Gå til innhold

Siklesnupp O'Vakreste!


Anbefalte innlegg

Skrevet

:-O :-O :-O

 

Vet du, jeg aner ikke hvilken størrelse jeg bruker for jeg går jo bare rundt i min grå vakre joggebukse i størrelse S faktisk, for jeg har jo ingen bukser som passer! :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lyger:@

 

Gidder ikke snakke med deg mer:(

 

*skuffet*

Skrevet

:-O :-O :-O

 

.....................36 :-s :-(

Skrevet

Ble nesten sint!!!!

 

Jeg tror du skal gå inn i buksene mine daaa:D Noen av dem er kanskje litt små - men en av dem er litt stor òg.... Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy da får du white bukse:D

 

Nå er vi venner igjen...

 

Og nå må jeg sove:(

Skrevet

:-/ :-/

 

*skal ned 5 kg likevel*

 

MÅ JO IKKE BLI UVENNER!!!!!!!! :-O

 

Du får gå å legge deg O'Vakringsen, må jo ha skjønnhetssøvnen din :-D

Natta mai låvv <3

Skrevet

Jeg er en liten vipper mellom str... Går du ned 5 kilo går du ikke nødvendigvis ned i str. men kan hende buksene passer litt beeedre da:D Siden en del av dem er str. mindre enn 36. Bare at jeg har blitt litt feit nå for tiden:p

 

Neiii - vi blir ALDRI uvenner!

 

Du må legge deg du òg! Fæikingser trenger søvn de òg:)

 

Nighy Søterotten

Skrevet

Joda, jeg vet at det hjelper på størrelsen også, sååååååååå 5 kg down here i come:-P

 

Skal SNART sove.......zzzzzzzz.....:-D

 

;-)

 

Aldri uvenner vakringser fårævvah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...