeg har ikke hatt lyst på noe usunt fram til nå. Men nå er lysta der for fullt så nå kommer den vel bare til å rase oppover....

Gleder meg til sommern med melon og fersken, og masse deilig frukt.Syns av en rar grunn det er lettere å være sunn på sommern....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 uker idag, lagt på meg 5kg . .synes ingen andre steder enn magen, så er fornøyd med det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21. Jeg har vell ikke kommet meg på startvekta enda. Var sååå kvalm de første 2 mnd. ugg. Men nå kommer lysten for fullt, så jeg vil tro vekta kommer...

 

til deg som har slutta å røyke. Jeg sluttet å røyke sist, da jeg ble gravid. Jeg tror/mener at røykeslutt har MYE å si på vekta. Du spiser sikker mer snop enn normalt når du har lyst på røyk. Jeg la på meg tilnærmet 30 kg sist. å jeg tror at i hvertfall 10 kg av de, var "røyken", men det er nå min mening. De fleste går jo opp masse når de slutter å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

la om kosten da jeg ble gravid og hadde ei uke i starten med veldig dårlig matlyst, så jeg ligger under et kg fra første kontroll..litt godt, men holder vel kansje ikke så mye lenger da..

 

lykke til videre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker og har lagt pá meg 3-4 kg, det gár veldig opp og ned hele tiden og det tok lang tid fár jeg gikk opp noe som helst. Bruker fremdeles jobbuksene mine og har bare byttet ut olabuksen med en mammaolabukse sá det er mest mage;-)

Jeg bor i Spania og her er snittet 9-12 kg mot 12-15 i Norge ved fullgátt svankerskap. Ikke lett á vaere like liten og tynn som de spanske bertene;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles på minus 3 kg, men har vært helt nede i minus 9 kg, så jeg har lagt på meg igjen heldigvis. Men sist svangerskap gikk jeg opp 18 kg, det blir vel totalt noe slikt denne gangen også tenker jeg.. Er snart 21 fullgåtte uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg opp hittil! Gikk riktignok 4 kg ned de første 3 mnd, på grunn av kvalme og oppkast. På vei oppover nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsett -1kg siden jeg gikk ned i vekt de første 4mnd,men det kommer snart :) kjenner og ser det på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kg.. men jeg også hadde veldig dårlig matlyst den første tiden, og det er godt å se at flere sier at lysten på sukker osv kommer nå.. men nå er det bare å begynne å passe seg litt, gikk opp 20 kg forrige svangerskap og klarte ikke å gå av alt, så vil helst ikke opp noe særlig mer enn 10.. men får se.. prøver å være litt sunn ihvertfall.

Ja, det er vel nå oppfetningsperioden kommer.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Er i uke 21 og gått opp hele 15 kg...gikk fort opp 12 av disse, men nå har det heldigvis stoppet opp litt her, phuuu...3 kg på de siste seks ukene,hehe...ble en smule bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker + 6 dager har lagt på med 5 kg =(

sluttet å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid, så kom nok noen kilo bare fra det=/

det meste er magen, også er det litt hofter og rumpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 21 og har til nå gått ned ca 4 kilo siden jeg ble gravid. Etter at jeg ble gravid har jeg mistet lysten på sjokolade og andre godterier og bare hatt dilla på frukt, så jeg har vært veldig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå i uke 21 og jeg er 4 kilo lettere enn det jeg var da jeg ble gravid. Forstår det ikke helt da jeg ikke har kastet opp dennne gangen. Hadde litt liten matlyst til å begynne med,men det har jo endret seg,regner vel med at kiloene snart renner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...