Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #51 Skrevet 1. april 2008 :-O :-O :-O Vet du, jeg aner ikke hvilken størrelse jeg bruker for jeg går jo bare rundt i min grå vakre joggebukse i størrelse S faktisk, for jeg har jo ingen bukser som passer! :-O
Gjest Skrevet 1. april 2008 #52 Skrevet 1. april 2008 Du lyger:@ Gidder ikke snakke med deg mer:( *skuffet*
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #53 Skrevet 1. april 2008 :-O :-O :-O .....................36 :-s :-(
Gjest Skrevet 1. april 2008 #54 Skrevet 1. april 2008 Ble nesten sint!!!! Jeg tror du skal gå inn i buksene mine daaa:D Noen av dem er kanskje litt små - men en av dem er litt stor òg.... Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy da får du white bukse:D Nå er vi venner igjen... Og nå må jeg sove:(
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #55 Skrevet 1. april 2008 :-/ :-/ *skal ned 5 kg likevel* MÅ JO IKKE BLI UVENNER!!!!!!!! :-O Du får gå å legge deg O'Vakringsen, må jo ha skjønnhetssøvnen din :-D Natta mai låvv <3
Gjest Skrevet 1. april 2008 #56 Skrevet 1. april 2008 Jeg er en liten vipper mellom str... Går du ned 5 kilo går du ikke nødvendigvis ned i str. men kan hende buksene passer litt beeedre da:D Siden en del av dem er str. mindre enn 36. Bare at jeg har blitt litt feit nå for tiden:p Neiii - vi blir ALDRI uvenner! Du må legge deg du òg! Fæikingser trenger søvn de òg:) Nighy Søterotten
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #57 Skrevet 1. april 2008 Joda, jeg vet at det hjelper på størrelsen også, sååååååååå 5 kg down here i come:-P Skal SNART sove.......zzzzzzzz.....:-D ;-) Aldri uvenner vakringser fårævvah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå